Jak na smartphone? Vodafone Expert pomůže na každé prodejně

Jak na smartphone? Vodafone Expert pomůže na každé prodejně

Podobně jako konkurenční Telefónica má svoje O2 Guru, také Vodafone představil odborníky, kteří poradí a pomohou zákazníkům přímo na prodejnách. Operátor tyto pracovníky nazývá Vodafone Experty. Jejich hlavní pomůckou jsou tzv. Red Boxy. Jedná se o diagnostická a zálohovací zařízené Cellebrite, pomocí nichž datový expert může například přenést kontakty z jednoho telefonu do druhého nebo pomůže se základním nastavením smartphonu. Služeb datového specialisty mohou využít jak zákazníci Vodafonu, tak i náhodně příchozí do prodejny.

Také Vodafone vycházel při zřízení služeb Expertů z průzkumů a vlastních statistik. Před rokem byl podíl prodaných chytrých telefonů u Vodafonu 50 procent, nyní podle dat operátora převyšuje 80 procent. Pro dvě třetiny zákazníků je přitom při přechodu na nový telefon nejdůležitější zachovat všechny kontakty z původního přístroje. Vodafone proto rozšiřuje řady svých vyškolených specialistů, Vodafone expertů, kteří prostřednictvím zařízení Red Box zdarma převedou zákazníkům kontakty a další obsah ze starého telefonu do nového. Vodafone experti jsou zákazníkům k dispozici na všech prodejnách v České republice.

Klepněte pro větší obrázek
Vodafone Expert může být i expertka. Všimněte si zmíněného Red Boxu

Vodafone experti pomohou zákazníkům také s výběrem vhodného telefonu, nastavením všech jeho funkcí a nainstalováním vhodných aplikací. V prodejnách jsou připraveny datové koutky, kde si zákazníci mohou vyzkoušet mobilní připojení k internetu a experti jim pak pomohou vybrat vhodný datový tarif. Vodafone experti budou zákazníkům k dispozici také nonstop na telefonu. Na adrese www.vodafone.cz/experti zákazníci najdou veškeré potřebné informace o nastavení telefonu a nových datových službách a mohou si zde také sjednat schůzku s Vodafone expertem ve svém městě.

Novou službu podpoří atraktivní kampaň s Vojtou Dykem v hlavní roli:

Vodafone Experty bude provázet i nová reklamní kampaň. Hlavními tvářemi budou členové hudební kapely Nightwork Vojtěch Dyk, Jakub Prachař a František Soukup. Kampaň Vodafonu s názvem „Jsme experti na to, co vás pálí“ startuje 16. dubna a pokračuje až do poloviny června. Objeví se v TV, rádiu, na venkovních plochách, v tištěných i online médiích. Kampaň pochází z dílny agentury Team Red, režie se ujal Tomáš Řehořek.

Diskuze (24) Další článek: Nokia získala patent na vibrační tetování

Témata článku: Vodafone, Prodej, Voda

Určitě si přečtěte