Co představí v Barceloně nevím , ale mohla by to být už konečně fungující podpora na htcsense.com. Pro zajímavost jsem jim včera posílal dotaz:
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat, zdali je nefunkčnost stránky www.htcsense.com důvodem k vrácení telefonu Desire HD prodejci v rámci reklamace. Zmiňovanému telefonu jsem dal přednost před jiným, právě proto, že bude podporovat služby na stránkách www.htcsense.com Děkuji...
No a toto mi přišlo:
Není to důvod pro reklamaci. Dále prosím postupujte podle obchodního zákoníku ve Vaší zemi. HTC Sense.com je v procesu vylepšení a některé funkce byly omezeny. Nemáme informace o tom, kdy bude funkční pro všechny zákazníky. Prosíme o trpělivost a vězte, že pracujeme na tomto problému.
Takže názor o podpoře výrobků HTC, který je zde uváděn, se mi zdá trochu mimo mísu.