Jak se liší FUP od O2 a naše realita (oživeno)

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 115

Názory k článku

avatar
15. 03. 2012 12:31

No opět jen potvrzení a důkaz nenažranosti našich operátorů.Proto i díky tomu docházím ke tvrzení, že bych musel být úplně blbej abych sledoval videa z YouToube na telefonu přes data s takovou úrovní FUPu, kterou všichni mají. Další případ přítule si omylem zapnula data, no když už je měla zapnutý, tak si řekjla fajn, pustím si internetové rádio, vydrželo jí 6 minut a FUP to zatrhl Co mě opravdu hodně zaráží je pak ještě rozdíl ve službách i mezi řadovým občanem a firemním zákazníkem. O co méně je ten občan? No spíš není tak mocný, tak ho mohou víc oškubat si asi říkají.Asi nejčastější označení pro tuto situaci je Banánystán a to se asi bude skloňovat mnohokrát

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 03. 2012 16:23

- ale tady to nevychází v řádech
- lidé co to testují, jsou hodně odtrženi od reality
a sami v ní využivají tarif neomezený ...- nebo hůře, někdo vědomě lže !!!
člověk si nejdříve koupí telefon, pak zaskřípe zuby
a buď se naučí jinak myslet (a používat wi-fi)
a 3G/Edge/GRPS apod. jen v nouzi
anebo mu nezáleží na penězích
a pak v podstatě může mít data neomezená ...Nebo si dokážete představit např.rodinu, ale i jedince, co mají doma
nějaké rychlé a datově bohaté připojení a každý člen má pak navíc maximální datový tarif,
aby mohl normálně fungovat, jak byly telefony projektovány
ale ne jak lže reklama o datových tarifech ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2012 14:15

Mohu dotaz na autora článku? Proč si nevezmete O2internet standard za 500 Kč a máte hned 2GB ??? ANO jde to i k hovorovému tarifu....A jako redakce budete mít na data slevu, takže vás to vyjde mnohem vyhodněji... Chce to trochu přemýšlet :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 03. 2012 12:38

Marku gratuluju, tenhle článek....., to je objev na Nobelovu cenu. Škoda, že jsi na to nepřišel sám a dostane jí tedy někdo jiný

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 03. 2012 07:00

je to jen důkaz jak dělají operátoři ze svích zákazníků blbce za tiché podpory regulač. úřadu který dělá vše pro regulaci zákazníků ne operátorů . datové limity jsou směšné u všech tří oprátorů . Hoši proč tady řešíte že používáme i wifi když se tarif prezentuje ze je na sledování videí v mobilu na měsíc tak má být na měsíc ne že jen vyčerpáte za pár hodin , a má mě to jít tam kde má můj operátor signál ,(když su doma mám neomezený internet ,ale su třeba u vody na rybách a potřebuji něco přes net vyřešit a zkontrolovat meily )ne tam kde musím platit nebo používat wifi od jiných firem nech si teda operátoři vytvoří síť wifi která jim bude dodávat chybějící neomezené data nebo pro navýšení limitu a půjde k nim automaticky bez dalšího nastavování pro ty kdo platí operátorovi za data . to že autor uvádí model telefonu a pak ještě přes jaký prohlížeč se připojuje vidím jako + ,Jiné nároky bude mít zákazník z obyč telefonem a jiné se smartfonem , určítě si nekupuji tel. za 10 000,- abych frajeřil ,ale protože jeho funkce chci používat (mám N8) tudíž i internet ne jen jej vyzkoušet mám vodaf. z 600Mg a videa nebo tv strem si tam stahovat netroufám a štve mě to . milan

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 23:44

To, ze operator klamal a nabizel neco, co by nevystacovalo, me vubec nerekvapuje. Prekvapuje me naopak to, ze v mobilmanii si neuvedomili, ze videa dokazi sebrat opravdu hodne MB, kdyz jide o videa!!!Jinak ja mam 500MB mesicne a nikdy jsem nesel pres limit, protoze:
pouzivam wi-fi jak jen to jde
nesleduji videa
pouzivam mobilni verzi stranek
nestahuji aaplikace pres operatoraVse co delam je, ze veskere vyssi stahovani nechavam na doma, kde mam wi-fi.
Preji hezky den(noc)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 23:37

Ta nejnižší kvalita je na mobilu nekoukatelná, pokud něco ukazují na mobilu tak není vidět co. Já používám 150 Mb Fup, ale nějakou dobu jsem byl na 500. Po té co jsem zjistil, že to i tak vypotřebuji a potřeboval bych víc, jsem přešel na 150 a rozhodl se používat internet v mobilu jen místo novin.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 22:50

Tak v první řadě jsem rád, že se v mobilmanii, používá o2 a pro ty z Vás co si neustále stěžují na všeobecně populární FUP limity. Tak těm z vás bych rád připoměl, že o2, jako jediný operátor v ČR nabízí internet bez fup limitu, jak pro předplacený, tak paušální tarif

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 22:00

Já jsem letos v létě byl měsíc kvůli stěhování bez pevného internetu a tak jsem jel na pc internet přes mobil. Při běžném používání, tzn. surfování po večerech a o víkenu, koukání na youtube videa, jednou jsem si stáhnul 3,4GB film a občas zahrál nějakou on-line hru, jsem se dostal na 20GB přenesených dat...při běžném používání Internetu to člověk hodně rychle přestělí, ty limity jsou opravdu hodně nízko posazené:(...jen na mobilu dám měsíčně cca 200-250MB dat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 20:41

Tak já už nějakou dobu internet v mobilu používám a zjistil jsem, že přes EDGE si opravdu neškrknu, těch 150 MB u O2 je opravdu bída. Nevím jak to mají s omezením, protože po přijetí smsky o překročení limitu mi internet zpomalí natolik, že přes EDGE čekám půl hodiny na stránku, ale když jsem někde, kde je HSPD+ tak omezený nejsem a frčím si vesele dál plnou rychlostí. Mohl by mi to někdo vysvětlit ? Jsem za tuto, možná jejich chybu rád, protože doma, když mi nejede normální internet ( stává se často ) nasdílím internet z mobilu a jedu si neomezeně vesele dál.
Předminulý měsíc jsem stahla 45GB a tento měsíc pouze: http://img821.imageshack.us/img821/5629/sc20120313203... ...
ale i to je úctyhodné oproti 150 MB :D
Rád bych, kdyby se tu k tomu někdo vyjádřil a řekl mi jak je to možné :)
PS: hraju na mobilní připojení i multyplayer Starcraft 2 a frčí to v pohodě !! :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 20:35

Nešlo by zlevnit IVM u feldičky na 20 těch 40 je pro mě dost ,je pravda ,že FUP neznám a nepotřebuji takovou službu jako FUP ,no vzhledem k platům zde by 20 korun tejdně bylo až moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 20:18

ahoj lidi. musím se take podělit o zkušenost s O2 internetem. mam data od o2 asi 3 roky, balíček 150 mb za 150 Kč na mesic. využíval jsem to od zacatku na ip3, pak ip3GS a ted i na ip4 a 4s. to jen pro pochopeni. jsem na internetu z mobilu doslova závislý v práci. nijak se neomezuji, koukam na videa youtube, na online fotbaly, stahuji aplikace a surfuji. jen v telefonu, zádné přenosy na PC. občas posilam data přes WiFi hotspot z telefonu do tabletu a psp. jinak nic. ze zacatku me to nezajímalo, ale pak jsem si zacal hlídat data v pocitadle. každy mesic mam stazeno kolem 1-1,5 gb dat přes mobilní připojeni, ne WiFi. a omezeni fup? zádné...vazne, vubec zádné zpomalení. az do minulého roku, kdy v lete najednou přiletěla sms s oznámením o překročení a přečerpání limitu. ihned jsem volal na o2 linku. operátor me připojil po mem nadavani na jiného pracovníka, ten mi chtel vnutit názor, ze takto na 150 mb je to nastaveno od zacatku. tak jsem mu řekl, ze se ma zpětně podivat na moje data, a ze jestli tohle udělají znovu, odcházím jinam. řekl, ze mi tedy jednou fup obnoví a od te doby opět neomezeně. příbuzný, ktery dela u o2 operátora, mi dodatečne řekl, ze operátoři maji moznost a svolení shora měnit tarify, služby, data atd az na dvojnasobky minut,sms a data dávat neomezeně, a to soucasne i s 50 % slevou na cene. hezke, co? no stačí si trochu postezovat, pohrozit odchodem jinam a hned jsou vstřícnější. a moje celková měsíční utrata je stále třetím rokem stejna, 800 Kč celkem. nejsem podnikatel, ani firma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 20:00

Místo, aby O2 s tim něco delalo ve smyslu, ze FUP navýší, tak rozesila maily redaktorum...
I když u kysliku bych cekal, že okamžitě změní popisky na svých strankach...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 19:05

Když jsem si kdysi zařizoval svůj první ADSl internet na pevnou linku tak FUP byla pro mě velká neznámá. Bohužel to bylo v době kdy DVD s filmem stálo cca 1200kč, a tak se teda hodně stahovalo...
A brzo mě došlo že limit FUP je pro mě asi dost málo at je to třeba i 500GB.Zaplatpanbuh že u pevné linky už FUP snad nikde neexistuje.
Těším se (snad) na dobu kdy bude i připojení bez FUP limitu i u mobilních telefonů...Nechci tady taky machrovat (jak sám autor článku), ale taky mám Iphone 4. A FUP limit u Vodafone 500mb na měsíc je pro mě opravdu málo. Jasně že to kombinuju s Wifi připojením kde se dá. Bohužel na pc v práci máme zablokováno kde co, takže když je čas tak youtube skouknu přes telefon. Občas udělám i něco málo hovorů přes Skype, sem tam použiju i podcasty a je po dat. limitu... Co jsem tak zatím od začátku roku vypozoroval, tak měsíčně si přes mobil stáhnu cca 1,5 až 2GB. Pořizovat si proto ale další extra tarif na neomezenej internet do mobilu nemám opravdu v plánu. Myslím ale že čím víc se o tom budem bavit a prudit stim naše operátory, tím víc budou nuceni přemýšlet nad jinou variantou jak si nás zákazníky nalákat a získat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 18:52

Jak tak koukám, tak v podstatě můžu být rád, že mám nějaký starý tarif, který je omezený rychlostně a ne datově. Když potřebuji aktualizovat aplikace, tak to udělám tam, kde je WiFi a na běžné věci mi ta nižší rychlost stačí. Pokud se dobře pamatuji, tak rychlostní limit mám cca 50kB/s, což stačí pro mobilní YouTube, aplikace TV a podobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 18:38

A kolik si to vezme, kdyz se na video clovek diva pres tu YouTube aplikaci co je primo v iPhone???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 17:55

Ten dodatek možná pr přesnost fajn, ale mám z toho trochu pocit, jako by chtěl redaktor trochu couvnout z původního názoru.
Nevím co řešíte. Aktuální nabídka mobilního připojení je tragická tak jako tak
Jsem často mimo domov, mobilní připojení je pro mne nutnost, jinak bych byl odříznutý od rodiny (Skype), případně bych se hůře zabavoval (streamovaná videa, hlavně sportovní). Mám v mobilu 3GB a v NTB přes mobilní modem dalších 10GB, dohromady mě to stojí cca 400 stovky a i tak mi to přijde drahé. Kdybych měl vybíral ze základní nabídky operátorů, tak bych byl asi hoodně smutný.Do mobilu jsou IMHO ty 3GB tak akorát na běžné užívání, těch 10GB je minimum pokud chce člověk opravdu sledovat video. Tvrdit cokoliv jiného je výsměch vůči zákazníkům.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 17:25

Řešení?....pustit na trh 4. oparétora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 16:39

Nevím lidi jak to děláte ale já jsem u O2 už šest let před rokem a půl jsem si pořídil O2 internet v mobilu. Stál kolem 300 KČ FUP 500 MB. Po měsící jsem ho změnil na levnější Internet start protože jsem zjistl že mě jede pořád rychle a i když stáhnu deset giga tak se mi nezpomalí. Před vánoci se ale najednou omezil, jak přišla sms od O2 že jsem přesáhl limit, net šel hodně pomalu. Před týdnem mi zlevnily net na stovku a najednou to lítá pořád stejně at stáhnu kolik stáhnu. A kámoš to má úplně stejně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 15:37

velice uražlivý článek! taky se mi tato situace vubec nelíbí, a byl bych rad pro nějakou zlepšení, ale promiňte mi, ale čekal jsem od mobilmanie trošku rozumné články a reakce, a ne uražlivý pleps jako z nějakých bulvárních novin, pan lutonský by se měl nad tímto pořádně zamyslet, nemyslim si že jeho článek dosahuje kvality ostatních, či snad že dosahuje vůbec nějaké kvality. navíc, internet se v případě přesáhnutí fup nevypne, ale jen zpomalí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 15:34

Drzim vam palce aby sa vam podarilo tych operatorov nakopat do.... Nehovorim, ze na SVK je to ideal ale mam 1GB za 6.90 mozem si ho minut rovno hned bez obmedzeni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 15:28

Teda já toto nabízet, tak se hanbou propadnu.
A souhlasím, je to klamavá reklama.
PS: pan redaktor by si měl uvědomit, že je to v jeho prospěch (jakožto jednoho ze zákazníků) Operátoři to přeci ,,dělají pro nás".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 14:14

Jednoznacne klamava reklama. Super postreh. Souhlasim s nazorem, ze by to mela resit ČOI a udelit tucnou pokutu a to nejen O2. Ostatni clenove kartelu jsou na tom urcite podobne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 12:37

Myslim ze funkce FUP je jasna. Brani to pouzivano voip sluzeb. Skype nezastavi, smartphony nezastavi, tak aspon daji tak drahej net s tak malo MB aby se to nikomu nevyplatilo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 12:36

ja asi ctyri roky, jelikoz jinou moznost nemel, kvuli poloze, jsem pouzival jako domaci net mobilni internet cdma od o2, s variantou 10gb, ale zpocatku jsem se moc v tom nevyznal, a tak velmi sem nechapal jde net obcas rychle a nekdy pomalu tim nemyslim nocni hodiny kdy ta linka je min obsazena i fup neni aktivni.
a pak jsem pomalu zacal vsimat souvislosti, a zjisteni u operatora ze ten fup 10gb je rozdelen na tydny v mesici, a na kazdy tyden vychazi asi po 2gb a neco, coz prosurfujete za par dni, no a pak se zpomali net na tolik ze sotva jde otevrit seznam jelikoz se spojeni pri te rychlosti ktere je dokonce nizsi nez gprs v mobilu. a pak cely zbytek tydne cekate nez se vam zas obnovi pouzitelny internet. kdysi davno tusim byl ten fup omezovan jen na 256kb ci 128kb, a i endavno si vybavuji nekde clanek ze o2 u mobilniho internetu zvysil tu rychlost po prekroceni fupu, ale ted jsem zkoumal web o2 a oni dokonce tu rychlost snizili jeste o polovinu :( http://www.o2.cz/osobni/sluzby-podle-abece... ...
a proto jsem si vzal u nich tarif neomezeny kteri nabizeji za 1000kc i kdyz na webu nemaji ho, ale po naznaku o ukonceni mi dali slevu na 800kc za mesic, takze to jeste slo v omezenych moznostech.
no jeste ze uz od podzimu jsem se rpestehoval kde muzu mit wifi s lokalni bts u mistniho poskytovatele kde i 20km od okresniho mesta chytam sice obecny net ale v male obci dosahuji rychlosti i pres 20mgbs za kolem pet stovek.
mno aspon v tomhle je nejaka konkurence narozdil od mobilnich sluzeb, kde vladne svata trojice a ctvrty outsider si stezuje za to ze ho nikdo nechce takovehoo s uhrama.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 12:33

Mě se povedlo u Vodafone vyčerpat FUP hned první den. 150 MB / 177Kč.
A to jsem používal jen Androidí telefon. Ráno jsem si přečetl webové zprávy, přes den zkontroloval maily, fb, twitter, a večet při aktualizaci a pár youtube videích konec. Škoda, že nevidíte i časy, bylo to:
75% - 23:30
90% - 23:35
100% - 23:37Deset proent za dvě minuty, to je opravdu síla :)
http://db.tt/8tRXFAKH... Prostě si musím víc hlídat data, zakázat tunu blbostí, automatických aktualizací, nainstalovat měřiče přenosů, monitorovat co jaká služba dělá (třeba Google+ co nepoužívám dala desítky MB jen tak na pozadí). Coby mobilně gramotného uživatele mě to nevadí. Ale chudáci "obyčejní" uživatelé mobilních služeb, jestli si koupí taky chytrý telefon, tak si moc dlouho rychlého netu neužijí. Stejně jako člověk, co si koupí internet domu, tak aby studoval co je WPA a WEP na jeho wi-fi AP. Fakt škoda, že díky takto nastavenému FUPu si musí uživatel číst tolik (zbytečných) informací.Ale chápu to no.
PS: při používní internetu v mobilu (bez FUPu) se čtením mailů, zpráv, sem tam upload fotky, najít MHD spojení, kouknout kde na mapě jsem, upload score hry, kontrola sociálních sítí, a aktualizacemi se dostávám na 600-800MB za měsíc. A to opravdu netahám filmy, jen imho normálně používám mobil a data.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 11:49

Ono je to stejne jedno...pri 4 hodinovem surfovani, mi stejne dojde baterka v mobilu :D az zvetsi kapacity baterii, kdyz stale zvysuji vykony a tudiz spotreby telefonu, tak pak vyuziji neomezeny internet....:D (berte to trochu s nadsazkou...:D )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 11:44

Vypůjčím si jeden post z G+:
Vážení a milí operátoři.Vy zlodějská bando k.... Ne, zkusíme to po dobrém.Velice dobře si uvědomujete, že vaší čím dál větší úlohou se stává být poskytovatelem datových připojení. Význam klasických hovorů a SMS zpráv bude pořád obrovský, ale bude klesat právě na úkor dat. Vy to víte, tlačíte smartphony. Zvýhodňujete lidi v případě koupi datových balíčků. Sami je to učíte. Logicky teda přijde (a za sebe můžu říci, že už přišla) doba, kdy se operátor nebude vybírat podle toho, kolik zaplatíte za volání nebo kolik stojí SMS do jaké sítě. Protože to nebude lidi zajímat. Jak hovory tak zprávy (ať už jakýmkoliv messengerem) půjdou datovou cestou, nikoliv tarifovaně po minutě, ideálně 60+60. Zkuste začít přemýšlet a uvědomte si, co by teď získal ten z vás, kdo nabídne neomezený FUP. Samozřejmě chápu že ne součástí nějakého základního balíčku. Ale ať tady taková varianta v *rozumné ceně je. Ano, je to zátěž na síť. Ano, bude potřeba investic. Takže to znamená, že peníze vydělané na občanech ČR se pak nebudou převádět někam na centrálu (viz. třeba http://goo.gl/4K9sR... - "Vodafone si vzal z české pobočky téměř celý kapitál"), ale alespoň část z nich bude opět investována do nich.Přemýšlejte. Kdo z vás tohle první nabídne, získá jednak status průkopníka opravdu použitelného internetu v ČR, jednak velký příliv zákazníků, kteří mobilní služby opravdu používají. A samozřejmě obrovský virální marketing. Akorát se musíte pak smířit s tím, že další dva operátoři se s Vámi můžou přestat domlouvat na dalších krocích postupného odírání spotřebitelů na našem trhu. Vlastně moment. To se samozřejmě neděje, že? Tak co vám brání?*rozumné - takové, kterou unese spotřebitel na našem specifickém trhu
**specifický trh - trh, kde si nechá spotřebitel vše líbit, ačkoliv na západ, na východ, na sever i na jih jde vidět, že to může fungovat i jinak.
(autor: David Kolečkář)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 11:27

http://mobilmania.azet.sk/bleskovky/tu-sr-chce-oper... ... tu by som chcel upriamit pozornost hlavne na to ze nes TUSR rozhodne...najprv zisti nazor verejnosti.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 11:20

Resil jsem kdysi ten FUP limit, kdyz se me nezdalo pocitani a dostalo se me odpovedi, ze FUP limit se pocita z prijatych + odeslanych dat. Takze to neni o om, ze muzu treba 500 MB stahnout, ale treba tak, ze 400 stahnu a 100 odeslu a mam vycerpano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 10:43

A co si pomůžem?Stejně stím nikdo nic neudělá.Jeden známí od jedné telefonní společnosti mi řekl ,na dotaz proč nezlevní volání a internet,"když lidi platí tak proč bychom měli zlevňovat?".Je to jen o tom přestat jim platit neuvěřitelné peníze ,odhlásit smlouvy a zůstat na dobu neurčitou.
Řeknou sice "nemáte žádné výhody", ale jaké výhody tím myslí?Smartphone za sníženou cenu?Vždyť si spočítej kolik dáte za 24 nebo 36 měsíců za internet v mobilu,který je kritériem ke získání "levnějšího" smartphonu.A ani nemluvím o směšnosti rychlosti a FUP tohoto internetu.Takovéto články jsou ,ne k zasmání, ale k nasr..í. Operátoři jsou tu pro nás, né my pro ně.Ale se zlepšením počítat nemůžeme,a už vůbec ne se zásahem ČTÚ,protože se touhle zemí šíří "virus" jménem korupce.Která zasahuje všechny sféry tohoto "demokratického" státu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 10:41

Mobilní tarify pro data od VŠECH našich operátorů jsou tak max. na maily ale ne na běžný datový provoz odpovídající současným online službám. Tím mám na mysli různé video streamy (youtube, voyo, topfun), videokonference, ukládání dat na vzdálených úložištích atd. atd. Pokud operátoři považují svá FUP omezení za něco co umožní běžný internetový provoz běžného uživatele pak jde buď o lháře nebo naprosté debily odtržené od reality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 10:39

Marku, proč píšete, že jste vypnul wifi na svém iPhone? iPhone není telefon? Ještě nikdy jsem žádného redaktora v podobném článku neviděl napsat třeba vypnul jsem wifi na svém Samsungu I9000 Galaxy S atp. Proč nestačilo napsat prostě vypnul jsem wifi na svém telefonu? Předpokládám, že je to tam jenom proto, aby všichni diskutující viděli, že máte na to koupit si telefon od Applu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 10:29

taky mám net v mobilu od o2 za 150.. když už je u nás 3g tak jsem poslouchal internetové rádio ve streamu 128 kb/s a vydrželo mi to hrát asi 20 minut -- odpovídá to zhruba 10 písničkám po 3,7 MB ... to je tragédie.. přemýšlím, jestli bych neměl to co mi zbyde z výplaty (poté co mi to zdaní stát a zaplatí z mých daná ČTÚ ) zrovna posílat celé operátorovi... Kdybych všechny peníze prohýři s lehkými děvami , tak to jsou slušnější lidi, než ve vedení u Operátorů a v ČTÚ. Taky by to byly lépe utracené peníze, než za množství dat, které by se vešlo na něco kolem stovky disket ... citoval bych kamaráda který má ve slovníku plno slušných,ale přesto pěkných nadávek jako např. že by měli shořet v pekle, vystřelit je do slunce, anebo nabodnout na kůl.. howgh

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
13. 03. 2012 10:26

Teraz treba bombardovať O2, zajtra si podáme t-mobile, ak to pokazia Nechapem ako može O2_CZ robiť takú hambu svojmu menu, mali by sa premenovať alebo skončiť s činnosťou. Nechutne ako tato banda zlodejov klamarov a mafianov posobi pod menom O2. Ako keby sa Al-kaida volala "transparency internacional" P.S. mol by niekto tak laskavy a podal podnet na COI pre klamlivu reklamu a zavadzanie zakaznika? www.coi.cz/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 10:23

Asi nejsem "normální uživatel", ale nepouštím si na mobilu videa na YouTube, nesleduji na mobilu televizi, stránky si moc neprohlížím... Vše totiž v současné době zvládám na PC .
Na mobil si občas stáhnu nějakou aplikaci, provádím aktualizace přes market (Google Play), provádím synchronizace účtů a mailů a podobné nezbytnosti. Mobil mám v současnosti připojen výhradně přes wifi. A výsledek? 1 - 1,5 GB/měs.
Všichni zaměstnanci operátorů by měli povinně využívat jejich doporučovaný tarif s podmínkami jako má zákazník (základní FUP bez příplatku). Třeba by pak měli na věc jiný názor. Asi by pak člověk, který spotřebuje za měsíc desítky až stovky GB, nenabízel totéž v MB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 10:18

Smutné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 13. 03. 2012 10:14

To dobře znám. Tuhle jsem např. v MHD stahoval 3 aplikace. Jedna měla 19 MB, další dvě myslím po čtyřech. A vzápětí dorazily tyto SMS:http://www.mobilmania.cz/uploadedfiles/120353733.PNG...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 10:07

Podle me pro plne vyuziti ma o2 v ceniku jen jednu variantu a tou je o2 internet pro s 10gb fupkou za 750,- a i zde tu fupku jako bezny uzivatel naprosto s prehledem prestrelim a to na tom nestahuji filmy apod. Pak je jeste ta vyssi varianta bez fup, ale tu jsem ted v rychlosti v jejich ceniku nenasel, stoji kolem 1000 korun.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět

internet od nasich operatoru je vhodny leda na chat, s miliony reklam na webech, bych je radsi neoteviral

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 10:02

ostatní operátoři na tom nejsou lip a ten napad s ČOI neni vůbec špatny. buzeruji kdekoho tak by se mohli opřít i o nejakeho operátora.
p.s: toto by se mělo v mediích řešit častej. a my čtenáři vas radi podpoříme třeba z toho něco bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 09:58

Znovu bych se opřel do operátorů na Facebooku :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 03. 2012 09:51

Klamavá reklama, to by měla řešit ČOI

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
13. 03. 2012 09:47

Správně, jen do nich. Třeba média nakonec zastoupí funkci ČTÚ Stejně pokudty udělené našimi orgány jsou směšné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  13. 03. 2012 09:45

super clanek!podle mne 1 gb by odpovidal ceně 1 euro a i to je moc.při přihlédnutí jak pomalé sítě u nás jsou je i to hodně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor