Flashback: I Vodafone chtěl zastavit internet, ale podlehl tlaku veřejnosti

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 16

Názory k článku

16. 06. 2016 14:56

U O2 se to nestane, protože jejich zákazníci jsou většinou ovce, které se nechají stříhat... Něco podobného jsou i klienti České Spořitelny v bankovním sektoru. Raději budou platit než by něco dělali...Podle mě je O2 už dlouho nevýhodný operátor. Ceny vysoké, přístup strašný, technologicky nic moc - žádný HD Voice nebo VoLTE, takže má zákazníky hlavně získané reklamou a chronické usedliky. Reklamu má ovšem zase nejlepší, protože nejvíc láká i když v praxi není vlastně na co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 06. 2016 13:41

Tyhle datove balicky jsou stejne nesmysl. Jsem zvedavy, jestli s nekdy dockame progresivni tarifikace dat, jak by to melo idealne byt, nikdo prece nevi, kolik dat bude potrebovat - kdyz prodatuji za mesic 10MB platil bych 1KC za 1MB, kdyz prodatuji 1GB platil bych 0.2KC za 1MB, kdyz 3GB platil bych 0.1KC za 1MB bez pevneho limitu predem. Cim vic serfuji, tim vetsi sleva, myslim, ze by to fungovalo a nebyli by potreba tyhle komedie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 06. 2016 05:34

Protože loby je silná a nikdo jim nedokáže nic regulovat ani přikázat, tak na to zákazník se slabším smluvním postavením, logicky doplácí. Smlouva vpodstatě neni smlouva, ale diktát. Ano, něco se nazačátku "domluví", dá na papír a podepíše. Resp. zákazník přijme bez možnosti úpravy, co mu operátor předestře (buď všechno, nebo nic). No a časem přijde jen SMS nebo nějaká faktura se 3 titěrnými řádky (světle šedé na bílém) na 5. straně až za všemi reklamami, že se něco ruší a něco bude od příště jinak (čti dražší). Smlouva - nesmlouva, nemuselo se to podepsat, stačilo to jednostranně (skoro nepostřehnutelně) sdělit. A protože opět ta silnější strana určuje, jestli to bylo vážné znevýhodnění zákazníka nebo nebylo, tak většinou nebylo a zákazník nemůže ani smlouvu bez sankce vypovědět, ať se mu to líbí nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 06. 2016 01:16

Můžete si brečet, jak chcete, ale situace na trhu je taková, že podmínky určuje operátor a zákazník je jen za troubu, který má pouze možnosti ber nebo nech být. Nějaké sms a hovorné už operátory nevytrhne, hlavní kšeft jsou data a proč by si operátoři měli nechat utíkat peníze, když data stopnou a zaplať, jinak máš smůlu. S férovostí se neohánějte, ta operátory nezajímá, to je holt ten náš specifický trh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 06. 2016 20:18

Pokud by jsme chtěli být férový,je od operátora logické,že nechce,aby zákazníci využívali službu i po dosažení jím určeného rozsahu,ale je neprosto nefér,když si zaplatím za měsíc dejme tomu 1.5 GB,jedem měsíc využiju 200 MB,druhý třeba 500 MB a třetí potřebuji 3GB aby mě byl zastaven net.Proč chtějí operátoři,aby jsme byli férovi jen my dojné krávy ?? Ať si tedy zaplatím 1.5 GB a nevyužité data se my převádí donekonečna.Pak ať si mě operátor klidně stopne po dosažení limitu.To je fér pro oba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

Spíš se báli konkurence, proto couvli, o to víc hrozí teď, že už to řeknou všichni, nepochybně o tom všichni uvažují a O2 teď udělal ten první krok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor