Kolik bylo Speciálních Oskaret?

Diskuze čtenářů k článku

case  |  25. 12. 2002 00:31

Moc se mi ta akce OSKARTA SE nezda, zvlast kdyz jsem jim poskytl sve udaje, tak pro ne neni zadny problem program kdykoli zrusit. Co vy na to?????

17. prosince 2002
Máte málo času? S Oskartou ze speciální edice ho budete mít kolik
chcete. Po páté minutě hovoru totiž voláte v síti Oskar zdarma, takže
vám čas může být ukradený. Prvních pět minut hovoru je vám účtováno
dle sazby na standardní Oskartě.

Navíc výhodu volání zdarma po 5. minutě získáváte navždy !!!!!

Promoakce se řídí Všeobecnými podmínkami, včetně bodu 8.3.2..

8.3.2 ze vseobecnych podminek
Poskytovatel může rovněž jednostranně ukončit jakýkoli poskytovaný
Program (Programy) služeb, a to kdykoli na základě písemného oznámení
zaslaného v přiměřeném předstihu Účastníkům. V takovém případě
Poskytovatel nabídne dotčenému Účastníkovi jiný Program služeb v
souladu s aktuální nabídkou. Nepřijme-li žádný z nabídnutých Programů
smluvní vztah zaniká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
case  |  25. 12. 2002 00:28

Moc se mi ta akce OSKARTA SE nezda, zvlast kdyz jsem jim poskytl sve udaje, tak pro ne neni zadny problem program kdykoli zrusit. Co vy na to?????

17. prosince 2002
Máte málo času? S Oskartou ze speciální edice ho budete mít kolik
chcete. Po páté minutě hovoru totiž voláte v síti Oskar zdarma, takže
vám čas může být ukradený. Prvních pět minut hovoru je vám účtováno
dle sazby na standardní Oskartě.

Navíc výhodu volání zdarma po 5. minutě získáváte navždy !!!!!

Promoakce se řídí Všeobecnými podmínkami, včetně bodu 8.3.2..

8.3.2 ze vseobecnych podminek
Poskytovatel může rovněž jednostranně ukončit jakýkoli poskytovaný
Program (Programy) služeb, a to kdykoli na základě písemného oznámení
zaslaného v přiměřeném předstihu Účastníkům. V takovém případě
Poskytovatel nabídne dotčenému Účastníkovi jiný Program služeb v
souladu s aktuální nabídkou. Nepřijme-li žádný z nabídnutých Programů
smluvní vztah zaniká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
case  |  25. 12. 2002 00:27

Moc se mi ta akce OSKARTA SE nezda, zvlast kdyz jsem jim poskytl sve udaje, tak pro ne neni zadny problem program kdykoli zrusit. Co vy na to?????

17. prosince 2002
Máte málo času? S Oskartou ze speciální edice ho budete mít kolik
chcete. Po páté minutě hovoru totiž voláte v síti Oskar zdarma, takže
vám čas může být ukradený. Prvních pět minut hovoru je vám účtováno
dle sazby na standardní Oskartě.

Navíc výhodu volání zdarma po 5. minutě získáváte navždy !!!!!

Promoakce se řídí Všeobecnými podmínkami, včetně bodu 8.3.2..

8.3.2 ze vseobecnych podminek
Poskytovatel může rovněž jednostranně ukončit jakýkoli poskytovaný
Program (Programy) služeb, a to kdykoli na základě písemného oznámení
zaslaného v přiměřeném předstihu Účastníkům. V takovém případě
Poskytovatel nabídne dotčenému Účastníkovi jiný Program služeb v
souladu s aktuální nabídkou. Nepřijme-li žádný z nabídnutých Programů
smluvní vztah zaniká.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Evza  |  23. 12. 2002 19:09

Ahoj milankove.

Překvapuje mě Vaše neznalost daného problému(až na pár jedinců, kteří dosah limitované serie pro rozvoj svých lásek a rodinných vztahů pochopili).

Kdysi hodně dávno běžela v TV reklama na oskarty - ceny za hovor uvnitř sítě 10kč za hodinu. Něvěřil jsem - nekupoval jsem. Já hlupák. Měl jsem jich koupit nejmíň 50.No, postupem času jsem se k dvěma dostal. Jednu mám stále.Jednu jsem za 400 kč koupil a za 1400 prodal(Později mi došlo, že jsem hodně levný).

Vím jenom jedno, že Oskar mimo špičku, asi tak po 8 večerní nikdy hovor nepřerušil(ve špičce vám dá tak 10 minut).Kolik jsem ušetřil??Absolutně netuším, ale několikahodinové hovory s kýmkoliv kdo má obyčejnou oskartu mi nemohou dělat problém. (Ocení každý kdo má krásnou přítelkyni na druhém konci republiky).

Teď když vyšla speciální edice, jsem si objednal rovnou 2kousky. Jednak jejich cena  nepadne, takze se mi to jeví jako výhodná investice. Jednak mají tu výhodu, že při krátkém hovoru(do 1 min) mi z účtu neodskočí 10, ale jen 3 koruny.Doporučuji ji svým známým a říkám - jen hlupák po téhle šanci nesáhne. Už volají svým láskám,rodičům i dětem a vrní si kolik ušetří. Při dlouhém hovoru - a ujišťuji Vás, že prokecat hoďku není až takový problém - při ceně asi 25 h za minutu - no, zamyslete se sami.

A na krátké pracovní hovory mám druhou simku s Eurotelem.

Jo, a mam nový Alcatel 512 - moooooc se mi libi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KamKam  |  16. 12. 2002 09:50

Když jsem si kupovala Oskarty SE, tak mi jeden z Oskarových tvrďáků říkal, že těch v krabicích Oskar vydal 80.000 ks

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Vdovičík  |  13. 12. 2002 10:06

Před nějakou dobou jsem si aktivoval OSE a v rámci tohoto jsem zjišťoval, kolik těchto Oskaret bude. Operátor mi tvrdil toto: Neexistuje omezení na počet prodaných/zakoupených/aktivovaných Oskaret SE. Jediným limitem je datum aktivace 31.12.2002 23:59:59, tedy pred půlnocí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  12. 12. 2002 00:46

Ahojky,
sice mám otázku na jiné téma, ale snad mi někdo napíše odpověď.
Nevíte někdo od kdy bude Oskar rozjiždět MMS???
Díky za odpovědi
Crusty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anonymous smajl  |  12. 12. 2002 02:10

Už je rozjel. A jsou v pohodě :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2002 06:34

Podle informací, které mám, by měl zkušební provoz skončit do konce února. MMS by měl Oskar spustit k výročí komerčního spuštění provozu v březnu 2003. Ale nemám to potvrzené. Možná technoidi budou chytřejší.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  12. 12. 2002 13:16

Bohuzel, ani technoidi nemaji zadne oficialni a zarucene informace.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  11. 12. 2002 21:47

že se jedná o marketingový tah. Přece ty Oskarty nejsou nijak speciální, jde pouze o "typ účtování" nebo-li o jiný tarif, nic víc. Přece na to můžu přejít i z mojí "normální" Oskarty tak jaká pak asi speciální edice  . Pouze je časově omezena možnost aktivace tohoto tarifu do konce roku, nebo se snad nějak pletu  ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 12. 2002 22:05

Nevím, jak to ve skutečnosti je. Oskar tvrdí, že spočítal, kolik speciálních Oskaret, ze kterých lidé budou dlouho volat, zvládne jeho síť. Pokud by to mohla být pravda, nebyl by problém dívat se na přechod z běžné Oskarty stejně jako na koupi nové karty; kus jako kus.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  11. 12. 2002 22:53

.....kolik speciálních Oskaret, ze kterých lidé budou dlouho volat, zvládne jeho síť.

Zajímavá úvaha, v tomto směru by pak ta "limitovaná série" měla opodstatnění  . Ovšem Oskarovi nevěřím ani slovo když tvrdí že to spočítal . Myslím že tu jeho síť mnohem víc než  Oskarty s voláním po páté minutě zdarma zatíží nabízené paušály s voláním o víkendu zdarma (akce se složením šesti paušálů předem). Když tedy sečtu obě tyto akce, nevidím používání jeho sítě v příštím roce moc růžově  .

Pokud vím tak i bez těchto akcí to není nic moc, velmi často když volám někomu na Oskara tak při hovoru vypadává každé třetí slovo. Občas se pouze dozvím že "já teď jedu zrovna v aute"  nebo "já jsem nyní zrovna na Šumavě" a ticho........, pak už se totiž většinou hovor přeruší a chvíli do telefonu hulákám zbytečně než to zjitím   .   Při volání do TM nebo ET se něco takového stává zcela vyjímečně (maximálně jednou za 100 let ) a to pak ještě nakonec zjistím že sítí to nebylo ale dotyčnému pouze "klekla" baterie .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Socka Kuba  |  12. 12. 2002 02:08

No a u povodně taky nikdo nečekal, že přijde a přišla a to je jak u T-debile a Error-telu, když jen jednou za 100 let :o) ,ale té škody potom...

No mám Oskara ještě dříve než jej komerčně spustil a ačkoli mi dost věcí chybělo a třeba ještě chybí tak jako Socka si nemohu stěžovat :o) a to ačkoli jsem se včera dozvěděl, že jsem prý významný zákazník :o) tedy významná Socka :o)

Mimochodem zajímalo by mně, kolik toho síť vydrží. Asi po 80min se mi začíná sekat hovor a je lepší zavěsit a zavolat znovu a podobně se mi Oskar chová, když mluvim třeba se 2-3 lidma na konferenci.

Když si to tak spočítám tak provolám měsíčně okolo 50-70 hodin, takže nějaké zkušenosti se sítí mám :o)

BTW Hledám sponzora :o)

P.S: Pokud se sponzorů najde více tak jsem ochoten přejít na error-tel :o))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
duee  |  12. 12. 2002 07:53

kubo kubo, myslim ze jsi fakt chudak

nemyslim ani tak financni, jako spis dusevni. proste jsi rozhodnuty, ze tvuj operator je nejlepsi na svete a na ostatni budes kydat spinu a pomahat si k tomu vulgarnimi vyrazy, cimz jen presvedcis ostatni o sve inteligenci

zatim mam taky oskara a taky jsem ho mel jeste driv nez spustil komercni provoz. ale cim dal vic zacinam uvazovat o zmene. ne kvuli melounum ani kvuli mmskam zdarma, ale proto, ze mam jakysi vnitrni pocit, ze proste nechci patrit do klubu netolerantnich infantilnich fanatiku jako jsi ty, kteri maji za svuj zivotni cil divat se na ostatni lidi jako na blbce, kdyz maji jineho operatora

nemel jsi nahodou tatinka v stb? tvoje nazory k tomu nasvedcuji! komunisti taky vykrikovali "zli imperialiste ze zapadu nam chteji znicit nas sen!!!" a nemeli k tomu zadny racionalni duvod, pouze to byli fanatici, kteri byli zahledeni do sebe a meli pocit ze ten jejich rezim je ten nejlepsi

a ty kricis uplne stejne!

milej kubicku, stejne jako komunismus, i ta doba, kdy podnikatel nemohl mit z prestiznich duvodu telefonni cislo zacinajici 0603 je davno pryc! vsichni mame moznost volby a mel bys pochopit, ze kazdy ma jine priority a pro kazdeho je ten nejlepsi operator nejaky jiny. takze si laskave nech kecy o debajlech, a errorech, nikdo ti na ne neni zvedavej, mozna az na par stejnych primitivu jako jsi ty

ale ty to asi nepochopis, ze ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  12. 12. 2002 09:17

No - ctu-li si tvuj prispvek, nabyvam dojmu, ze Kuba je tvuj uhlavni nepritel. Co je na tom, ze pouzil hanlive parafraze na nazvy opu??? - vzdyt je pouziva kdekdo, ja sam mam v pripade aktivni Oskarty na display "Osrálek" - no a???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Socka Kuba  |  12. 12. 2002 13:15

Proboha co jsem komu udělal?

Tvoje reakce mne vazne prekvapila :o)  Nevim zda jsem se vice bavil nebo se divil tomu jak si to pochopil ci spise nepochopil. Ja mam vsechny tri operatory ale aktivne pouzivam jen oskara. Konika jsem mel na gsm banking a eurotela ma otec, ktery jej vozi v aute co kdyby se mu nahodou porouchalo :o))) Ale proste nemam rad eurotelácké ceny :o(

Pokud mi nekdo nabidne vyhodnejsi ucty pro mne a celou moji rodinu tak prejdu :o)

Mimo jine socka jsem protoze je mi 20 let tak musim volit to nejlevnejsi a tatinek nebyl v STB ale to je skoda protoze jinak bychom si treba mohli dovolit mit eurotel :o)

Ani nemam uz naladu na Tebe reagovat protoze stejne najdes v cibulkovych zaznamech ze tam tatinek byl a dokonce ze se tam chystal i muj syn a co ja vim co jeste.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avaya  |  14. 12. 2002 11:19

 s tim ET a STB jste tady nahodou nakousli zajimave tema... v managementu ET par soudruhu z StB maji, treba agenta Alexandra "Lexu" Winklera. Lexa mu muzete rikat i dnes, kdyz se s nim hodne skamaradite  

nah, thank you...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2002 06:30

A já mám naprosto odlišné zkušenosti. Měsíčně do Oskara provolám zhruba 2 hodiny a přerušení hovoru jsem za ty dva roky zažil dvakrát. Jednou to bylo v místě slabého signálu, podruhé, když jim loni spadla síť. Neříkám, že někde jinde v republice se to nemůže stávat, ale kraj Vysočina je v tomto ohledu naprosto v pohodě. Já jen, aby tu byly vyvážené názory.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 12. 2002 07:50

Musim souhlasit s vami obema ... kdyz jsem byl v lete v male jihomoravske vesnicce kus od Znojma, mel tam Oskar bezkonkurencne nejsilnejsi signal (v prizemnich indoorech dokonce jako jediny pouzitelny - ovsem kapacitu site jsem tam nijak neoveroval) ... ale doma (Liberecky kraj) mam bohuzel presne stejne zkusenosti jako Petr K.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2002 08:00

A co z toho vyplývá? Uživateli mobilního telefonu: vyber si toho operátora, který Ti poskytne pro Tebe nejlepší služby. Proto je možnost výběru.

Pro redakci Mobilmanie: nebylo by špatné zavést hlasování o kvalitě sítě jednotlivých operátorů ve městech ČR. Představuju si to tak, že by u jednotlivých měst mohli lidé hlasovat na stupnici třeba od 1 do 5, celé by se to průměrovalo a třeba by to byla fajn pomůcka pro Ty, kteří pojedou někam na dovolenou a chtějí zjistit, který operátor v dané lokalitě má nejlepší signál. Možná je to blbost, ale já bych docela ocenil

P.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 12. 2002 08:20

A co z toho vyplývá? ...

A rikal jsem snad nekdy neco jineho?

Pro redakci Mobilmanie: ...

To by vazne mohlo byt velice zajimave ... jen jak zajistit, aby to nepravdive neovlivnovali fanousci operatoru ve prospech sveho milacka, prip. v neprospech jeho konkurentu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  12. 12. 2002 09:31

A dovedes si predstavit tu diskusi pod clankem s takovym tematem?? - to abych pak chodil na mobilmanii s retezem a baseballovou palkou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  12. 12. 2002 10:45

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  12. 12. 2002 20:55

ad hlasování: je to blbost, protože na mobilmanii bych výsledky za objektivní určitě nepovažoval a nevím, jak zajistit objektivitu hlasování . Navíc porovnat kvalitu pokrytí v jednotlivých oblastech není nijak složité. Stačí "jen" pár SIM karet, servisní menu v mobilu a trochu zkušeností  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  13. 12. 2002 08:10

Navíc porovnat kvalitu pokrytí v jednotlivých oblastech není nijak složité. Stačí "jen" pár SIM karet, servisní menu v mobilu a trochu zkušeností  - myslíte, že to je to pravé? Jak asi zjistím, jaký signál má Oskar (v mém případě) v Krušných horách kolem Měděnce, když bydlím v JIhlavě? To si tam jako pojedu týden před dovolenou na výlet, abych si proměřil signál? To vydím jako blbost. Nechápu taky, proč bych měl mít standardně SIM karty všech operátorů. Když bych chtěl být napříjmu v místě, kde můj operátor nemá signál, tak si ji holt od někoho na ten týden půjčím. Ale proto to potřebuju vědět dopředu.

A k té objektivitě. Já jsem přesvědčený, že pokud by u databáze měst a obcí, kde by se známkoval signál, nebyla diskuze, tak by se tam nerealizovali operátorští fanatici, takže bych docela tomu hlasování věřil. Možná bych pak byl nemile překvapený, ale myslím si, že pokud by 99% hlasovalo seriozně a 1% blbě, tak by při množství i jen několika stovek hlasujících byl výsledek reprezentativní. Ale je to hlavně otázka pro redakci Mobilmanie, zda to nechce zkusit.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  13. 12. 2002 10:34

Jsou to dobre napady, bylo by to dobre vedet. Napada me, proc poradne mapy pokryti nemaji na svem webu operatori, znaji svoji sit nejlip (ty reklamni omalovanky jsou vcelku nanic, jeste tak ET..). Jde asi o konkurencni boj.
Objektivni hodnoceni site bude asi nemozne, pri male hustote BTS v terenu, treba na horske chate, hodne zalezi na jakou stranu zrovna mate okna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  13. 12. 2002 10:56

Navic bohuzel sila signalu jeste vubec nic nevypovida o tom, jestli ma ta sit v tom konkretnim miste dostatecnou kapacitu ... k cemu mi bude, ze budu mit plny kotel signalu, kdyz se na me nikdo nedovola stejne jako se nikam nedovolam ja

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  14. 12. 2002 11:56

Pepo, jelikož srovnatelné pokrytí na většině území mají všichni 3 operátoři, mapy, zveřejněné na jejich www stránkách nejsou moc podrobné a už vůbec ne aktuální, no a hlasovat, nakolik je "kvalitní" signál je dosti problematické, přimlouval bych se spíše za rubriku "PROBLÉMOVÁ MÍSTA NAŠICH OPERÁTORŮ", patřičně geograficky rozčleněnou, kde by si mohl každý přečíst zprávy ostatních uživatelů, kde není doteď signál apod, nebo naopak při nějaké negativní zkušenosti by svým příspěvkem informoval ostatní. Uvidíme, třeba se opravdu Mobilmania k něčemu podobnému odhodlá !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 12. 2002 07:27

Zcela realne se obavam, ze prave neco takoveho by se velmi rychle zvrhlo v nelitostnou bitku fanousku operatoru, kteri by odmitali uverit, ze prave jejich milacek (zde IMHO nejcasteji OS, ale nemusi to byt podminkou, obzvlast v diskusi tohoto typu) take nekde muze mit potize a naopak, ze jejich "nepratelsky" operator (zde typicky TMO, v lehce mensi mire i ET) potize nekde mit nemusi . Coz by samozrejme krome absolutni neprehlednosti a obrovskeho mnozstvi vulgarismu vedlo i k silnemu zkresleni vysledku te ankety, cimz by ta anketa vlastne uplne ztratila smysl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 12. 2002 16:20

Máš pravdu.Konkurence je od toho, aby si každý mohl vybrat podle svých přání a potřeb.Zarazila mě vlna diskuse o operátorech v souvislosti s Oskartou.
Já osobně používám Oskara více než rok a až na drobné výjimky si nemohu stěžovat.Nepřipadám si jako sociální případ,ale když uvážím že s Eurotelem bych za stejné množství hovorů zaplatil o 400% více,tak to už je sakra rozdíl-pozn.mám tarif Dohoda s Oskarem,550Kč měsíčně,300minut do všech sítí....Eurotel:tarif Business 300,2190Kč měsíčně!!!No uznejte,že to rozdíl.S Oskarem jsem poměrně spokojený,najdou se taky nějaké mouchy.Co do síly signálu,myslím že je to srovnatelné s ostatními operátory!A že na trh přináší nové služby většinou jako poslední?Co na tom,holt si počkám.Doporučuji ho i svým známým,kteří jsou s ním spokojeni.
Mimochodem speciální Oskarta je něco revolučního,i když jenom do vlastní sítě.Mějte se hezky a....Šťastné a červené s Oskarem!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  15. 12. 2002 07:37

Docela by mne zajimalo (a vim, ze se nikdy pravdu nedozvim, resp. neoverim si jeji pravdivost), zda jste v realu primo zamestnanec Oskara, nebo jen jeden z mnoha samozvanych amaterskych pracovniku Oskarova (multilevel )marketingu bez nahrady na odmenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  16. 12. 2002 15:10

Ne ne ne! Nejsilnejsi Funclub ma T-Mobile, a to presto, ze rusi postavene BTS (videli jste ve zpravach, chudaci v Krusnych Horach..). Jojo, zakazniku ET je nejvic, ale nemaji cas, pracuji. A Oskar me kazdy mesic setri penize, takze placeny jsem.
Pekny den

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  16. 12. 2002 23:54

....a to presto, ze rusi postavene BTS (videli jste ve zpravach, chudaci v Krusnych Horach..)

Upřímě řečeno, jako zákazníka TM mě ta zpráva v televizních novinách kterou máte na mysli docela šokovala . Na druhou stranu, chtělo by to ale znát fakta, kdyby se zde měl možnost vyjádřit někdo z té obce které se to týká, případně znát oficiální vyjádření T-mobile. Nějak se mě nezdá že všichni obyvatelé té vsi včetně hasičů zrušili pevnou linku a pořídili si (opět všichni) mobil od jednoho operátora (TM)  který pak následně zrušil již postavenou a funkční BTSku z důvodu že se mu její provoz nevyplatí. Jak znám věrohodnost zpráv z TV NOVA, skutečnost může být možná úplně jiná .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  12. 12. 2002 01:26

No, pokud by byla pravda, ze celou akci urizne po urcitem poctu prodanych nebo prevedenych kusu Oskaret, tak pak by me trochu nastvali. Ne pro ukonceni akce. Simkaret uz mam nyni nadbytek a volne minuty staci.

Ale specielne na toto jsem se ptal na jedne prodejne. Tj. jestli bude mozne standardni Oskartu prevest kdykoli az do konce roku. Bylo mi pracovnikem odpovezeno, ze je to omezeno datem 31.12.

Mno, asi poslu dotaz adminovi oskareny. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  12. 12. 2002 07:55

Vážený pane Lutonský, kéž by to byla pravda. Oskartu SE jsem si pořídil pár dnů po jejím uvedení a jsem silně zklamaný. Slibovaný hodinový hovor se mi podařilo uskutečnit jen jednou, v ostatních případech se spojení po 20. až 40. minutě přerušilo. Vrcholem bylo, když mě Oskar s kamarádem přerušil po 8. minutě v druhém případě dokonce po 5. minutě. Vážně uvažuji o tom, že budu požadovat přechod zpět na normální Oskartu a vrácení 900 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  12. 12. 2002 08:27

Tak ja zatim mohu kontatovat 100% uspesnost. Nejdelsi hovory byly 52min a 59:59min (z druhe strany 1:01:01) takze vlasten 1hod presne :) A celou dobu bez problemu. Je fakt, ze jsem se nepohyboval a sedel na jednom miste a druha strana taky. Obe mista 1800MHz v huste zastavbe (Ostravsko) a velmi blizko k vysilacum.
Takze pokud ja si nestezuji. uz mam z 900 Kc 430 usetreno a to moc nevolam:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  12. 12. 2002 09:05

Jinak k volání z Oskarty SE: Bydlím v rodiném domku, kde se 1800 jakž takž chytá, 900 je v pohodě. Hovory my spadnou vždy po provolání hodiny a cca. 5ti minut. Hovor stojí stále 15,75. Volání bez problémů... akorát je v hovoru občas nepatrně slyšet jak mobil občas přeladí z 900 na 1800 a nazpátek. Nemůžu si stěžovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  12. 12. 2002 10:23

Já taky bydlím v Ostravě a jsem pár domů od vysílače. Kamarád má BTS dokonce přímo u baráku. Oba sedíme doma u PC a konzultujeme programy. Ale po určité době ho najednou přestanu slyšet, pak spojení ještě půl minuty jede (on mě ale slyší) a potom to spadne. Jednou se mu dokonce na displeji objevilo, že šifrování není funkční.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  12. 12. 2002 13:09

> Oba sedíme doma u PC a konzultujeme programy
> ... dokonce na displeji objevilo, že šifrování není funkční

To je jednoduche. To se na vas prave napojila Policie CR, utvar pocitacove kriminaity.
Alespon po telefonu ten warez probirejte v sifrach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukáš Mižoch  |  12. 12. 2002 14:54

To jsou legální programy, kolega je pro mě programuje v Delphi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Bažant  |  12. 12. 2002 08:37

Já mám přesně opačné zkušenosti - hovor mi spadnul asi 3x (jednou slabá baterie, 2x patrně vinou sítě - bydlím v oblasti s nedokonalým pokrytím sklepů ). Zatím jsem takto uskutečnil asi 14 hovorů se svou dívkou. Hektická a rychlá mluva, abych neprovolal i vlastní boty, se změnila v příjemný rozhovor. Oskar ode mne dostal ty samé peníze (oproti minulým účtům jsem nezpozoroval byť korunový nárůst), ale já si popovídal o x (nechce se mi to počítat) hodin víc.

Pokud bude edice opravdu omezena kusově, tak bude omezena kusově . Stejně s tím nic nenadělám. A jestli mě to štve? Ne, proč? Já už OSEL (Oskarova Speciální Edice Limitovaná)  mám a zatím jsem více než spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumi  |  13. 12. 2002 07:11

Presne ten samej duvod. Proc hekticky mluvit s pritelkyni:). Tak jsme nechali zmenit jeji oskartu na SE. Ja v rijnu totiz migroval na tarif, tak svuj vlastni jsem zmenit nemoh. Navic jsem linej menit simky natoz nosit 2 founy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
m&m  |  13. 12. 2002 08:39

Ma zkusenost: podobne problemy nezpusobuje Oskar, ale baterie. Ze vydrzi petiminutovy hovor jeste neznamena, ze vydrzi i hodinovy. Pri delsim hovoru je zatez baterie velika a pak snad staci jen trochu slabsi signal a telefon to nezvladne. Samozrejme se pritom nemusi vypnout. Mel jsem stejne problemy, podezrival Oskara a ejhle, stacilo vymenit baterii. Mi pribuzni dokonce telefon s takovouto "nahlodanou" baterii uz koupili. Opet stacilo provest vymenu a od te doby neni 60-minutovy hovor zadny problem.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovač  |  12. 12. 2002 08:41

Podle mého Oskar aktivuje určitej počet Oskaret, takže Oskarty SE jsou limitovány počtem aktivací..., ale je to pouze úvaha. Tuto kartu vlastním a jsem s ní velice spokojen. Už se mi zaplatila investice 1000,- kč. Už jsem měl asi 50sát hovorů a spadly mi jen tři a to ještě díky tomu, že jsem cestoval ve vlaku. Díky za dárek Oskare, takhle můžu mít přítelkyni na drátě kdy se mi zachce, za pár korun... a na hodinu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sat1  |  12. 12. 2002 13:39

Rozhodne bych neomlouval spadle hovory tim, ze behem volani cestuji, proto je to snad mobil, aby se s nim dalo volat i v pohybu. Tedy pokud je v miste signal, pokud neni, je to smutne, ale nevidel bych to jako chybu, pokud je, je to jednoznacne chyba.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  12. 12. 2002 14:45

No - ono je to problem - samozrejme, ze pokud hovor pada pri "cestovani", jde o problem site (resp. muze jit, protoze i mobil muze byt vadny). Jde o to, ze "signal" se muze menit velmi rychle a v podminkach slabeho pokryti je pri pohybu vyssi pravdepodobnost preruseni hovoru - receno obecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomket  |  12. 12. 2002 20:22

Někde jsem četl, že vagóny jsou jako Faradayova (snad to píšu správně) síť, tedy uvnitř je podstatně horší signál než venku..

Btw. jezdíte vlaky třídy IC / EC? V těch se někdy opravdu volá dost blbě a přitom kraválem to nebude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  12. 12. 2002 21:11

Vagóny "vyšší" kvality opravdu nejsou na volání příliš vhodné, pár set metrů od vysílače-a bývá po signálu.Nejhorší sou oddílové vagony s kouřovými skly , naopak téměř k žádnému útlumu nedochází ve velkoprostorových vozech s obyč.skly . Obecně tento jev, tedy faradayova klec, působí útlum tuším všech vln v uzavřeném prostoru, což oceníme třeba při bouřce  !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andre  |  11. 12. 2002 21:15

mel jsem moznost vyuzivat sit OSKAR jako pausalni zakaznik zhruba jeden mesic, tento jeden mesic me presvedcil o tom, ze oskarova sit je stale jeste ve vyvinu a ze nema cenu si ted porizovat, tato sit muze vyhovovat vsem, co ziji ve mestech nebo blizko nich, ale kdyz se s oskarem vydate do nejake odlehlejsi casti republiky tak si muzete do mobilu kricet jak chcete a stejne vam to bude prd platne, protoze vas oskarova sit neudrzela, nebo spis nezachytila.

hlavne maji docela velky neporadek v administrative a v posilani uctu, na infolince mi tvrdily, ze mam zuctovaci obdobi 4 den v mesici a ucet mi prisel az 19 den a ja mel pouhe dva dny na zaplaceni uctu, takze jsem platil sankci za nezaplaceni uctu. Strhli mi to s ty tisicovky...

Ted mam T-Mobile a jsem spokojenej.

Mejte se ...............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 12. 2002 21:16

Co má váš příspěvek společného s počtem speciálních Oskaret? To opravdu musí být u každého článku flamewar, který operátor je lepší? Že vás to stále baví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jmeno a prijmeni  |  11. 12. 2002 21:38

neprišlo mi to jako typicka flamewar, kdy na sebe plivaj primitivove jeste jednodussi argumenty (napr. oskar je pro socky, eurotel pro smetanku), naopak. Jsem ve fazi rozhodovani, zda prejit z t-mobile na oskara a tohle byla zajimava informace podporena (snad) realnou zkusenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 12. 2002 21:48

Jenže zmínění primitové se bohužel chytí každého, byť sebelepšího a sebepromyšlenějšího argumentu; výsledek bude stejný jako v každé jiné diskusi u článku, kde se píše o operátorech  No, asi tomu nemá smysl bránit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  11. 12. 2002 22:32

Zrovna s T-Mobilem tu machruj, jednou mu nejde MMS roaming, po druhé zas MMS nejdou aktivovat, atd...tak zrovna ten je zlatej, pha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  11. 12. 2002 22:48

Pan Lutonsky mel pravdu, chyti se kazdeho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BM  |  12. 12. 2002 10:03

A že právě ty MMS jsou to nejdůležitější, co? Nedokážete si bez nich představit život?

BM

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majklik  |  12. 12. 2002 17:22

Tak jako když si člověk aktivuje službu (v tomto případě MMS), tak asi chce, aby mu to chodilo. U Eurotelu mi to zase blokujou a vymlouvaj se na to, že mám špatnej telefon.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carlos  |  12. 12. 2002 10:49

Ty mas urcite 7650 - ku ze ti to tak vadi vid ????

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  12. 12. 2002 06:25

Když jste ve fázi rozhodování, tak taky přispěju svým názorem. Používal jsem dva roky T-Mobile, pak jsme v roce 2001 přešli ve firmě na Oskara a jsme velmi spokojení. Uznávám, že z počátku byl problém s kapacitou sítě, ale problém byl v Jihlavě do 2 měsíců vyřešen a v současné době jsme velmi spokojeni. Nepřijde mi nějaký zásadní rozdíl mezi českými operátory. Každý má něco pro a proti. Eurotel propracovaný a výhodný věrnostní program, T-Mobile se mi líbí jako fajn inovátor (jejda to se mi vrátí zpátky a Oskar se mi jeví cenově nejpříjemnější pro standardního uživatele včetně volání do a ze zahraničí. Já osobně doporučuji Oskara i všem známým.

Pepa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  12. 12. 2002 09:15

Podle mych zkusenosti ma kazdy operator nekde nestatecne pokryti (pripadne zadne). Nez prechod uskutecnis, poptej se v okoli, jak jsou lide s Oskarem spokojeni - to mas nejjistejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  12. 12. 2002 10:09

Já mám zas takovou reálnou zkušenost, že problémy s Oskarovým signálem nemám, spíš naopak, pohybuju se občas v místech, kde Oskar signál má a Eurotel ne. Téčko nevím, to nemám a nepoužívám. Pohybuju se v podstatě jenom po Moravě, jak to je v Čechách nevím. Jediné, co poradit, kupte si na inzerát Oskartu s minimálním kreditem a vyzkoušejte, bude-li OK, nechte, nebude, zahoďte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brucewillis  |  12. 12. 2002 11:26

Má reálná zkušenost je tato: míval jsem T-Mobile a dlouho zvažoval přechod k Oskarovi. Nakonec jsem se odhodlal. Jedinou nevýhodou, kterou mi to přineslo, je mírně dražší volání do T-Mobilu, nicméně volám zhruba stejně do všech sítí, takže je to celkem zanedbatelný. Za nejpodstatnější výhodu považuji úžasný komfort, který oskar nabízí. Co potřebuju, vyřídím přes webovou samoobsluhu, skvělý je i zjišťování aktuálního stavu účtu, můžu si zkontrolovat, jestli mi skutečně odešla platba faktury apod. A navíc, u T-Mobile jsem měl chvílema pocit klienta Českýho Telecomu - s jakýmkoli dotazem či problémem jsem obtěžoval, všechno byl problém. U Oskara bych zůstal, i kdyby vycházel cenově dráž - což ale samozřejmě nevychází. A pokrytí... v Praze bez problému a na severní Moravě, kde se celkem často pohybuji má oskar srovnatelné, ne-li lepší pokrytí než zbylí dva - bohužel jakékoli srovnání pokrytí je vždy velmi subjektivní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek77  |  12. 12. 2002 06:50

Tak to já mám skušenosti přesně opačné! Tmo je dobrý tak do města a na venkov bych volil zásadně cokoliv jiného, než právě tmo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šéf  |  12. 12. 2002 07:49

No já také nachápu, jak to souvisí tady s tím článkem ??? Problémy se občas objeví u každého operátora. Ja znám kopici lidí, kteří mají problémy s vyučtováním a fakturací u Eurotelu a u T-mobile. Zvláště vyučtování sms zpráv u Eurotelu prý není vždy v pořádku. Plno lidem se nezdá, že by posílali tolik sms, kolik jim Eurotel účtuje. Prostě chybička se vloudí. Jde o to, jak je operátor ochoten to napravit. A když občas cestuji po republice, tak jsou místa (třeba nějaká údolí), kde se nechytá žádný operátor. Prostě pokrýt účinně celé území republiky není dost dobře možné. Musíme si zvyknout, že v některých lokalitách nebudeme na chvilku k zastižení. Myslím, že to není zase tak velká tragédie. Já jsem na rozdíl od Tebe s Oskarem naprosto spokojen a v životě by mě nenapadlo hanit konkurenční Eurotel nebo T-mobile. Je to každého věc, kterého operátora používá a nemá cenu házet špínu na ty ostatní. To je vše, co jsem chtěl říct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jonáš Melichar  |  12. 12. 2002 08:02

ha ha zlatý T MOBILE,měl jsem dvě SIMM karty a dnes se mi opravdu moc hodí,jednou je podložená skříň a druhou lednička,od té doby co mám oskara tak spím v klidu a platím podstatně méně i když to ještě dnes je kolem tří tisic,OSKARU zdar,posílám vám pozdrav z Var

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerzinskij  |  11. 12. 2002 20:48

Me operator pred mesicem tvrdil, ze je jich 30000...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hans  |  11. 12. 2002 22:47

To by sedelo. Pred mesicem 30 tisic, pred tydnem byla pulka prodana a dnes jich jeste 20 tisic zbyva. To se slucuje s Oskari logikou a dava to smysl  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  11. 12. 2002 20:37

Tento článek je absolutně o ničem!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  11. 12. 2002 21:17

Proč myslíte?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  12. 12. 2002 08:49

Neni o nicem. Bude boj! Stoupne navstevnost. Uvidime reklamu, jupi! Stejne Oskar a multivitaminovej dzus jsou nejlepsi, protoze je mam rad ja! A ja jsem nejchytrejsi!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Filip Marvan  |  12. 12. 2002 12:28

Nevim jak clanek, ale vas prispevek je bez debaty o nicem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lhex  |  12. 12. 2002 14:23

Bylo jich presne 54540? A vsechny se prodaji celkem za 60 dni? 3.ledna se proda posledni. Hura!! Uz jen 52 prispevku a bude 100!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martina  |  12. 12. 2002 18:11

Za to Váš je poučný!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor