Eurotel zpoplatnil datovou infolinku

Diskuze čtenářů k článku

msimcard  |  19. 01. 2005 21:25

no to se mi ani nechce verit  -  tim u me eurotel klesnul o jednu pricku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  19. 01. 2005 19:43

V rámci internetu pomocí GPRS jsem zjišťoval dopravní spojení přes wapové stránky Eurotelu. Zatímco v minulém roce jsem měl informace zdarma, letos jsem zjistil, že i jízdní řády jsou zpoplatněny. Jen nevím, proč znak $ se ukáže až po vstupu na stránku vyhledání spojení. Jediné vysvětlení vidím v tom, že kdyby $ (= placená služba) byl už v prvotní nabídce hledání, nejlépe snad už na úvodní wapové stránce. Eurotel by nemohl sbírat haléře ani za čas (HSCSD), ani za data (GPRS) těch, kteří se rozhodnou, že se obejdou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bruce  |  20. 01. 2005 08:03

Tak trochu nerozumím co Vám Eurotel zpoplatnil:  mám Data Nonstop a pokud se přímo z telefonu připojím na link (http://wap.idos.cz), který mám nadefinovaný v záložce, tak se mi pouze zobrazí G jako připojení přes GPRS, ale žádný znak $ ... Nemám ani zprávy o tom, že by si ČD nechali za tento link platit. Možná jste se připojoval na tuto wapovou stránku z wapu Eurotelu (v záložce si ale můžete vytvořit přímej link) a Eurotel to možná nějak zpoplatňuje (nic o tom ale nevím). Pokud máte jiný tarif než Data Nonstop, je možné, že to zpoplatnění bylo kvůli tomu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  20. 01. 2005 21:30

Mám dojem, že jste si sám odpověděl. Vy se totiž na jízdní řády dostáváte přes wap IDOSu, já jsem psal o Eurotelu. Mám GPRS Data Nonstop a psal jsem o připojení — hledání spojení (možná to nebylo hned pochopitelné) pomocí Eurotel Live (wap). Tam jsem až do prosince vyhledával autobusová i vlaková spojení Zlín – Praha a zpět, vč. MHD v Praze bezplatně. Teď je tam znak $, tedy placená služba.
Doufám, že už si rozumíme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dantm  |  10. 02. 2005 21:23

Rekl bych, ze je to jinak. $ se podle me vubec netyka data nonstopu. Driv kdyz se nekdo, kdo nema data nonstop nahlasil na Eurotel Live (wap), tak hned platil. Ted je to tak, ze cast portalu je zdarma pres GPRS pro vsechny a teprve pri tuknuti na $ odkaz zacnou platit za prenesena data.
Pokud je to jinak, tak me to fakt zajima.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Helmut Niederman  |  19. 01. 2005 14:33

Co si stěžujete, v některých zemí EU je zcela běžné, že platíte poplatky za použití infolinek. Zářným příkladem je Slovensko. Já se tedy rozhodně stavím pro, aby všechny infolinky byly v ČR zpoplatněny, protože provoz těch zelených linek s prefixem 800 taky něco stojí. Nic není zadarmo ani v socialismu není nic zadarmo. 
Buďte rádi, že Eurotel neudělal to samé opatření, jako jeden mobilní provider ve Skandinávii, který zrušil všechny infolinky a smontoval je všechny pod jedno univerzální číslo, které také slouží jako asistenční služby a tam se už člověk pořádně prohne, protože minuta stojí 1,15 Euro.  Takže bych se ani nedivil, kdyby zrušil bezplatné hvězdičkové infolinky a všechny by je podřídil pod jedno číslo Eurotel Asistent 1188.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  19. 01. 2005 16:17

Támhleti maj támhle to, tamti zase tohle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bobes  |  19. 01. 2005 09:01

A čemu se divíte, dyť tam volá každý cip, co ani neumí pustit počítač

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nepp  |  19. 01. 2005 08:55

Tak to je odpověď na to včerejší hlasování o nej služby. Fuj eurotel!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  19. 01. 2005 01:08

Jestli se nemýlím, Eurotel už před nějakou dobou zpoplatnil nastavení telefonu (pro e-mail, www) na jeho značkových prodejnách za 100 Kč/nastavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petik_82  |  19. 01. 2005 06:07

To se týká ale jen telefonů, které ET nemá v nabídce a pokud se to nastavit nepodaří, nic samozřejmě neplatíte. Jinak je to 95Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  19. 01. 2005 00:52

Vim ze pred lety mne timhle ukrutne nastvalo UPC. Z principu. Jedna z prvnich veci po koupi Dattelkabelu, kterou udelali, ze zrusili zelenou linku pro volani na infolinku a na datovou podporu sluzby Mistral (dnes chello).
A pritom vyckavani na operatora tam byla akce na 15 minut az pul hodiny. V lepsich pripadech.

U Eurotelu je mi to celkem jedno. Zelene linky nevim jestli ma. Mam od nej jen CDMA. Jinak nic. Takze pres *11 jsem si mu nezavolal nikdy a musel jsem pres nejake prazske cislo. Ktere jsem navic hledal na webu pekne dlouho.

V tomhle je ferovy treba Oskar. Datova linka i infolinka dostupna na zelenych linkach 800xxxxxx.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majk  |  19. 01. 2005 01:10

ET samozrejme ma linky 800XXXXXX, ale cislo a co vsechno tam clovek muze resit nevim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  19. 01. 2005 01:37

Četls tu bleskovku?

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anouš  |  20. 01. 2005 16:49

Pravdu má Majk! Zelená linka infolinky existuje (800330011), takže Lahvoň nemusel volat na nějaké pražské číslo, jak píše...
Od pondělí je samozřejmě ta změna, kdy se za volání na datovou podporu platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Já Osobně  |  21. 01. 2005 18:09

Já Osobně jsem reagoval na toto: V tomhle je ferovy treba Oskar. Datova linka i infolinka dostupna na zelenych linkach 800xxxxxx. co vsechno tam clovek muze resit nevim Mě šlo o ta data, že teď už to zdarma nebude. O zelené infolince 800330011 (800110088) samozřejmě vím...

Já Osobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Slonik  |  19. 01. 2005 00:52

Řešil jsem nedávno pro kamaráda problémy se samoinstalačním balíčkem ADSL (od mateřské firmy Eurotelu). Paní na bezplatné lince byla naprosto vypatlaná a jediné co věděla bylo číslo na linku placenou (16,-/min!!!). "vysoce kvalifikovaný technik" (citace z reklamního letáku) mi po asi pěti minutách přemýšlení řekl, "pak už teda nevím" (hovor trval celkem 10 min). Že by mohl být v balíčku nefunkční krám si vůbec nepřipustil. Bylo tomu tak. Po lehkém nerváku v Telepointu ("my jsme tady prodejna a nemůžeme vám to jen tak vyměnit kus za kus") jsem přinesl zapůjčený náhradní balíček. Opět to nefungovalo, opět jsem na výslovné přání kamaráda volal na placenou linku, kde jsem se tentokrát po 3 minutách mlčení dozvěděl, že asi bude nejlepší si zavolat technika od Telecomu (cca. za 1500,-). Nebudu se rozepisovat co jsem ještě absolvoval - chybka byla v uživatelském hesle, které Telecom kamarádovi poslal. Výsledek? Zbytečně vyhozených cca. 200,- za bezcenné informace a 3 hodiny mého času.

Doufám, že si Eurotel svojí placenou linku představuje jinak a nebude v tomto případě dále přebírat know-how své poněkud zapáchající matky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  19. 01. 2005 03:15

Docela síla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Esquire  |  19. 01. 2005 08:55

Tak se zprovozněním ADSL mám podobné zkušenosti. Objednal jsem si tuto službu od Českých radiokomunikací (nic na tom, že balíček přišel až po více než měsíci, no to jsem ještě zkousnul)... Přinesl jsem si "samoinstalační" balíček z pošty a začal jsem s "jednoduchou" instalací podle přiloženého návodu... Po asi dvou hodinách usilovné instalace se nedostavoval žádný výsledek, tak jsem problém řešil s infolinkou... No ten den jsem tam volal ještě asi pětkrát a dělal vše co mi říkali... Ten den se nepodařilo službu zprovoznit... Následující den (úterý) jsem zašel do prodejny Telepoint a konzultoval jsem problém s nimi (prý mi zavolá zkušený technik z Telecomu)... Zavolal a řekl co vše mám udělat a pak, že už to musí jít a rozloučil se se mnou... No samozřejmě, že nešlo... Takže jsem ještě volal švagrovi, odborníkovi na počítače... Přišel, ale ani jemu se to nepodařilo rozhodit... Následovala opět vlna telefonátů na "techniky" z ČRa... Ani v úterý jsem nic nerozchodil... No ani ve středu a ve čtvrtek... Ale ve čtvrtek v podvečer mi řekli, že mi v pátek pošlou domů technika z Telecomu a prověří to... Technik zavolal a domluvil jsem se s ním... Přišel a jako první věc chtěl ověřit login a heslo, které mi bylo přiděleno ke službě... Nejdřív to zkusil s testovacím od nich a prej je funkční, pak vyzkoušel moje a prej není vůbec aktivní... Tak volal na jejich infolinku a něco tam řešili a teprve po jeho urgenci zaktivovali login a heslo a za hodinu odcházel s výsledkem zprovozněného ADSL... No a pak se se mnou ten technik na lince ještě hádal a obviňoval mi z toho, že jsem modem přenastavil a kvůli tomu nešel a málem mi to chtěli dát zaplatit... No takže se zprovozňováním ADSL a jejich "techniky" mám více než hodně zkušeností...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rada.K  |  19. 01. 2005 00:13

No tak to je "pěkné". Když se řeší data, tak to může být na hodně dlouho...Tohle se mi teda vůbec nelíbí. Sice mám vše nastavené, ale...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor