Přesto, že s RadioMobilem / Paegasem příliš nesympatizuji proti volání na hlasovou schránku, kde mohu zanechat svůj vzkaz osobně nic nemám a ani označení Ježíškova linka mi příliš nevadí.
Co mne přece jen v prvním okamžiku trochu zarazilo bylo použití běžného účastnického čísla pro tuto "službu s přidanou hodnotou". Podle mého názoru, by RadioMobil měl spíše použít číslo pro audiotexové služby, tedy číslo z rozsahu 090x - AB xx xx, kdy místo číslic A, a B by byl uveden odpovídající tarif, nebo jiné krátké číslo, kterým bude hovor zpoplatněn za minutu jednotným způsobem. Takovou službu by však nebylo v rámci propojovacích dohod tak jednoduché zpřístupnit všem zákazníkům v různých sítích.
Takhle pouze RadioMobil zvýhodnil vlastní zákazníky v síti Paegas na úkor jiných sítí, ale to podle mne bylo i cílem této služby. Kdo chtěl na Ježíškovu linku zavolat z jiné sítě, tak ten mohl, takže nakonec ani toto jako problém nevidím.
Zda nedošlo k porušení číslovacího plánu, nechť posoudí ČTÚ, ale než by o tom u nich na úřadě rozhodli, tak to budou před námi nejspíš příští Vánoce.