Lenovo spouští kampaň, v níž přiblíží mladým své smartphony

Lenovo spouští kampaň, v níž přiblíží mladým své smartphony

Lenovo je podle poslední kvartální analýzy světovou pětkou ve smartphonech podle počtu prodaných kusů (dohromady se značkou Motorola), přesto má čínská společnost pocit, že je třeba své smartphony přiblížit dalším skupinám uživatelů. V nové globální kampani se proto zaměřuje na mladé lidi tzv. generace Y, tedy narozené mezi léty 1980 až 2000.

Klepněte pro větší obrázek

„Kampaň Vibe On je založena na přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama,“ vyjadřuje Lenovo podstatu myšlenky celé kampaně. Firma chce kampaní zaměřenou na nejvyšší řadu smartphonů Vibe poukázat na to, že bohatá výbava nemusí nutně znamenat astronomickou cenovku. Příkladem je aktuálně prodávaný model Lenovo Vibe Shot, který startuje na našem trhu s cenovkou 10 990 Kč.

Témata článku: Lenovo, Smartphony, Kampaň, Lenovo Vibe Shot, Prodávaný model

Určitě si přečtěte

Xiaomi Mi A1: bez MIUI na věčné časy [recenze]

Xiaomi Mi A1: bez MIUI na věčné časy [recenze]

** Čistý Android není pro každého ** Na svou třídu bohatá porce výkonu ** Na fotkách a výdrži by to chtělo ještě zapracovat

19.  11.  2017 | Herodek Martin | 20

Alcatel Idol 5S: skvělý muzikant s vysokými ambicemi [recenze]

Alcatel Idol 5S: skvělý muzikant s vysokými ambicemi [recenze]

** Idol 5S je nejvyšší telefon z portfolia Alcatelu, výbavou ale spadá do střední třídy ** Hlavním benefitem má být kvalitní zvuk se stereo reproduktory ** Zaujmout zahodlá i skvělým designem a kvalitním hliníkovým tělem

17.  11.  2017 | Miksa Martin | 1

OnePlus 5T: „Pětka“ se zbavuje rámečků a drží lákavou cenu

OnePlus 5T: „Pětka“ se zbavuje rámečků a drží lákavou cenu

** 5T je nový vlajkový model značky OnePlus ** Hlavní změnou je větší displej s tenkými rámečky ** Zachována zůstává špičková výbava, ale také cena

16.  11.  2017 | Miksa Martin | 37