Lenovo prodalo přes 11 milionů smartphonů. Na domácím trhu chce změnit strategii

Lenovo prodalo přes 11 milionů smartphonů. Na domácím trhu chce změnit strategii

Lenovo vydalo hospodářské výsledky za 1. kalendářní čtvrtletí letošního roku. Firma, která se dělí na tři hlavní divize (počítače, mobily, datová centra), vygenerovala ve sledovaném období tržby ve výši 9,6 miliardy dolarů, což je o 5 % více než ve stejném období loni. Čistý zisk činil 107 milionů dolarů.

Mobilní divize zaznamenala téměř 20% růst tržeb na trzích mimo domovskou Čínu na 1,7 miliardy dolarů. Firma zde prodala 11,3 milionu kusů smartphonů. Hlavními trhy, kde se telefonům Lenovo a Moto daří, jsou Indie, Brazílie, v Evropě pak Německo, Velká Británie a Francie. Na domácím trhu chce firma výrazně změnit strategii a představit nové portfolio produktů.

Témata článku: Lenovo, Smartphony, Hospodaření a finance, Statistika, Byznys, Brazílie, Trh, Domácí trh, Velká Británie

Určitě si přečtěte