Tak se zprovozněním ADSL mám podobné zkušenosti. Objednal jsem si tuto službu od Českých radiokomunikací (nic na tom, že balíček přišel až po více než měsíci, no to jsem ještě zkousnul)... Přinesl jsem si "samoinstalační" balíček z pošty a začal jsem s "jednoduchou" instalací podle přiloženého návodu... Po asi dvou hodinách usilovné instalace se nedostavoval žádný výsledek, tak jsem problém řešil s infolinkou... No ten den jsem tam volal ještě asi pětkrát a dělal vše co mi říkali... Ten den se nepodařilo službu zprovoznit... Následující den (úterý) jsem zašel do prodejny Telepoint a konzultoval jsem problém s nimi (prý mi zavolá zkušený technik z Telecomu)... Zavolal a řekl co vše mám udělat a pak, že už to musí jít a rozloučil se se mnou... No samozřejmě, že nešlo... Takže jsem ještě volal švagrovi, odborníkovi na počítače... Přišel, ale ani jemu se to nepodařilo rozhodit... Následovala opět vlna telefonátů na "techniky" z ČRa... Ani v úterý jsem nic nerozchodil... No ani ve středu a ve čtvrtek... Ale ve čtvrtek v podvečer mi řekli, že mi v pátek pošlou domů technika z Telecomu a prověří to... Technik zavolal a domluvil jsem se s ním... Přišel a jako první věc chtěl ověřit login a heslo, které mi bylo přiděleno ke službě... Nejdřív to zkusil s testovacím od nich a prej je funkční, pak vyzkoušel moje a prej není vůbec aktivní... Tak volal na jejich infolinku a něco tam řešili a teprve po jeho urgenci zaktivovali login a heslo a za hodinu odcházel s výsledkem zprovozněného ADSL... No a pak se se mnou ten technik na lince ještě hádal a obviňoval mi z toho, že jsem modem přenastavil a kvůli tomu nešel a málem mi to chtěli dát zaplatit... No takže se zprovozňováním ADSL a jejich "techniky" mám více než hodně zkušeností...