Kanadské Metro předvádí geniální kampaň s využitím QR kódů

Kanadské Metro předvádí geniální kampaň s využitím QR kódů

Kanadský deník Metro se snaží kromě své primární papírové formy propagovat také svou elektronickou verzi a od té už není daleko k mobilním aplikacím. Metro si u reklamní agentury Rethink Canada objednalo propagační kampaň a kreativci se skutečně vyznamenali, nebo alespoň podle mého názoru výsledek stojí za pozornost.

Nová kampaň využívá pouličních stojanů, jejichž prostřednictvím se Metro dostává k lidem. Místo reklamy je teď výrazný nápis „Rovněž dostupné v kapesní verzi“ a šipka. Směřuje ke zmenšenině stejného stojanu, který obsahuje jedinou věc – QR kód směřující na stránku metronews.ca/mobile.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Tohle se zkrátka povedlo. Je to originální, vtipné a droboučký stojánek je prostě roztomilý

Témata článku: Mobilní aplikace, Kuriozita, QR kód, QR, Kampaň, Využití, Metro, Nová kampaň, Kód

Určitě si přečtěte