Eurotel změnil své logo

Diskuze čtenářů k článku

Davep  |  27. 05. 2005 00:07


Myslím, že nebude dlouho trvat a plastický bude celý nápis Eurotel. Ale to až se grafici pročtou do další kapitoly manuálu k Photoshopu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bojler  |  27. 05. 2005 00:12

vůbec se mně to nelíbí. poslední dobou se z log delaji obludy. bud je z toho napis, nebo detska kresba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  27. 05. 2005 00:14

Videl bych to prozaicky - nekdo si proste zase vydelal. Zadala se zakazka na "oziveni loga", grafik spustil par defaultnich efektu a logo je na svete. A par tisic v kapse. No co, kazdej si nejak vydelava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  27. 05. 2005 00:36

logo rozhodne nestoji jen "par tisic"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  27. 05. 2005 01:13

Toho jsem si vedom, ale jestli si za tenhle "facelift" nekdo uctoval 100 tisic, ma muj obdiv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  27. 05. 2005 11:27

Pochopte, ze logo nestoji samo o sobe. Jiste byl zpracovan design manual, coz neni prace na jedno odpoledne, a pak jsou vyssi castky na miste. A jestli se mi libi? Co na tom zalezi, ET by to bylo jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  27. 05. 2005 12:49

Ale vzdyt ja to chapu :)
A myslim, ze ET by nemelo byt jedno, jestli se to logo libi.
Ale ja mluvim o redesignu loga. A mimochodem zatim jsem tento novy design nenasel nikde zaregistrovany, takze nevim, jestli to neni jenom nejaky mensi ulet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luke  |  27. 05. 2005 00:53

no jo, nekdo pridal efekt, ktery je pri dostatecne velikosto zajimavy, ale v ostatnich pripadech se vytraci, stejne jako smysl takove upravy...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Swan Huges  |  27. 05. 2005 02:10

Grafik navrhne par novych log a cast managementu se zakouka do plasticke varianty. Druha cast rozhodujicich je proti, takze se ve finale dohodne tento kompromis.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pablo  |  27. 05. 2005 11:34

No, to je dobry odhad. Logo velkych spolecnosti vybiraji lide z vedeni, kteri o grafice vubec, ale vubec nic nevi. Jsou to takovi ti zvlastni uzivatele, kteri si libuji v pestrobarevnych pozadich mailu a tak. Zkratka, jejich vkus je ponekud podivny a maji sklon volit kycovita reseni. A takove presne timhle ohromite! Staci nejaky poduskovy relief a jsou z toho na vetvi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koks  |  27. 05. 2005 11:42

Presne!!! Vsak se podivejte na TV Prima jakou obludu logo A grafiku vybralo hlavni vedeni......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr_Novak  |  27. 05. 2005 15:01

100% souhlasím! Když už, tak by podle mne bylo lepší udělat anketu, jaké nové logo se zákazníkům líbí nejvíce... jako to před časem udělal Seznam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  27. 05. 2005 15:56

Já se na televizi dívám opravdu velmi málo. Ale když jsem viděl tu 3d grafiku televizního deníku a následujícho sportu, neměl jsem slov... To ani není možný, že to někdo schválil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michalh  |  29. 05. 2005 17:04

presne, ta znelka na zpravodajstvi je neuveritelne spatna..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxxxxxxx  |  27. 05. 2005 06:41

Nechápu, co tímhle chtěl Eurotel vylepšit. Jejich poměrně nezajímavé logo teď navíc vypadá hodně 'amatérsky'. Možná si vzali příklad z Prima TV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Stanmaxx  |  27. 05. 2005 08:13

Nebo koukli na NIKE a trochu to obrátili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MASH  |  27. 05. 2005 08:21

Dle meho nazoru se stejne asi Eurotel brzy prejmenuje uplne (napr. na Movistar - jednotna zn. mobilni divize Telefonica).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Railbot  |  27. 05. 2005 08:22

Eurotel se posledni dobou opet velice zlepsuje. Nejprve znovu zavedl novou FUP na CDMA, ted si pro zmenu "vylepsil" logo...nadhera
Hlavne, ze investuje na tech spravnych mistech jako je napriklad prave toto uzasne logo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  27. 05. 2005 08:26

Jestli se pletu, opravte mne, ale není ta modrá světlejší než byla? = hnus

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zale  |  27. 05. 2005 08:45

To asi proto, ze nakonec z toho zbude jen ta faja s prechodem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Markoff  |  27. 05. 2005 20:26

jj, ta bleda modra sa cita priserne, keby bola tmava tak to logo ujde, ale takto je to svetly necitatelny otras kde clovek uz ma problem registrovat napis a vidi len to otocenu fajku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  27. 05. 2005 08:26

to jsem zvědav o kolik jim to nové logo zvýší prodejnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  27. 05. 2005 08:38

Mobilmania, vy se zase nezlobte na mě,ale mě zase připadá,že Vaše logo je ubohost. Jen prostě dvě slova napsaný ve Wordu a dovolíte si pořád kritizovat loga Nokia i Eurotelu. Mám takový dojem,že akorát jste nevěděli co přidat do článku, tak plácáte hovadiny.
Až budete mít nějaké logo a né jenom slova napsaný v "poznámkovém bloku" tak můžeme zavést diskuzi, kdo má jaké logo a co je za něm na chyby,hmmm???? Hodnoťme podle sebe.....
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kk  |  27. 05. 2005 09:26

Nevim proč by někdo měl hodnotit podle sebe. Logo eurotelu se prostě buď líbí nebo nelíbí. A vůbec nesejde na tom, jestli má mobilmania logo takový nebo makový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  27. 05. 2005 12:55

No, popravde ma autor trochu pravdu. Kdyz uz se nekdo rozhodne kritizovat cizi logo, mel by se podivat na to svoje. Nebylo tomu tusim tak davno, kdy bylo vytvoreno ciste z plain textu. Ted je sice stejne, ale aspon ho nekdo predelal do gifu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hroch  |  27. 05. 2005 15:57

tak to ja zase musim nesuhlasit. je sakra rozdiel medzi logom spolocnosti a hlavickou webovskej stranky. a prave to mobilmania ma, hlavicku. zbytocne preefektovane loga vo webdizajne nemaju co robit, ak nie su sucastou brandu alebo firemnej identity. eurotel na rozdiel od mobilmanie nema hlavicku, ale logotyp a hrat sa s nim takymto zbytocnym sposobom je vyhadzovanim penazi. ale hlavne, ze to ma odlesky na plastickej ploske...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mustafa  |  27. 05. 2005 18:08

konecne nekdo, kdo tomu rozumi a umi tez spravnou terminologii. Kdy se konecne "odbornici" z cpressu nauci i odbornou terminologii, tedy ne logo (tfuj), ale logotyp nebo znacka...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
elipsoid  |  27. 05. 2005 23:39

a piár, ekaunt, čelinž či badžet...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  27. 05. 2005 15:59

Nic proti Eurotelu, ale ten efekt myslím není vůbec nic k lepšímu. Je to fakt ošklivý.  Mobilmania má ovšem pěkné logo, jednoduché, pěkné výstižné... Všechno nemusí být plastiské 3D. ty bys udělal logo způsobem ala WordArt ... hh ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  27. 05. 2005 17:11

No zrovna černobílé logo mobilmanie se mi líbí moc. Ve webové velikosti (pro kteropu je určené) je krásné, elegatní a přitom dostatečně "in". Kdysi dělali loga typografové, dneska jsou to "grafici"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 05. 2005 15:46

Myslím, že Poznámkový blok by vám na vytvoření loga MobilManie nestačil. Nelze v něm pracovat s vyrovnáním znaků, není možné přesně doladit proklad, odsazení, použít barvu nebo vyhlazení písma. Logo našeho serveru klidně hodnoťte, nestydíme se za něj.

Dovolíme si kritizovat inovované logo Eurotelu, protože používá prvky, které jsou doslova zakázané, na které u moderních log nenarazíte. Ukažte mi nějaké jiné kvalitní logo světové firmy, které používá dohromady kruhový gradient, plastický efekt a stín.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marek  |  27. 05. 2005 08:39

Vyborne! Jsem moc rad, ze se v mobilnich komunikacich nic duleziteho nedeje!
Takze se diskutuje jestli cervena krivka je dostatecne cervena a na placatem billboardu dostacne plasticka...??
Pojdte radsi diskutovat o tom, ze na jare je modni barva sukni svetle zelenkava..
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lefkada  |  27. 05. 2005 09:05

 nesuhlasim, tento rok vosla do mody ruzova takato aha: takze si mobilmaniu nastavim na ruzovo do modnych farieb... fff0f5 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m  |  27. 05. 2005 08:50

pozrite sa na logo MOVISTAR. je plasticke, preto aj Eurotel pristupil k "plasticite". Howk

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 05. 2005 17:31

Zrovna jsem to chtěl napsat  I když to eMko Movistaru...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cuchty  |  27. 05. 2005 08:51

Ten napis Max dealer mi připadá jako GE Money

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 05. 2005 17:32

Hm, ale to bude nejspíše barvou, protože font je jiný...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  27. 05. 2005 08:59

Měli si ten cákanec spíš nabarvit do žluta, mohl by to pak bejt obraz žlutý pijavice. Jinak to vykousnutí u "u" vypadá jako nějaká chyba fontu, nemůžu si pomoct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
selen  |  27. 05. 2005 09:08

holt se zase blizi obdobi, kdy nebude o cem psat. A tenhle clanek je zrejme prvni z cele rady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tRest  |  27. 05. 2005 09:49

Přijde mi spíše podivné, že ET mění grafický styl, když je jasnbé, že po vstupu nového majitele asi k nějaké změně dojde. Proč tedy nepočkat půl roku a neudělat změny až po domluvě s novým majitelem? Proč narychlo měnit grafiku a logo a platit za to mnoho mióńů reklamní agentuře? Nebude to náhodou proto, že o tom rozhodují lidi, kteří do ET nastoupili z ČTc? Tam takové praktiky fungovaly vždy a nyní to vypadá, že je implementují i do ET... Však taky kdo byl proti zaváýdění podobných postupů, ten už v ET nepracuje. Buď šel sám, nebo byl odejit. Nechce se toho někdo chytnout a trošku se tímhle směrem porozhlédnout?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vankelt  |  27. 05. 2005 10:38

Člověk žasne, jakejma pí*ovinama se dokážete zaobírat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gio  |  27. 05. 2005 11:31

...jasný přechod na logo MOVISTAR, max dealer je ve stejném fontu...Jsem zvědav jestli i barvy změní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gio  |  27. 05. 2005 11:34

...tedy pokud to není KACHNA

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 05. 2005 17:29

Máš pravdu, je to úplně stejný font. Tedy až na to áčko, žejo?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josher  |  27. 05. 2005 12:00

Na logu nezáleží.Se starejma ku... novej bordel nepostavíš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_-0-_ (novy)  |  27. 05. 2005 13:54

Jistě je levnější investovat do image, nežli do infrastruktury. Poté, co Eurotel znehodnotil CDMA na téměř nepoužitelnou parodii na připojení k internetu, bude jistě opět investovat do reklamních kampaní - dílem, aby nalákal "nové ovečky" (protože v srpnu vyprší prvým smluvní rok a mnozí odejdou)a teké proto, aby si vylepšil pošramocenou pověst. Za penéze podvedených klientů to jde snadno a jak je vidět, tak se takový postup vyplácí. Fuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_-0-_ (novy)  |  27. 05. 2005 13:55

Jistě je levnější investovat do image, nežli do infrastruktury. Poté, co Eurotel znehodnotil CDMA na téměř nepoužitelnou parodii na připojení k internetu, bude jistě opět investovat do reklamních kampaní - dílem, aby nalákal "nové ovečky" (protože v srpnu vyprší prvým smluvní rok a mnozí odejdou)a teké proto, aby si vylepšil pošramocenou pověst. Za penéze podvedených klientů to jde snadno a jak je vidět, tak se takový postup vyplácí. Fuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_-0-_ (novy)  |  27. 05. 2005 13:58



Jistě je levnější investovat do image, nežli do infrastruktury. Poté, co Eurotel znehodnotil CDMA na téměř nepoužitelnou parodii na připojení k internetu, bude jistě opět investovat do reklamních kampaní - dílem, aby nalákal "nové ovečky" (protože v srpnu vyprší prvým smluvní rok a mnozí odejdou)a teké proto, aby si vylepšil pošramocenou pověst. Za penéze podvedených klientů to jde snadno a jak je vidět, tak se takový postup vyplácí. Fuj!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
play4fun  |  27. 05. 2005 17:00

nevim proc tu rozebirate jen typy log jste jak nejaci logomanisti.Vydlabany jak necky vase logo je ubohy jak bota.Takze bych prosil abyste nekritizovali to co jste neudelali vy.Jste fakt vymasteny jak papir vod sekany.Celej vas radoby web je trapnej takze vlastne ani nevim co tu delam.Honem at uz jsem pric.ps:vam taky nikdo nenadava ze neumite udelat vlastni forum a furt jen kopirujete z jenejch stranek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  27. 05. 2005 17:33

Jojo, at uz jste pric....nejlepe nad ucebnici pravopisu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shoan  |  27. 05. 2005 17:38

Tak to shrňme: vynadal jsi jim, že nemají právo kritizovat logo. Potom jsi jim zkritizoval jejich logo, jejich web, jejich fórum a šel pryč. Připadáš si teď jako vítěz?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  27. 05. 2005 17:34

Jsem jediný, který tu novou ETelí reklamu viděl nejméně třikrát?  (Tři "surfaři" si chytnou loď, která je táhne a ET je samozřejmě ta největší...)

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eurotel logo  |  27. 05. 2005 19:50

Pane Lutonsky - to uz nemate o cem psat? Nejprve se podivejte na loho Mobilmanie a pak neco rikejte!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 05. 2005 15:28

Pane Eurotel logo, vaší otázce nerozumím. Kdybychom neměli o čem psát, nemohl byste si nic přečíst a ani napsat komentář ke článku. Přečetl jste si, napsal příspěvek - takže zjevně máme o čem psát.

Dívám se na logo MobilManie - co mám vidět a říkat?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  29. 05. 2005 19:28

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Logo  |  28. 05. 2005 00:51

co to tu řešíte! Mistři Světa.
To myslíte vážně debatu nad touto zhovadilostí vážně? Jedná se o logo, který si vybral ET. Který Vám neubere/nepřidá na ceně volnání, neudělá Vám osypky na těle apod. NEmá cenu dle mě tu tlachat. Kdyby Mobilmania napsala, jak je logo skvělé, tak tu tlacháte: Jó to je pravda, je tak plastické, tak modrní apod. ó jé... Do debat nevstupuji (ani se nebu vracet k reakcím na mé téma - nemá to cenu), ale  nyní jsem musel. Tolik odborníků najednou, jsem neviděl. Ale nic. Jen talachejte a mrhejte časem nad důležitými věcmi. Koukám, že kultura našich politiků drsně vstupuje do mozků puberťáků. Nezapoměňte při volbách volit ruďochy, čest...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
play4fun  |  28. 05. 2005 14:33

nejdriv zacali kritizovat radoby vedci z mobilmanie tak jsem jim chtel ukazat jak to vypada kdyz se nekdo obuje do nich.Nazdar bazar a cus bus virus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
CZECH NEWS CENTER | 28. 05. 2005 15:33

Nejsme ani vědci, ani rádoby vědci. Jsme lidé, kteří se nestydí za svůj názor, umíme ho formulovat slušně a navíc se pod něj podepsat.

K logu Eurotelu máme konkrétní výtku, kterou dovedeme obhájit. Pokud máte nějakou podobnou výtku k našemu logu, byť to s článkem nijak nesouvisí, sem s ní. Zatím jste nic takového nepředvedl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Eduard Pawlica  |  29. 05. 2005 22:25

...změna, či úprava eurotelího loga nemá logiku. A Eurotel bohužel nemá na svých stránkách diskusní fórum. Zcela jistě by na něm ale nebylo řešeno logo ani jeho vlastní, ani cizí, ale bylo by plné neslušných výrazů na adresu EuT stran FPU a ja nevím čeho ještě. S komunikací se zákazníky je na tom nejlíp Oskar (jsem prosím klient všech tří operátorů). Nu což, anonymita posouvá chování a způsob vyjadřování jinak slušných jinam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Euromag  |  31. 05. 2005 09:42

Mě se to líbí, ať je to dělaný v jakym programu chce, jakýmkoliv efektem, lidi kteří těmhle věcem nerozumí, to hodnotili docela kladně. Navíc se mi zdá, že v té překrásné modré reklamě by to logo ani jiný být nemělo. Perfektně tam sedne a líbí se mi to. Čau

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor