Čivavy českého Vodafonu začaly svoji kariéru jako další z řady reklamních projektů. Jejich popularita v průběhu podzimu rostla raketovým tempem a postupně si podmanily celou českou kotlinu. Falešní sobi však nemají dost a chystají se do světa. Server iHned uvedl, že reklama s Petrem Čtvrtníčkem poslouží ostatním operátorům skupiny Vodafone jako vzor příkladného využití domácího talentu v reklamách.
Ředitel českého Vodafonu Graham Maher je na tento úspěch náležitě hrdý. Potvrzují se tak jeho slova, že chce, aby ze schopností českých mozků těžil celý Vodafone. Úspěch je o to větší, že za reklamou nestojí žádná specializovaná reklamní agentura, ale přímo marketingoví pracovníci firmy. Navíc byla tato cesta pro červeného operátora daleko levnější. Spokojenost potvrzují i předběžné odhady marketingového oddělení: oproti loňskému předvánočnímu období vzrostly prodeje téměř o čtvrtinu.
Zdroj: iHned