Hlad po MMS zprávách roste, tvrdí Nokia

Nokia zveřejnila výsledy rozsáhlé studie ohledně uživatelského postoje k multimediálním zprávám MMS. Finský výrobce v tomto výzkumu spolupracoval se společností HPI Research Group, který byl proveden na respondentech ve Velké Británii, USA, Japonsku, Finsku, Německu a Singapuru.

75 procent britských respondentů shledávají MMS zprávy vzrušujícími a hlavní využití vidí v bleskovém využití zpravodajství a sportovních reportáží.

Tip: přečtěte si článek WAP a MMS: služby budocnosti?

Uživatelé z Japonska naopak dávají přednost posílání fotografií přes MMS. Toto zjištění vyplývá z faktu, že Japonsko patří mezi technologickou špičku a chrlí jeden mobil za druhým, a to s čím dál kvalitnějšími integrovanými fotoaparáty. 90 procent majitelů mobilu s foťáčkem posílá obrázky na jiný přístroj častěji než přes klasický e-mail.

"Lidé opravdu chtějí MMS. Jsou dychtiví po využití MMS jako obdobu SMS zpráv. Je velmi zajímavé pozorovat, jak si tuto službu oblíbili a operátoři se jim s vědomím tohoto faktu snaží nabízet stále dokonalejší obrazové služby," vysvětluje Pekka Pohjakalllio z Nokie.

Nokia věří, že MMS má budoucnost, proto věnuje velké úsilí k vývoji této technologie. Podle finského výrobce najdou MMS zprávy své využití zejména v kombinaci s médii jako je televize, rozhlas a samozřejmě internet.

Témata článku: Nokia, MMS