Je neuvěřitelné, jak lidé nechápou fungování reklamy. Samozřejmě si nikdo nekoupí Huawei, protože byl v reklamě JJ. Ale koupili si jej, protože si firma pomocí asociací v reklamě vypěstovala důvěryhodnost, z no-name značky se stala značka, kterou (dle článku) zná 84% lidí. Tak funguje reklama.Kdyby stejný mobil ve stejné cenové hladině vyrobilo např. Xiaomi, tak lidi stejně sáhnou po Huawei. Ne proto, že ho měl v ruce JJ, ale protože pomocí reklamy se značka dostala do jejich podvědomí a nebojí se jí.Každý, kdo tvrdí, že ho reklama neovlivňuje, tak si lže do kapsy. To, že jste si něco nekoupili neznamená, že jste nebyli ovlivněni. Ovlivňuje vás, nejvíce v oblasti, ve které se málo orientujete, ale i v oblastech, kde máte pocit, že se orientujete perfektně. Reklama totiž není jen plakát na zdi.