Krusell: doživotní záruka v praxi [zkusili jsme]

Jak asi může vypadat „doživotní záruka“ u pouzdra za pár stovek? Zkusili jsme to a byli jsme příjemně překvapení.

Společnost Krusell je známá především díky výrobě pouzder pro různá zařízení. Dnes se zaměříme na pouzdro pro smartphone, konkrétně na univerzální model Hector 3XL, do kterého umístíte zařízení se 4,3 až 4,8" displejem. To jsem si pořídil v průběhu července z nejmenovaného e-shopu. Pouzdro dorazilo připevněné na tvrdém papíru, na kterém byla umístěna blyštivá nálepka upozorňující na registraci. Tu provedete na webu výrobce, následně si pod svůj účet můžete přidat používaný produkt dle dvanáctiznakového výrobního čísla.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Zobrazené registrované produkty a popis celoživotní záruky.

Slovnímu spojení „Celoživotní záruka“ (Lifetime Warranty) jsem se pousmál stejně, jako „Celoživotním náplním v automatických převodovkách“, ale říkal jsem si, že registrace se možná bude hodit. Po několika měsících používání pouzdra jsem si všiml odlupující se kůže u vnější strany pouzdra v oblasti otevírání, kůže začala praskat i z boku zavírací části, což mi nepřišlo jako adekvátní stav luxusního koženého pouzdra sotva po jeho zajetí. Měl jsem dvě možnosti, buď reklamovat pouzdro standardně u prodejce, nebo vyzkoušet záruku online. Nechtěl jsem cestovat do nejbližší kamenné prodejny, takže jsem se rozhodl vyzkoušet reklamaci z pohodlí kancelářské židle.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Otevřený detail žádosti o uznání záruky, nesmí chybět fotografie vady ani potvrzení o zakoupení. Součástí žádosti je i historie e-mailové komunikace.

Po přihlášení se vám v nabídce objeví položka k uplatnění záruky. Z vašeho úhlu pohledu je třeba vybrat ze tří druhů vad, kterou také můžete v textovém poli detailně popsat. Do formuláře je pak třeba vložit doklad o zakoupení (stačí fotografie), hodně pomůže i snímek vady samotné. Následně do e-mailové schránky obdržíte e-mail o tom, že bylo otevřeno nové reklamační šetření, a že máte počkat na další e-mail. Po šesti hodinách došel e-mail s potvrzením, že byla reklamace uznána, a že mi nové pouzdro dorazí během několika dní.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Balíček s novým pouzdrem cestoval ze Švédska. Dorazí do schránky jako obyčejné psaní.

Pouzdro pak skutečně dorazilo přesně po šesti dnech od nahlášení vady. Nejzajímavější na celé věci je fakt, že pouzdro stálo 369 Kč, nejedná se tedy o nadstandardní službu u pouzder za tisíc a více korun. Výrobce tak vychází svým zákazníkům vstříc, nenutí vás běhat po obchodech a dohadovat se na reklamačním oddělení. Kež by si z toho vzali příklad i ostatní. Jen je otázkou, na čem chce firma vydělávat, jestli si tohle korespondenční kolečko v rámci doživotní záruky ještě párkrát zopakujeme...

Diskuze (14) Další článek: Je BleskMobil 1. virtuál? Ne tak docela. Záleží na tom?

Témata článku: , , Univerzální model, Nové pouzdro, Slovní spojení, Zář, Hector, Zajetí