Nad hodinami místo MB ve vyúčtování Internetu v mobilu start kroutím hlavou už pěkně dlouho...
Mám od O2 několik SIM karet s různými tarify, a ani u jednoho mi nezobrazují vyčerpaná data. Na o2pripojse.cz mi to např. hlásí, že pro mě už nemají lepší nabídku, a že objem přenesených dat je 0, přestože to zkouším ze SIM s tarifem Internet v mobilu start. Nejspíš nedopatřením zobrazují O2 internet neomezený, který mám zase na jiné kartě, ale tam mám rozhodně protočeno značně více, než nulu. Na mojeo2.cz vidím zbývající volné minuty na volání, ale u dat nevidím, kolik jsem vyčerpal, a to ani u jedné několika SIM, na kterých jsou data, včetně té s neomezeným internetem.
Tak by mě zajímalo, kde si dle paní tiskové mluvčí Hany Farghali mám zjistit aktuálně stažený objem dat, na mojeo2.cz ani na o2pripojse.cz to rozhodně nejde.