Lenovo spouští kampaň, v níž přiblíží mladým své smartphony

Lenovo spouští kampaň, v níž přiblíží mladým své smartphony

Lenovo je podle poslední kvartální analýzy světovou pětkou ve smartphonech podle počtu prodaných kusů (dohromady se značkou Motorola), přesto má čínská společnost pocit, že je třeba své smartphony přiblížit dalším skupinám uživatelů. V nové globální kampani se proto zaměřuje na mladé lidi tzv. generace Y, tedy narozené mezi léty 1980 až 2000.

Klepněte pro větší obrázek

„Kampaň Vibe On je založena na přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama,“ vyjadřuje Lenovo podstatu myšlenky celé kampaně. Firma chce kampaní zaměřenou na nejvyšší řadu smartphonů Vibe poukázat na to, že bohatá výbava nemusí nutně znamenat astronomickou cenovku. Příkladem je aktuálně prodávaný model Lenovo Vibe Shot, který startuje na našem trhu s cenovkou 10 990 Kč.

Témata článku: Lenovo, Smartphony, Kampaň, Lenovo Vibe Shot, Prodávaný model

Určitě si přečtěte

Huawei Mate 10: Se špičkovým hardwarem a umělou inteligencí na palubě

Huawei Mate 10: Se špičkovým hardwarem a umělou inteligencí na palubě

** Huawei nakročilo do budoucnosti, Mate 10 má koprocesor pro umělou inteligenci ** Modely jsou celkem čtyři, rovnou jsme je vyzkoušeli ** Rozptyl cen je značný: 10 až 36 tisíc korun

16.  10.  2017 | Láska Jan, Miksa Martin | 84