HTC Radar a Titan v prodeji: známe české ceny

Diskuze čtenářů k článku

RaBer  |  30. 01. 2012 13:59

Zdravím, tak se mi dostal do ruky HTC Radar. Do teď jsem měl telefony pouze s OS Android, takže Windows mobile je pro mě trochu novinka, nicméně se na ní dá zvyknout. Jen se mi nedaří u tohoto telefonu nové kontakty uložit na SIM kartu, ale jen do telefonu. Jde to vůbec? Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kamil  |  11. 10. 2011 19:15

Proč konečně někdo neudělá rozumný model s velkým display a QWERTY?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  11. 10. 2011 20:22

Já jsem dřív taky chtěl pouze hw qwerty, ale vždy mi chyběl výkon, (M. Milestone, HTC Desire Z) a nakonec jsem ustoupil a pořídil S. Galaxy S2 a zjistil jsem po krátkém čase, že mi ta klávesnice vůbec nechybí..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2011 18:33

Já si naopak myslím, že většina Androidistů nikdy nepoužívala WP7, natož pak Mango. Po delším používání se teprve pozná rychlost, jednoduchost a funkčnost (provázání s FB, Twittrem..).
Dobře, třeba WP7 nejsou designově nejhezčí, ale funkčnost je opravdu skvělá. :)
Klidně si myslete opak, ale já jsem a zůstanu věrný Mangu! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deco  |  11. 10. 2011 18:10

Takže žádná akce "HTC za polovic" pro WP modely nebude?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
benji  |  11. 10. 2011 18:17

To vis ze bude! Vydrz 2-3 mesice a budou mozna i za min, jen co budou pvni prodejni vysledky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deco  |  11. 10. 2011 18:22

Já WP7 věřím..je to nejmodernější systém současnosti a kvalita se nakonec vždycky prosadí, ať už umí Windows udělat mánii jako Apple, nebo ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  11. 10. 2011 18:34

Nebude, protože by jim tam nikdo nekempil, cílovka WP7 pracuje a nevydělává si prodejem mobilů přes Aukro

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fscz  |  11. 10. 2011 15:52

Opravdu existuje HTC Radar i v černém kabátě?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik  |  12. 10. 2011 00:00

to bych taky rad vedel, v cerne bych o nem mozna uvazoval, ale v bile fakt ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  11. 10. 2011 15:49

Dobre,ale windows phone u Nokie bude mat este lepsie parametre co sa tyka baterie, fotaku a bude tam aj navigacia zdarma tak navrhujem pockat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  11. 10. 2011 14:07

Ach jo ty mizerný displeje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnnik  |  11. 10. 2011 14:32

to jsem se právě chtěl zeptat - jak jsou na tom s displeji ve srovnání se samsuním super amoled? event plus?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  11. 10. 2011 15:09

..no jako všechny amoledy. První rok super špica, no potom se na bílých a modrých plochách zřetelně čímdálvíc objevují vypálené plochy často svítících pixelů.. Zatímco LCD ti bude ještě min 2 roky sloužit takřka bezezměn. Zrovna to řeším, jestli jít do omnie W, nebo do HTC, nebo počkat nokii a ty vypálené amoledy co se dají najít na webu např u samsungů wave po cca 2-3 měsících provozu mne od Sam+Nok docela odrazují.. ale zas si říkám, čertví, co přijde za rok..
a navíc si na to stěžuje jen někdo (určitě to závisí na době, kterou denně čučí člověk do mobilu)
LCD = o kus méně jasu, trochu jednolitější plochy (což je +), blbé pozorovací úhly a větší spotřeba (obzvláště pokud používáš tmavé barevné schéma, amoled šetří), ale také ověřená delší trvanlivost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  11. 10. 2011 16:03

mám AMOLED cez 2 roky a duchov pri bielej farbe od notifikačných hodín som si všimol až po pozornom skúmaní a upozornení v diskusiach. Za to oproti SLCD nemám šedivé farby a mizerné pozorovacie uhly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 10. 2011 16:04

Je potreba si uvedomit, ze pokud je neco VYPALENE, tak je to proste nemenne a je to tak navzdy.
Predpokladam, ze myslite nejake "duchy", co tam zustavaji, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek004  |  11. 10. 2011 17:14

Já teda mám Nexus S od VF,tudíž by měl mít SLCD,ale špatných pozorovacích úhlů jsem si teda nevšiml.I ta černá mi přijde dost černá ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milos  |  11. 10. 2011 16:21

nevim co furt valite mam HTC Sensation s aje to total v poho ve vsech smerech a dokonce i venku...takze nevim proc furt vyvysuje nekdo samsung ..kazdy dislej ma vyhody a nevyhody...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x  |  11. 10. 2011 16:51

no když se vedle sebe položí Galaxy S2 a Sensation, tak je jasně vidět o čem je řeč - černá je na Samsugu stejná,jako okolní rámeček (černá prostě nesvítí) a ostatní barvy naopak sou mnohem jasnější (+ sytější - ale to jenom pokud člověk používá profily Standard a nebo Dynamic, když je Movie, tak je to barevně skoro stejný jako IPS u iPhonu - ale pořád to má tu skutečnou černou)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barrybary  |  11. 10. 2011 13:16

Ještě pro zájemce o windows phony ................ navigon má teď na marketplace akci na offline navigaci za ca. 50 eur misto 80 eur

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno9094  |  11. 10. 2011 12:48

titan už má na skladě více obchodů několik dnů a cena začíná na 13.000,-, takže nemystifikovat, prosím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
barrybary  |  11. 10. 2011 12:43

už se těším až redakce najde někoho kdo je schopen psát o Windows Phone systému nebo aspoň opisovat ze zahraničních webů ....... nebo dokonce udělá recenzi na tyto dva telefony v rozsahu minimálně jako u ios a androidů

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
11. 10. 2011 13:18

Kdyby náhodou najít nemohla, což pochybuji, protože Windows Phone je úžasný systém s velkou budoucností tak mile rád o tomto systému budu sám psát. Ne každému vyhovuje roztříštěnost Androidu a nebo dnes již zastarávající iPhone. A teď do mne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  11. 10. 2011 14:36

Moje rec taky se mi zda Windows Phone jako vyborny system z budoucnosti.A o te roztristenosti verzi Androidu je skoda psat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  11. 10. 2011 15:49

Už jste opravdu trapní s opakováním slov "roztříštěný android". Kdo ví, jestli sami víte o čem vůbec píšete. Já používám Android už 2 roky, postupně všechny verze a vůbec nechápu co by na něm mělo být "roztříštěný". Vsadím se, že to píšou jen ti, co Android nikdy nepoužívali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  11. 10. 2011 18:30

Tak namátkou:
1) Nutnost udržovat zpětnou kompatibilitu, tzn. nemožnost využívat všechny aktuální API volání z nejnovější verze.
2) Interní paměť: u dost výrobců malá, ne všechny programy jsou na SD kartu, u nějakých modelů zas naopak SD karty nejsou.
3) Jednou má aplikace navigaci takovou, jindy zas makovou, někdy aplikace použije tlačítko Zpět jako přechod na předchozí krok v App, jindy si řekne že přejde na předchozí "systémový" krok.
4) HW fragmentace: jsou tu telefony od 600 MHz až po 1,4 GHz dvoujádro, které Android ještě navíc aktuálně nepodporuje. Pokud jsem programátor, tak musím řešit, jestli mám udělat hru s pěknou grafikou a využít tak HW nejnašlapanějších modelů a nebo jí musím ošidit, aby se mi to vyplatilo, protože spousta lidí má horší modely (a pak jsme v kruhu - výkonné telefony jsou dobré na náročné aplikace, jenže nikdo náročné aplikace nebude dělat, protože neví, mezi kolika lidmi výkonné telefony jsou, aby se mu to vůbec vyplatilo).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  11. 10. 2011 20:14

1. Nechápu, není můj problém
2. To je na uživateli jaký hardware zvolí, tak jako u PC. Dnes ale už i levné telefony mají dostatečnou interní paměť a také, naprostá většina aplikací umožňuje instalaci na SD. Takže tohle problém už určitě není, alespoň ne pro mě.
3. Na PC máš také stejné programy s naprosto stejným ovládáním..? Různí vývojáři, různá ovládání/UI. Nechápu kde je problém.
4. Viz první věta u bodu 2.
"nikdo náročné aplikace nebude dělat". Ale no tak...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  11. 10. 2011 20:48

1. Můj problém to je. Pokud třeba Google v nové verzi Androidu uvede novou funkci (typicky záloha dat aplikace na servery), tak očekávám, že vývojáři svoje aplikace updatnou (jako to dělají na iOS) a jejich aplikace to budou používat. Bohužel to nědělají, takže když Google nějakou novou verzi Androidu s nějakými novými přístupnými API vydá, je mi to na nic.
2. Sorry, ale nějakých 340 MB není dostateční paměť. Vždyť to je jen na pár e-mailů!
3. Proto PC nepoužívám, používám Mac, kde je pro programátory aplikací přísné guidelines a celý systém působí konzistentně. Podobně jako iOS či WP7.
4. Představ si, že jsi programátor. Udělal bys aplikaci za třeba 60 Kč pro nějakých pár zařízení nebo pro co nejvíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  11. 10. 2011 21:14

340GB málo je. To si musí každý zvážit před koupí. 1GB je podle mého minimum, 2GB+ ideální.
Já neřikam, vše má své pro a proti, nejsem slepý fanoušek, každý má nějaké preference. Já bych nechtěl nic od Applu a to kvůli té spoustě omezení, což chápu jako daň za tu (možná) 100% kompatibilitu. Také na mě působí Apple výrobky více jako šperk než něco praktického. Android je prostě jiný, asi spíš víc pro počítačové nadšence, "geeky". Dovoluje mnohem více kustomizace a univerzální použitelnosti a to nemluvím o custom ROMkách.
ps Já jsem pouze uživatel, nejsem vývojář...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  11. 10. 2011 21:31

oprava: 340 MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 10. 2011 21:53

ad 1) Kéž by to tak bylo. Mám koupených na App Store mnoho aplikací, které jsou autorem opuštěny a žádné aktualizace se už nikdy nedočkají. A co se týče ovládání, tak ani na iOS nedodržují všechny programy HIG.
ad 4) Apple je taky fragmentovaný, jak SW, tak HW. Nemálo lidí stále používá iPhone 3G, 3GS také dnes dostal nejspíše poslední aktualizaci a lidé ho jen tak nevyhodí. A mnoho vývojářů neudržuje více verzí jedné aplikace pro více verzí iOS. Takže u programů pro 3G a zanedlouho pro 3GS už nikdo chyby neopravuje. HW dnes nabízených iOS zařízení je taky poměrně rozmanitý. Prodává se jednojádrový 600 MHz s 256 MiB RAM, jednojádrový 800 MHz s 512 MiB RAM a nyní i dvoujádrový. Windows Phone potká to samé. Takže ty žvásty o neexistenci fragmentace jinde si nechte od cesty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 10. 2011 07:35

Uvedom si jednu DULEZITOU VEC.
Android - to nejsou jenom UZIVATELE, ale i JEHO VYVOJARI. A pro ne je android ze vsech tri TOP platfotem (android, ios, wp7) jednoznacne a s prehledem tim nejvice roztristenym systemem. Vis, jak se programuje pro system, kde HW kolisa od 600 MHZ a 256 MB RAM az k 1.2 GHZ dvoujadrum s 1 GB pameti? A to ani nemluvim o internim ulozisti nebo dokonce o rozliseni!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 10. 2011 08:37

Tou rozstříštěnosti jsem myslel, že každý výrobce si Android upraví podle své libosti a ve výsledku se tak potom každý telefon s Androidem ovládá jinak, má jiný styl menu, jinou hlavní obrazovku atd a uživatelé jsou potom zmatení. Pro někoho je možnost úprav výhodou, ale pro mne je jedno unifikované rozhraní lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
....  |  11. 10. 2011 15:59

zastarávající iPhone? no WP7 mobily na to niesú ani rok a pol starý iPhone 4 (a to píšem ako spokojný užívateľ roztríšteného androidu )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
benji  |  11. 10. 2011 18:12

Tak u tohodle jsem se od srdce zasmal. Jenom se trochu bojim, ze jsi to nemyslel jako zert nebo ironii.
Ale jo, ten system urcite budoucnost ma, preci jen MS ma penez na vyhazovani dost a par lidem ho protlaci. Ale zapomel jsi napsat, ze ten uzasny system je porad ve vyvoji o dva roky za konkurenci a nejak se to stale nedari dohnat, ale jednu vyhodu to ma, kdyz si zajemce pocka, tak si ty telefony bude za 2 az 3 mesice koupit ve vyprodeji za pulku To bohuzel u iPhonu ani Andoidich telefonu nehrozi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vsechnovim  |  11. 10. 2011 18:32

Počujte, Kefalín. A čo vy si predstavujete pod takým slovom "dva roky za konkurenci"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 10. 2011 21:56

Můžete mi říct, jak na WP 7.5 poslat kontakt SMS, nebo MMSkou? Nebo jak ho snadno vložit do e-mailu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ceto  |  11. 10. 2011 18:33

v čom je pozadu? v tom že nepotrebuje 2 jadra na plynuly chod systemu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  11. 10. 2011 20:35

4.7" a 800X600? ... neni pozadu? ..dve jadra neresim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
unived micindev  |  12. 10. 2011 01:51

no moja omnia7 s nodo mala k plynulosti asi tak ďaleko ako akýkoľvek android s podobným hw, plus som musel znášať následky nezmyselných rozhodnutí manažérov z redmondu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuca1982  |  12. 10. 2011 06:57

Moje Omnia7 s mangem je plynulá jako málokterý Android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VB  |  12. 10. 2011 15:09

Mně se ten telefon v podstatě ještě ani nehryznul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří  |  12. 10. 2011 21:44

Udělat recenzi v podobném rozsahu bude asi problém, protože po mojí dvoutýdenní zkušenosti s WP 7.5 jsem zjistil, že to v podstatě nic neumí. Vždyť ani nepošlu vizitku kontaktu, nějaká rychlá volba bez zaplevelování hlavního menu je taky problém. Je to hrozně divné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kadla  |  11. 10. 2011 12:38

Vodafone už má titan v nabídce za 13 000,- ikdyž zatím není skladem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor