Králem nositelností je poprvé Xiaomi. Apple opět navýšil prodej chytrých hodinek

Králem nositelností je poprvé Xiaomi. Apple opět navýšil prodej chytrých hodinek

Strategy Analytics zveřejnila odhady prodejnosti nositelného příslušenství za druhé kalendářní čtvrtletí 2017. Do statistik se počítají jak plnohodnotné chytré hodinky s vlastním systémem, tak i jednoduché trackovací náramky. Právě díky posledně jmenovaným je králem segmentu nositelností Xiaomi.

Top 3 výrobců nositelností podle objemu distribuce a tržního podílu (Zdroj: Strategy Analytics):

Výrobce Q2 '16 Distribuce (mil. ks) Q2 '17 Distribuce (mil.ks) Q2 '16 Tržní podíl Q2 '17 Tržní podíl
1. Xiaomi 3.0 3.7 15.0% 17.1%
2. Fitbit 5.7 3.4 28.5% 15.7%
3. Apple 1.8 2.8 9.0% 13.0%
Ostatní 9.5 11.7 47.5% 54.2%
Celkem 20.0 21.6 100.0% 100.0%

Čínské společnosti se podařilo během dubna až června prodat 3,7 milionu kusů nositelného příslušenství. Z první pozice vytlačilo Xiaomi konkurenční Fitbit, který meziročně ztratil zhruba 12 procentních bodů na tržním podílu. Apple prodal 2,8 milionu chytrých hodinek Apple Watch, což mu pohodlně stačilo na třetí příčku. Celý trh nositelností meziročně vzrostl o 8 % na 21,6 milionu distribuovaných kusů.

Xiaomi prorazilo v oblasti nositelností s náramkem Mi Band:

Témata článku: Apple, Xiaomi, Chytré hodinky, Smartwatch, Nositelnosti, Chytré náramky, Apple Watch, Statistika, Wearables, Analýza, Fitbit, Strategy Analytics

9 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jaroslav V. 10. 8. 2017 12:58:05
    Fitbit je na tom lepe nez Garmin? Tomu se snad ani verit nechce .....
  • uni 10. 8. 2017 10:06:53
    Tyjo, to se Samsungu ty jeho náramky a hodinky prodávají hůře než Applu...
  • zogoth 10. 8. 2017 9:36:38
    Je to jistota za rozumné peníze. Žasnu kolik peněz si někteří výrobci...
Určitě si přečtěte


komerční sdělení

Komerční sdělení