Falešní sobi se rozletí do světa

Falešní sobi se rozletí do světa
Čivavy českého Vodafonu začaly svoji kariéru jako další z řady reklamních projektů. Jejich popularita v průběhu podzimu rostla raketovým tempem a postupně si podmanily celou českou kotlinu. Falešní sobi však nemají dost a chystají se do světa. Server iHned uvedl, že reklama s Petrem Čtvrtníčkem poslouží ostatním operátorům skupiny Vodafone jako vzor příkladného využití domácího talentu v reklamách.

Ředitel českého Vodafonu Graham Maher je na tento úspěch náležitě hrdý. Potvrzují se tak jeho slova, že chce, aby ze schopností českých mozků těžil celý Vodafone. Úspěch je o to větší, že za reklamou nestojí žádná specializovaná reklamní agentura, ale přímo marketingoví pracovníci firmy. Navíc byla tato cesta pro červeného operátora daleko levnější. Spokojenost potvrzují i předběžné odhady marketingového oddělení: oproti loňskému předvánočnímu období vzrostly prodeje téměř o čtvrtinu.

Zdroj: iHned

Diskuze (35) Další článek: Divoká karta rozšiřuje svoji prodejní síť

Témata článku: Reklamní agentura, Svět


Určitě si přečtěte

RECENZE: Honor View 10 — prvotřídní výkon za polovic

RECENZE: Honor View 10 — prvotřídní výkon za polovic

** Velmi zajímavý poměr cena/výkon ** Na špičku ztrácí jen v okrajových oblastech ** Správný mix užitečných technologií bez moderních výstřelků

Martin Herodek | 15

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

RECENZE: Xiaomi Redmi 5 Plus — znovu trefa do černého

** Redmi 5 Plus nabízí velký 6palcový FullHD+ displej i dostatečný výkon ** Oproti minulé generaci dokázalo Xiaomi zapracovat na fotoaparátu ** Celková vyváženost vč. rozumné ceny ho předurčuje k úspěchu

Milan Měchura | 34