Javový cMessenger má problémy

Diskuze čtenářů k článku

ClevMan  |  25. 05. 2004 22:34

V tomto mesici dochazi k zvetsovani firemnich kapacit, rozsiruji se prostory, stehuje serverovna, zmena IP adresy atd. atd. a co nejvic toho se deje o vikendu, aby se co nejmene omezil firemni provoz...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vagner  |  25. 05. 2004 23:28

Ano tak tady je pravda.....cMessenger je během několika víkendů nefunkční....jen dodám neoficiální stanovisko p.Janovského, který mi dnes pomocí emailu přiznal, že několik výpadků bylo a bohužel nebyli schopni za včas informovat uživatele o těchto technických problémech. Dále mi bylo sděleno že javová aplikace cmessenger není nyní pro společnost Cleverlance prioritou.


Jen přidám malou radu pro uživatele Sony Ericssonů řady T6x0. Zde pan Janovský doporučuje ve wapových profilech nenastavovat žádnou IP adresu, případně 0.0.0.0. Přístupová bod apn zůstavá stejný....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RooD  |  25. 05. 2004 22:33

eee ten minuly vikend jsem si půjcil switch a nevedel jsem, ze pres nej jede taky cMessanger

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luidzi_1  |  25. 05. 2004 11:15

zdar, doporucuji Colibry, pouzivam ho nekolik mesicu (S55) a z mnoha vyzkousenych se mi zda nejlepsi a hlavne bezproblemovy. Vypada pekne a je spolehlivy celkem. Jen bych ocenil zruseni nutnosti autorizace pri pridavani kontaktu, jako to ma napr. miranda apod. TO je peknej vopruz kdyz si clovek zkousi ruzny klienty a tim padem nekdy i nevedomky votravuje lidi na druhy strane  opakovanejma zadostma o autorizaci... jinak kewl p.s. chodi mi na S55 i irc klient celkem pekne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
b21  |  25. 05. 2004 06:57

chodí to pěkně! Včera sem to "namontoval" do 6310i a 3510i a na poprvé ašlape to!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
XXTeens  |  24. 05. 2004 23:38

Klient na neNokia telefony je na adrese http://82.119.241.34/client/other/cmessenger_cz2.jar

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wienerschnitzel  |  24. 05. 2004 19:46

Pred nedavnem jsem na svem PDA testoval javoveho Jabber klienta QSM od www.softex-india.com a fungoval bez problemu. Mozna vam to pomuze.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Hajn  |  24. 05. 2004 17:28

cMessenger nejede už dlouho (T610, Z600). Používal jsem ho vcelku bez problémů, ale zhruba tři týdny se nemůžu připojit. Nejdřív jsem si myslel, že bude problém v nastavení, ale není, tím jsem si jistý. Vzhledem k tomu, že jim moc nejede ani web, tak je to celé divné a asi se něco děje. Doufám, že neskončí a že je to jen nějaký chvilkový výpadek, který bude k naší spokojenosti již brzy vyřešen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  24. 05. 2004 17:39

Jelikož přešli na novou IP adresu (a ta je v aplikaci pevně daná), je nutné stáhnout nejnovější verzi cMessengeru. Ale i tak mívají občas výpadky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 05. 2004 10:23

ted jsem na t610 stahnul novou verzi a porad mam "pripojuji" a nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wang  |  25. 05. 2004 10:24

ted jsem na t610 stahnul novou verzi a porad mam "pripojuji" a nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  25. 05. 2004 17:37

Jo, tak to měli právě jeden ze svých výpadků. Taky se mi to tak projevuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snorchl  |  24. 05. 2004 15:29

Ja jsem zkousel nastavit na svou T630 funkcni i T610 na CMessenger, diky problemum jsem osobne nastivil sidlo firmy, bohuzel me odkazaly abych je kontaktoval mailem i kdyz technici byly ve vedlejsi mistnosti.


Pro ty co chteji komunikovat pres Messengra na svych SonyEricssonech musi si extra nastavit Wap pak to vse funguje bez problemu, zprovoznil jsem i WebWiew na prohlizeni webu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  25. 05. 2004 17:45

Kontaktovat e-mailem? Ne jejich stránkách se píše:"Ke změnám došlo také v poskytování supportu prostřednictvím mailu. Vzhledem ke stávajícím prioritám, budou veškeré problémy s cMessengerem řešeny cestou zveřejňování v sekci FAQ." Docela by mě zajímaly ty jejich priority, ale cMessenger k nim už evidentně nepatři.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ondras  |  25. 05. 2004 18:19

Zkuste nenastavovat IP pro WAP gateway a pouzit APN internet. Ericssony umi komunikovat i bez Wap gateway, nicmene jsou az uchylne pomale.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kosmik  |  24. 05. 2004 13:33

Ty stranky momentalne fakci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKy  |  24. 05. 2004 13:25

No jako odkaz a stranky funguji ale nejde se prihlasit a naT610 mi to taky uz nejakou dobu nefakci :(((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MiKy  |  24. 05. 2004 13:22

Kde se dá stahnout ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vagner  |  24. 05. 2004 15:10

stačí zadat ve wapovém prohlížeči adresu http://cmessenger.cleverlance.com/wap.jsp

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  24. 05. 2004 11:19

Tak jsem si preventivně stáhnul poslední verzi a funguje bez problémů. (na N6610)
Jirka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dolda  |  24. 05. 2004 10:30

vse OK

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  24. 05. 2004 12:13

Není to OK, ale posledních 14 velmi nespolehlivé. Půl dne jedu naprosto bezproblémově a z toho je web (i cMessenger) úplně mrtvý. Navíc v "Novinkách" na jejich webu o tom nepíšou ani zmínku. Dvakrát jsem se potřeboval s někým kontaktovat a dvakrát jsem měl zrovna "smůlu". To docela naštvě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Vagner  |  24. 05. 2004 15:14

cMessenger má trvalé problémy, které vždy vrcholí o víkendu, kdy aplikace bezpečně nechodí vůbec.....je to již třetí víkend po sobě, to si myslím, že už nebude náhoda....


Ne náhodou se dnes na jejich webu objeví okno, které informuje o změně IP adresy a hlavně o tom, že e-mailová technická podpora také skončila.....hmmm trošku zvláštní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Novák  |  24. 05. 2004 08:32

Před více než týdnem mě to také přestalo fungovat, ale pak jsem si stáhnul novou verzi 1.1.7 a od té doby mi to opět funguje bez problémů. Dokonce tam přibyli nové funkce (používám to na 6310i). Jeji stránky http://cmessenger.cleverlance.com mi také fungují ... Podle informací na těchto stránkách je dokonce potřeba pro správnou funkčnost novou verzi stáhnout

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  24. 05. 2004 12:28

Jasně že fungují, pokud zrovna chytneš jejich "happy hour".  Jelikož přecházeli na novou IP, bylo potřeba stáhnout novou verzi. Jenže tu je další problém. Telefony Siemens s tím mají problémy. Wapu moc nerozumím, takže nemůžu posoudit, je-li odkaz udělaný správně, ale moje C55 se ho místo stahování snaží otevřít a končí to hláškou:"Typ obsahu není podporován". Nakonec jsem si ho musel nechat poslat mailem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  24. 05. 2004 13:09

Odkaz je OK! A vubec neni treba to tahat z WAPu. Jde to krasne primo pres WWW prohlizec. Jo jo, Opera

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  24. 05. 2004 17:46

Asi to nebude úplně košer, protože to přiznávají i na svých stránkách, že telefony Siemens mají se stahováním problémy. Mě to teda není jasné, ale pravděpodobně nebyla dodržena nějaká specifikace pro download. Z wapu normálně stahuju, ale s tímhle problémem jsem se setkal až tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steep  |  24. 05. 2004 07:20

cmessenger se mi ani nepodarilo rozchodit a to upravovani kontaktlistu pres web se mi zda zbytecne a uchylne... takze at zije Jimm :o)  Mj. provozuji jej na M55 a funguje dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  24. 05. 2004 07:38

Jenomze cMessenger byl jedinym, ktery chodil na SE T6x0! Bohuzel. Takze jedina moznost opet pres wap

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  24. 05. 2004 09:30

STOP, beru z5!cMessenger mi opet funguje. Ale co nechodi je zaslani zapomenuteho hesla na uvedenou mail adresu. Vse se tvari OK, adresa je v poradku, ale nic nedojde. Ani odpoved z infa CLeverlance Mno nic, aspon ze to jede.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
1one  |  27. 05. 2004 11:31

nazdarek, mohl bys mi prosim poradit s nastaveni messengeru v telefonu?


predem ti dekuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  27. 05. 2004 14:40

No v telefonu se toho nastavit moc neda. Pouze jmeno a heslo, ktere se pouzije pro pripojeni na cMessenger server. Zbytek je nastaven u nich (navod maji na strankach). Pokud mas funkcni WAP, melo by to chodit. Pouzivam to jen obcas, takze nevim, jak caste jsou vypadky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrzic  |  24. 05. 2004 07:44

Ja uz jsem cmessengera vymazal. Prestal fungovat a reakce na mail zadna. Pouzivam Colibry a jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  24. 05. 2004 13:11

Co jsem koukal na COLIBRY stranky (mimochodem jsou rusko anglicke), tak je tam zminka o claverlance serveru co by prostrednika (teda pokud sem to dobre pochopil!)A po stazeni mi Colibry stejne nechodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
janno  |  24. 05. 2004 23:09

12.05.2004 для доступа к cmessenger.cleverlance.com из Colibry IM HT 2.2 необходимо
1. Выставить Method: cmessenger и CZRU:Yes
2. заменить в Gate на: http://cmessenger.cleverlance.com/streamtest/Jabber
или http://82.119.241.34/streamtest/Jabber

Skratka, je nutne zmenit nastavenia v aplikacii. Ale ako pises, aj tak pouziva server CMESSENGER, takze ak ten nefunguje, tak aj Colibry je nanic
A ten ich rusky Jabber server, tak tomu som este neprisiel na "kloub".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ydev  |  26. 05. 2004 09:09

A ja k tomu dodam. Udelejte si obrazek o vyvojarich Colibry, kteri pouzivaji technologii (proxy mezi Jabber serverem telefonem) cMessenger serveru jejiz protokol je proprietarni a bylo tedy nutne dekompilovat a zkoumat kod cMessengeru.
Pokud nebezi cMessenger, pak nebezi ani Colibry, pokud nepouzivate telefony s podporou socketu.
Navic si muzete na jejich strankach povsimnout pokusu o tahani penez z uzivatelu http://violonix.jabber.ru/




Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
H+ (H_plus)  |  28. 05. 2004 01:55

Prdlajs - s Colibry jsem připojenej na jabber.cz. Já jsem s ním spokojenej, protože nabíhá a připojuje se oproti jiným programům přímo brutálně rychle.

Navíc mi mobICQ a po upgradu i JIMM prostě odmítají zobrazovat contact list - a to jsem i mazal kontakty atd., prostě nechtěli kamarádit. Tak jsme kamarádit přestali.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bagr  |  24. 05. 2004 13:11

Co jsem koukal na COLIBRY stranky (mimochodem jsou rusko anglicke), tak je tam zminka o claverlance serveru co by prostrednika (teda pokud sem to dobre pochopil!)A po stazeni mi Colibry stejne nechodi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mrzic  |  25. 05. 2004 07:34

Colibry je jabber client. Jestli pouzijes cleverlance server nebo nejaky jiny, zalezi na Tobe. Pouzit cleverlance server, ktery ma potize, mi nepripada jako vhodne reseni. Osobne pouzivam ucet na njs.netlab.cz, nahrnul jsem si tam kontakty z icq a v pohode funguju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  24. 05. 2004 12:05

To není úchylka, ale záměr. Jelikož nemusí být kontaktlist v telefonu, ušetřilo se spousta drahoceného místa v paměti. Pro C55 jediné řešení. A že se ti ho nepodařilo rozchodit, nebyla jeho vina.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
steep  |  25. 05. 2004 08:02

To mas pravdu nebyla to jeho chyba ale bylo neco spatne v telefonu... takze sel k sipku...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Victor  |  24. 05. 2004 00:50

Je to bohužel tak, jak se píše v článku. Mám Siemense C55 a pro něj moc ICQ klientů na výběr není. Bude to fakt škoda, jestli skončí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kvasnica  |  24. 05. 2004 01:53

Nápodobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor