Google předehnal Apple a je nejhodnotnější značkou na světě

Google předehnal Apple a je nejhodnotnější značkou na světě

Pravidelně sestavovaný žebříček nejhodnotnějších značek 100 Top BrandZ zažil po delší době výměnu na předních místech. Hodnota značky Google vzrostla na 158,8 miliard dolarů a vyšoupla Apple, který dominoval žebříčku tři roky. Apple klesl o 20 procent na 147,8 miliard dolarů. Jako důvody vzestupu Google uvádí společnost Millward Brown, která žebříček sestavuje, především Google Glass, investice do umělé inteligence a různá přátelství.

Klepněte pro větší obrázek 
Na dalších místech v první desítce se umístili: IBM, Microsoft, McDonalds, Coca Cola, Visa, AT&T, Marlboro a Amazon. Amazon je vůbec prvním retailem, který se do první desítky dostal.

V Evropě je na prvním místě SAP, druhé místo patří T-Mobile a na třetím je Yves Saint Lauren. V Číně také došlo k překvapení, kde China Mobile na prvním místě předhonil nám málo známý Tencent - sociální síť a internetový portál.

Zdroj: Millward Brown

Diskuze (20) Další článek: SightsMap: mapa nejfotografovanějších míst světa

Témata článku: Apple, Google, APP, Přátelství, Google +, Coca-Cola, #Apple, Svět, Tencent


Určitě si přečtěte

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

** Donedávna jsem používal Windows 10 Mobile, změna bolela ** Co není na očích, neexistuje, takže mám jedinou plochu ** Důležitým pomocníkem je Nova Launcher s bohatým nastavením

Jakub Vrbacký | 31

RECENZE: Huawei P20 Pro — mistr nočního vidění

RECENZE: Huawei P20 Pro — mistr nočního vidění

** Špička portfolia Huawei nepřipouští žádné kompromisy ** Má atraktivní, zapamatovatelný design a spoustu výkonu ** Hlavním lákadlem je unikátní fotoaparát Leica se třemi objektivy

Jan Láska | 70

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

** Výrazně vyšší výkon ve srovnání s předchůdcem ** Čistý Android není pro každého, má ale svoje kouzlo ** Moderní pojetí klasiky bez zbytečných módních výstřelků

Martin Herodek | 14