Kdyby se vám problémy nezdály dost vážné... Bez ARM si Huawei nevyrobí ani vlastní procesory

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 88

Názory k článku

28. 05. 2019 12:03

A potřebuje někdo Huawei, nebo Hyundai? Já tedy ne. Hyundai si ze mě dělal srandu při reklamacích - půl roku bez nového auta a Huawei si sělal srandu z celýho světa svojí velkobratrskou kauzou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 05. 2019 09:50

Jestli jsem to správně pochopil z jiných zdrojů, tak stávající MCU/SOC to neovlivní a ty následující postaví na RISC-V, když jim nic jiného nezbude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 20:54

Nechapu proč tady porad píšou o huawei neověřené informace ( fake ) ... huawei si vyrábí procesory bez problémů a snad si nemyslite ze kvůli usa a nějaké arm licenci skrachujou to Cina nikdy nedovolí a rozhodne Číňani vyrábí spoustu dalších výrobků bez licence takze nějaká arm licence je jim u zadele.. Nikdo si na činu netroufne začala by 3 světová válka , všechny součástky si dokážou vyrobit ( i bez licence ) jen nedostanou nové technologie ale stávající jim nikdo nijak zákazat vyrabet nedokaze ! 1-2 roky a začnou vyrábět vlastni technologicky top ... a OS ? Existuje spousta způsobu např, odemkly boot loader prodejce v Evrope si nahraje offic verzi androidu ( cistou ) i google aplikace které jsou kromě marketu stejně k ničemu..... Prostě myslete trochu top2 firma neskonci kvůli USA raději bude vyrábět levne a bez licence nebo si je ukradne ( pokud bude ukončena spolupráce pouze z huawei ) ... Nebo chcete kupovat samsungy a apply za 30+ k ? Všechno je to jenom o politice protože si Trump mysli ze bude opět zvolen což se nestane .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 15:57

Nechapu, nerikal nahodou pan Kuzel ze je huawei ohledne procesoru vpohode, protoze si vyrabi svoje vlastni Kirini ? :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 14:41

Tohle považuji za dobrý krok. V Číně vládne zrůdný komunistický režim, který většina místního osazenstva nezažila. Já ano, a s komunisty je potřeba bojovat na všech frontách. Je hrozné, že i u nás, kromě kryptokomunistů v KSČM, ČSSD a ANO tady vyrůstá nová skupina neobolševiků - viz zelení a teď nejnověji Piráti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 14:08

Zapomíná se na jednu důležitou věc. Čína drží USA za "koule". Vyrábí pro ně 90% veškerého zboží které se v USA prodává a navíc drží největší část jejich dluhů. Tudíž Čína může nechat USA zbankrotovat během pár dní.
A teď můžou ušáci s trampolínou pérovat jak chtějí. dojem to dělá jen na jejich kolonie, zbytek světa se tomu směje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 13:48

Nesouhasím s Vámi.Ach Ty počty?
V Číně se rodí pouhá 1/10 populace.
2/10 se rodí v Indii.Tedy bylo by dobré, aby jste se zmínili i o Indii, kde se do 3 let bude prodávat nejvice telefonů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 05. 2019 12:38

uSSáci zase strkají svoje rypáky do cizích záležitostí
nikdo na vás není zvědavej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 12:33

Neexistuje jediný důkaz o tom, že Huawei špicluje pro čínskou vládu.
Naproti tomu je zde vidět, že USA vláda a prezident DIKTUJÍ americkým a i neamerickým firmám, a ony firmy je MUSÍ poslouchat.Otázkou je, co je horší? Pro mě horší varianta druhá. Kdokoli se znelíbí USA, bude potrestán. Tohle je diktatura.A co třeba takový americký Boeing? FAA "zfalšovala" licenci na 737 MAX a umírali lidé. A děje se co? Neděje se nic. Žádná mezinárodní aféra, žádné mezinárodní tresty. USA si může dovolit co chce.A tohle pro mě ten největší problém. Ne čínská vláda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 12:27

Jaký problémy? Já z toho mám vysloveně radost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 11:41

* Jak to ovlivní výrobu současných dokončených čipů Kirin? Nijak?
* Chápu komplikaci při návrhu dalších generací. Budou mít zakázáno spolupracovat s ARMem. Další vývoj tedy bude pokračovat ve vlastní režii, bez kooperace?Každopádně bych se za nějaký měsic nechtěl dočkat doby až na sebe začnou vytahovat rakety s ostrýma hlavicema.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 11:37

Ono to je složitější, páč některé patenty které jsou součástí ARM architektury jsou ve vlastnictví nebo byla... Texas Instruments, IBM, Motorola nebo Apple..., no prostě amíků.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 05. 2019 11:30

"Důvod? ARM se podle BBC domnívá, že z historických důvodů sám staví na amerických technologiích, čili se zákaz Trumpovy administrativy přeneseně týká i jeho."
Tvl jen aby náhodou ARM nezjistil, že na něco používá třeba papír historicky založený na technologiích Číny. Jak by toto dilema asi vyřešil?
Každopádně jestli si Čína z patentů nebude nic dělat tak jako dřív, tak zakáže dovoz nečínských telefonů a bude vesele produkovat dál svoje procesory založené na ARMech, bude je dávat do Huawei telefonů a bude tím krmit vnitřní trh, který činí takřka 20% světové populace a k tomu ještě trhy zemí, které nelezou USA do zadku. V tomhle stavu v pohodě přečkají dočasnou vládu Trumpa.
Jsem zvědav jak tohle ještě dopadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 11:07

Tak v Číně pro Čínu (a přilehlé Bambustány + postSověty + nemálo Banánistánů globálně) celkem běžně běží bezlicenční kopírka kde čeho, problém nastává až při exportu do Civilizace, což je sice trabl, ale nejen pro dablHáčko nikoli totálka Veškeří Amíci i "britské" ARM si velmi krátkozrace aktuálně zcela zbytečně jak v poslední křeči při hře vabank zadělávají na brutální akceleraci doposud jen celkem pozvolně technologicky rostoucí PRC konkurence. Pozor, znalostí, zkušeností plus čórek know-how a hlavně volných merglí na to mají stále více a je jen otázkou pod stále sílícím tlakem relativně velmi blízké budoucnosti, kdy tam dojde k techbreakpointům. A pak to teprve bude zajímavé

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (10)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 05. 2019 11:01

Bez ARM, AMD a Intelu nevyrobí nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor