HeLi-on je unikátní powerbanka, která skrývá solární panel velký jako plachta

HeLi-on je kombinace kapesní powerbanky (2600 mAh) a solárního panelu. Nečekejte ale nanicovatý panýlek přilepený na vršku. HeLi-on jej má srolovaný uvnitř a jeho plocha je působivá. Rychlost nabíjení je za ideálních světelných podmínek srovnatelná s nabíječkou v elektrické síti.

Rozměry nabíječky jsou 113 × 36 × 28 mm a délka solárního pásu se blíží k metru. Váha je 105 gramů. Projekt sháněl peníze na Kickstarteru, ale tentokrát není nutné čekat, HeLi-on už je v prodeji a přijde na 92 eur

 

Video: HeLi-on na Kickstarteru a zacházení s nabíječkou

Témata článku: Příslušenství, Technologie, Koncepty, Nabíjení

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • 138deiv 20. 3. 2017 23:40:50
    Už pár let mám taky takovou namotavaci nabíječku sice má jenom 80cm ale...
  • Xfantasy 20. 3. 2017 23:13:30
    V článku se píše něco o PowerBance? A kde? Obyčejná baterie v mobilu má...
  • sidey 20. 3. 2017 9:21:17
    2600 mAh? Vzhledem k tomu, že využitelná kapacita bude kvuli ztratam a...
Určitě si přečtěte

Chytrý adaptér NextDrive Plug a webová kamera NextDrive Cam S: osobní cloud s dohledem

Chytrý adaptér NextDrive Plug a webová kamera NextDrive Cam S: osobní cloud s dohledem

** Chytrý adaptér do zásuvky poslouží jako osobní cloud ** Pomocí webové kamery získáte dálkový dohled ** Mobilní aplikace umožní rychlý přístup na disk, flasku nebo webovou kameru

20.  7.  2017 | Michlovský Jakub | 1

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

** Nová aliance v mobilním světě má modro-oranžovou barvu ** Spojenci mohou vzájemně využívat patenty i technologie ** Jak se ale budou prát na přesyceném trhu smartphonů?

19.  7.  2017 | Láska Jan | 14

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

Proč nejezdíme v robotických autech? Vždyť technologie prakticky existuje

** Technologie opět předběhla dobu ** Technologie autonomních vozů je stále pokročilejší ** Jenže na to není naprosto připravená dopravní legislativa

16.  7.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 2


komerční sdělení

Komerční sdělení