Falešní sobi se rozletí do světa

Falešní sobi se rozletí do světa
Čivavy českého Vodafonu začaly svoji kariéru jako další z řady reklamních projektů. Jejich popularita v průběhu podzimu rostla raketovým tempem a postupně si podmanily celou českou kotlinu. Falešní sobi však nemají dost a chystají se do světa. Server iHned uvedl, že reklama s Petrem Čtvrtníčkem poslouží ostatním operátorům skupiny Vodafone jako vzor příkladného využití domácího talentu v reklamách.

Ředitel českého Vodafonu Graham Maher je na tento úspěch náležitě hrdý. Potvrzují se tak jeho slova, že chce, aby ze schopností českých mozků těžil celý Vodafone. Úspěch je o to větší, že za reklamou nestojí žádná specializovaná reklamní agentura, ale přímo marketingoví pracovníci firmy. Navíc byla tato cesta pro červeného operátora daleko levnější. Spokojenost potvrzují i předběžné odhady marketingového oddělení: oproti loňskému předvánočnímu období vzrostly prodeje téměř o čtvrtinu.

Zdroj: iHned

35 komentářů

Nejnovější komentáře

  • toxic_woxit 22. 12. 2006 0:25:40
    A ty operátory vlastní už od svého vzniku.
  • Thom 21. 12. 2006 20:42:47
    Není pravda. Zkus si spočítat pár situací (různé kombinace minut a SMS),...
  • radim 21. 12. 2006 13:01:25
    Vodafone několikrát šel s cenama dolu. – Jo, třeba když zdražili roaming...

komerční sdělení

Komerční sdělení