Jsem u BleskMobilu, takže obarvená SIM O2, přecházel jsem k nim první den, kdy se objevili na trhu. Na jaře spouštěli LTE, můj telefon samozřejmě stále na 3G, tak jsem volal na linku. Bylo mi řečeno, že řada zákazníků má starou SIM, se kterou se na LTE nepřipojí a pokud je to pro mě až takový problém, možná by to šlo nějak zařídit, nejspíš na způsob, že bych si sehnal za 150 korun novou kartu, zavolal bych jim, nějak by se vyřešil přenos čísla ze staré karty na novou a možná bych ani nepřišel o původní kredit, akorát bych byl po dobu přenosu nedostupný.
Celkově jednání stylem "ono by to asi šlo, ale nějaký signál máte, tak neotravujte". Než se doprošovat, volat jim znovu, radši spotřebuju kredit a jdu jinam, pryč od O2. Když už musím jako zákazník řešit sám problém z jejich strany (SIM je jejich majetek, mají to v podmínkách), vyjde nastejno koupit si jinou SIM a odejít.