@evleaks končí. „Únikový umělec“ nedokázal vydělat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 15

Názory k článku

avatar
04. 08. 2014 21:22
04. 08. 2014 18:35

Jedním z důvodů krachu je možná velká míra instalací AdBlock, FlashBlock, NoAds... Ale tyhle instalace blokovacích doplňků jsou reakcí na to, že na stránce se nemůžu dostat k obsahu přes otravné reklamy na svrchním layeru. Já osobně jsem brouzdal dlouho bez nich, až na iDnes.cz jsem se u těch zas*aných Nivea reklam přes celou obrazovku naštval a nainstaloval si AdBlock. Jak tu už bylo psáno, kdo je nenažranej a nacpe reklamu VŠUDE, trapně a prasácky přes celý obsah, nedostane ve finále nic. Přirozenou reakcí na přeplácání webu reklamou je jejich zablokování. A že vás AdBlock připravuje o peníze? No a kdo ze zákazníků by jinak chtěl navštěvovat (a tím i chtěl platit) web kde je obsah/reklama 50 na 50? A to ani nemluvím o tom, že ty de bilní reklamy žerou energii navíc, procesor i paměť a jsou hlučné a kolikrát se spouští proti mojí vůli. Druhou lahůdkou, v rozporu s podmínkami YouTube, je vkládání inzertního obsahu před vlastní video uložené na YT - praktika velmi oblíbená na vsech webech mladé fronty. Abych ušetřil vteřiny a svůj mozek těch trapáren, googlím videa přímo na youtube nebo konkurenčních webech. A třetí myšlenka příspěvku - nejvíc návštěv evleaks generují redakce technologických webů, ty informace převezmou a přeloží (specialitou MM a zive.cz je u toho udělat gadzilion chyb v překladu i v gramatice) a tím pádem o zisk evleaks připravuje to, že je zdrojem pro jiné weby a počet jeho návštěv je parazitně snížený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
04. 08. 2014 18:27

Super, tak se snad zase víc začneme těšit na předváděčky!EDIT: Tak jsem si přečetl článek na TNW. Hlavně, že jste si vytáhli adblock. Zmiňuje, že jeho web stejně neměl úspěch, protože všechny novinky byly hned na Twitteru a Twitter byl hlavní kanál informací.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 08. 2014 12:30

Jen tak dál, podobní "umělci" co jen šlapou po práci druhých budou těžko někomu chybět, možná tak redakcím jako MM. Není nad to když překvapení trvá až do představení výrobku, jeho úniky spíš firmám škodily, tak bych se nedivil kdyby mu někdo dal přes prsty, tu pohádku o adblocku mu nějak nežeru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
04. 08. 2014 12:28

Co na to říct - dobře vám tak, Adblockisti. "Konzumovat" obsah chce každý, platit za něj již málokdo, i když ho to nemá stát ani korunu. Jenže zadarmo ani kuře nehrabe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor