já myslím, že kdyby Eurotel něco zdražil, tak tu také lidi nadávají a kdyby něco nespustil, tak také nadávají. Ovšem Eurotel prostě co řekne to spustí kdy to spustí a ceny nasazuje na nové služby vždy tak vysoko, že může jít vždy jen dolů. Takže jsou i proto doménou lidí s většími příjmy (obecně, nekamenovat) a to také proto, že tito lidé měli peníze už když Eurotel začínal a mohli si jej jako jedni z mála dovolit a tak proč teď odcházet. Žádná killing aplikace, kterou by ET neměl není (to by mohl být právě třeba GPRS paušál, kdyby s ním přišel T-mobile a nikoliv Eurotel), a rozdíl deset procent není problém (nehledě na to, že oni volají vesměs opět bohatým s Eurotelem a tedy volání E-E tak drahé není a tak by nemuseli nutně ušetřit přechodem na někoho levnějšího).
Neudělali nic, čím by nějak vysloveně svou uživatelskou obec zklamali či naštvali, spolu se svými "imidžovými" reklamami tak budují podvědomí stabilní kvalitní značky. T-mobile své uživatele občas nadchne, často naštve, lidé si spíše ale pamatují nadávky, které padají na jejich omyly v loňském roce. To že pak doženou počet prodaných simkaret když je daní zdarma ke značkové tašce jim asi dlouhodobě nic moc nepřinese.
Oskar buduje pozitivní přátelský image, neříká že je nejkvalitnější, nemá ani nejlepší profi služby (gprs, roaming, mms, ...) zato má užitečné levné fičury, kteří mnozí jinde postrádají (účet na webu, volací limity...) a hlavně nedělá žádné velké chyby v komunikaci jako t-mobile a tak mu přebírá zákazníky a díky focusu na residenty chytá asi i nejvíc ještě nerozhodnutých (vesměs právě residenti) či těch, kteří si pořizují druhý mobil k pracovnímu. Oskarovi zákazníci budou také více loajální než t-mobile, protože jsou méně nároční a je tedy těžší jim nějaké nároky zklamat.
Gratuluji Eurotelu, evidentně mu také prospívá partnerství s Telecomem (propojovací poplatky vlastně zůstávají stejné firmě) a s takovýmito výsledky by se mohl dobře prodat.