Většinou je to opravdu tak, že se nejvíc volá do vlastní sítě - protože pokud se jedná o firemního zákazníka, tak má všechny SIM u jednoho operátora a veškeré volání v rámci firmy je do vlastní sítě.To samé se týká i rodiny - tam jsou také všichni, většinou, u jednoho operátora. Což je výhodné speciálně dnes, kdy i díky nejnižšímu flat tarifu se dá volat celé rodině zdarma (v rámci tarifu).Ovšem výhodné to bylo i dříve, protože téměř jakákoliv výhoda, bonus, sleva, výhodnější ceny na volání atd. se vždy u všech operátorů vztahovaly pouze na vlastní síť...I tak ale existovaly rodiny, jako třeba u jednoho mého bývalého spolužáka, kde v rodině používali matka s otcem, kteří si téměř nevolali (tehdy ještě EuroTel), on měl T-Mobile a jeho sestra Vodafone.
Takže za telefon pálili neskutečné prachy, protože tehdy ještě stálo i volání do cizí sítě víc než do vlastní a neměli nikdy nárok na žádnou slevu hovorů :) Díky tomu měli 90% hovorů za nejdražší peníze, jaké šlo.