Eurotel změnil číslo na infolinku

Diskuze čtenářů k článku

Michal Hrubý  |  25. 08. 2002 17:14

Vážený pane Lutonský,

mám za to, že tato čísla fungují již velmi dlouho (stačí se podívat na zadní stranu jejich info letáků), takže nevím, proč o tom píšete (možná před 2 roky by to bylo aktuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2002 17:28

Před několika dny jsem ještě volal na číslo 0800 18 00 11, dnes je tam pouze informace o novém čísle. Nevylučuji, že nové číslo nebylo funkční už dřív, novinkou ale každopádně je, že na starším je už pouze automatická smyčka. Na webu Eurotelu je navíc nové číslo zvýrazněno, takže asi opravdu jde o nějakou změnu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hrubý  |  25. 08. 2002 17:56

Reagoval jsem z toho důvodu, že v článku máte chybu - píšte, že nové číslo je 0800 33 00 11 (88), což je ale číslo staré. Nejde mi o nic jiného.

Zdraví M.Hrubý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2002 18:18

Ne, 0800 33 00 11 je nové číslo. Starší číslo, které už teď nefunguje, je 0800 18 00 11.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hrubý  |  25. 08. 2002 18:22

Ve skutečnosti to ale bylo jinak - čísla 0800 33 00 xx šla volat již zhruba před rokem, ale nebyla funkční z Paegasu ( z Oskara mi to šlo normálně) - nevím čím to bylo, ale je to fakt, jelikož jsem toho již několikrát využíval. Toto nové číslo již z T-Mobile jde.

(Pokud mi nevěříte, podívejte se na letáku eurotelu z loňského roku). Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2002 18:36

Aha, už je mi to jasné. Článek upravím. Děkuji za vysvětlení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  25. 08. 2002 18:34

Vidím, že někomu jde opět jen o to kopnout do Lutoně a ukázat, že jsme lépe informovaní.

Já bych spíš upozornil na to, že čísla 0800 33.. Eurotel spouštěl již v roce 2000, ale po velmi dlouhou dobu např. Radiomobil na ně neumožňoval volat. Na infoolince mi vždy vysvětlili, že infolinka  konkurenčního operátora je 0800180011 a že nemám otravovat (asertivně přeformulováno). Mne nyní článek inspiroval k pokusu zavolat z T-Mobile na 080033.. a hle, už to funguje.

A propos, nikde jsem nezaznamenal, že Oskar zasílající tarifikační impulsy krade. U mé "Dohody" pozoruji, že 50 (nebo 30) impulsů, které by měly chodit kyždých šedesát sekund, mi přichází po 55 sekundách. Volal jsem na infolinku *608 a stěžoval jsem si, bylo mi řečeno, že impulsy jsou pouze informativní, od června nějak nefungují a že se mi vše účtuje podle skutečně provolaného času. Provedl jsem několik pokusů a porovnal jsem mé výsledky s podrobným vyúčtováním a hele: Kradou. Za hovor, který dle počítadla na mém telefonu trvá 1 minutu a 51 sekund mi přišlo 150 impulsů, což odpovídá 3 minutám ve špičce, a tyto 3 minuty jsou mi též účtovány, resp. odečteny z volných minut. Nebudu-li se zabývat těmito okrajovými hodnotami, tak za hovor trvající přesně 11 minut zaplatíte minut dvanáct... A tady bych zatlačil na Igora , co nám na to zablekotá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2002 18:46

Ale klidně kopejte, když jsem mimo :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hrubý  |  25. 08. 2002 18:56

Omlouvám se, jestli jste měl pocit, že Vás napadám, chtěl jsem pouze upozornit na chybu, než by Vás "rozcupovali" jiní debatující. Nechtěl jsem dělat chytrého, jenom jsem toto číslo již využíval v minulosti, tak mi to připadalo divné.

Mějte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  25. 08. 2002 19:05

Ne, v žádném případě jsem neměl pocit, že mě napadáte. Vždyť informace nebyly přesné, takže jsem opravdu rád, že jste mě na to upozornil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal Hrubý  |  25. 08. 2002 19:15

Když už jsme u toho povidani, mam další poznatek. Pokud vlastnite Go kartu a snažíte se dovolat na linku pro paušální zákazníky ( buď přes *11 nebo 0800...) máte smůlu, jelikož Vás to přepojí na Go linku ( alespoň mně to tak dělá).

Zkusím to zjistit přímo přes operátora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scream  |  25. 08. 2002 19:26

To je pravda. Nemám kartu Go, ale občas k ní potřebuji něco zjistit. Přes živého infoliňáka na zeleném telefonním čísle to nejde. Musíte volat na hvězdička 88, nic vám neřeknu, nevím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 08. 2002 21:20

Potvrzuji. Chtěl jsem zařídit něco pro známého na *11 (volal jsem ze svého Go) a spojilo mě to na Linku Go. Tak jsem si musel půjčit "paušální telefon", abych se tam dovolal.
Nevím, z jakého důvodu to tak udělali. Kdysi to šlo. Až bude potřeba a budu se chtít prát , tak jim zavolám na *11, promačkám se na operátora a budu chtít řešit paušální telefon. A nebude mě zajímat, že jsem se dovolal někam jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SASA  |  25. 08. 2002 19:12

Neni nahodou dohoda s oskarem tarifikovana po minutach?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  25. 08. 2002 22:40

Jojo,tarifikace je po minutách.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  26. 08. 2002 11:26

Jistěže po minutách, ale ne po 55 sekundách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohykán  |  26. 08. 2002 19:25

Ale jak říká český mobil: ...i 55 vteřin je minuta

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Killer  |  27. 08. 2002 18:18

Když si Čecháček pořídil Dohodu, aby měl 300 minut zdarma, hlídá si to a hovory ukončuje třeba v 58. sekundě, tak má smůlu. Těch minut zdarma je v tu ránu jen 150. A vo tom to je  .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor