"Drzé operátorky, nesplněné sliby (já si tu fakturu pohlídám, zavoláme vám zpátky atd - nestalo se ani jednou, že bych to nemusel řešit vlastními telefony a cestami do prodejny), po pěti minutách vysvětlování problému "já vás přepojím jinam" a nové vysvětlování."Naprosto stejná zkušenost. Asi to mají našprtané z příruček a skutek utekl. Jediné, co většina pracovníků v kontaktu se zákazníky umí, je vnutit služby, které zákazník nepotřebuje a lhát o všem ostatním, protože o tom nic nevědí.Jednou perlou byla např. vedoucí liberecké pobočky (Pražská ul.), která nebyla schopná se za 2 měsíce naučit postup, o kterém jsem ji předem informoval, že ho bude potřebovat znát. Po dvou měsících postup neznala, namísto toho mistrně vnutila nepotřebné služby zákazníkovi přede mnou. Chvíli jsme se tam nahlas dohadovali, vedoucí tvrdila, že můj požadavek nejde a snažila se mě nevkusně odbít. Tak jsem tam předevšema zavolal na infolinku, kde mi potvrdili, že to samozřejmě mouhou udělat. Vedoucí si konečně zašla zavolat a po cca 5 minutách se vrátila s tím, že vše zařídí.Velmi dobrá vizitka jak před ostatními zákazníky tak před vlastními zaměstnanci.Byl jsem jejich zákazník 12 let, už nejsem.Zlatý Eurotel v dobách vedení Terrencem Valeskim, to neměli konkurenci. Teď je to z mého pohledu banda neschopných lhářů.
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 09. 2014 21:55