Jak na smartphone? Vodafone Expert pomůže na každé prodejně

Podobně jako konkurenční Telefónica má svoje O2 Guru, také Vodafone představil odborníky, kteří poradí a pomohou zákazníkům přímo na prodejnách. Operátor tyto pracovníky nazývá Vodafone Experty. Jejich hlavní pomůckou jsou tzv. Red Boxy. Jedná se o diagnostická a zálohovací zařízené Cellebrite, pomocí nichž datový expert může například přenést kontakty z jednoho telefonu do druhého nebo pomůže se základním nastavením smartphonu. Služeb datového specialisty mohou využít jak zákazníci Vodafonu, tak i náhodně příchozí do prodejny.

Také Vodafone vycházel při zřízení služeb Expertů z průzkumů a vlastních statistik. Před rokem byl podíl prodaných chytrých telefonů u Vodafonu 50 procent, nyní podle dat operátora převyšuje 80 procent. Pro dvě třetiny zákazníků je přitom při přechodu na nový telefon nejdůležitější zachovat všechny kontakty z původního přístroje. Vodafone proto rozšiřuje řady svých vyškolených specialistů, Vodafone expertů, kteří prostřednictvím zařízení Red Box zdarma převedou zákazníkům kontakty a další obsah ze starého telefonu do nového. Vodafone experti jsou zákazníkům k dispozici na všech prodejnách v České republice.

Klepněte pro větší obrázek
Vodafone Expert může být i expertka. Všimněte si zmíněného Red Boxu

Vodafone experti pomohou zákazníkům také s výběrem vhodného telefonu, nastavením všech jeho funkcí a nainstalováním vhodných aplikací. V prodejnách jsou připraveny datové koutky, kde si zákazníci mohou vyzkoušet mobilní připojení k internetu a experti jim pak pomohou vybrat vhodný datový tarif. Vodafone experti budou zákazníkům k dispozici také nonstop na telefonu. Na adrese www.vodafone.cz/experti zákazníci najdou veškeré potřebné informace o nastavení telefonu a nových datových službách a mohou si zde také sjednat schůzku s Vodafone expertem ve svém městě.

Novou službu podpoří atraktivní kampaň s Vojtou Dykem v hlavní roli:

Vodafone Experty bude provázet i nová reklamní kampaň. Hlavními tvářemi budou členové hudební kapely Nightwork Vojtěch Dyk, Jakub Prachař a František Soukup. Kampaň Vodafonu s názvem „Jsme experti na to, co vás pálí“ startuje 16. dubna a pokračuje až do poloviny června. Objeví se v TV, rádiu, na venkovních plochách, v tištěných i online médiích. Kampaň pochází z dílny agentury Team Red, režie se ujal Tomáš Řehořek.

Diskuze (24) Další článek: Nokia získala patent na vibrační tetování

Témata článku: , Voda, Smartphone, Expert, Prodej, Pro +, SMA, Hlavní tvář, Cellebrite, Jak,