Facebook zavádí „2G úterky“, aby vývojáři přičichli k pomalým sítím

Facebook zavádí „2G úterky“, aby vývojáři přičichli k pomalým sítím

2G úterky, doslova. Společnost Facebook přišla s novinkou, jak motivovat zaměstnance a jak jim pomoci vcítit se do situace na rozvojových trzích jako je Indie. Právě na těchto trzích se chce Facebook prosadit se svými aplikacemi Facebook a Messenger, jelikož je zde obrovská potenciální uživatelská základna, která však připojení k internetu okusí nejčastěji právě rychlostí 2G.

Klepněte pro větší obrázek
2G úterky, nový motivační program společnosti Facebook.

Podle ředitele vývojového oddělení Toma Alisona je důvodem této novinky jednoduchá věc: co nejvíce ukázat vlastním zaměstnancům, kde jsou jejich aplikace vypilované a kde naopak potřebují doladit. Některé části oficiálních aplikací pracují i na LTE připojení pomaleji než jiné, a na 2G, kde se i jednoduchý web může načítat v řádech minut, mohou být rozdíly propastné.

Tento motivační program společnosti Facebook je dobrovolný a pokud se jej zaměstnanci rozhodnou využít, trvá vždy jen jednu hodinu. Po přihlášení do aplikace se zaměstnancům objeví v kanálu novinek okno, ve kterém mohou „hodinové 2G“ zapnout. Při jeho používání potom oni sami nejlépe uvidí, kde je třeba snížit datovou náročnost, uvádí Tom Alison v rozhovoru pro Business Insider, a dodává, že standardním vybavením vývojářů sice jsou telefony, které simulují maximální rychlost připojení k internetu 2G, ale díky 2G úterkům mají možnost tuto zkušenost pocítit i ostatní.

Diskuze (11) Další článek: Panos Panay v rozhovoru nepřímo potvrdil Microsoft Surface Phone

Témata článku: Smartphony, Kuriozita, Sociální sítě, Facebook, Uživatelská základna, Potenciální uživatel, Vývoj, Síť, Jednoduchá věc, Základna, Vývojář, FAC

Určitě si přečtěte

Asus Zenfone 4 Pro: Surový výkon a opěvovaný fotoaparát pro zámožné [recenze]

Asus Zenfone 4 Pro: Surový výkon a opěvovaný fotoaparát pro zámožné [recenze]

** Zenfone 4 Pro se pouští do boje s těmi nejlepšími z nejlepších ** Nabízí hodně výkonu, povedené UI a propracovaný fotoaparát ** Cena přes dvacet tisíc korun značí hodně sebedůvěry. Je oprávněná?

21.  1.  2018 | Vrbacký Jakub | 3

Facebook experimentuje s tím, co máte a nemáte vidět

Facebook experimentuje s tím, co máte a nemáte vidět

** Kdo má vlastně kontrolu nad tím, co vidíte na Facebooku ** Je to ještě vůbec uživatel ** Nebo má veškerou moc Facebook?

21.  1.  2018 | Polesný David, Čížek Jakub