Levné volání stále láká. S virtuály už telefonuje 1,2 milionu Čechů

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 16

Názory k článku

13. 06. 2015 07:07

"Poměrně výrazný podíl 360 tisíc zákazníků obsluhují mezi virtuály tzv. značkoví přeprodejci...Mezi ně patří Bleskmobil a částečně Tesco Mobile v síti O2, nebo Mobil.cz využívající síť T-Mobilu."
Není to nějak málo, když samotný Blesk mobil má přes 300 tisíc sim karet a Tesco taky přes 200 tisíc?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 04. 2015 10:12

Levné volání stále láká. S virtuály už telefonuje 1,2 milionu Čechů.................Když se to přehání, tak levné není nic !!!........ A platí to ve všem !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 04. 2015 22:35

Dnes je to přesně 555 dnů (rok a půl), co používám šedivku s neomezeným tarifem a nemůžu si to vynachválit!Cena nízká, faktura přijde e-mailem, když něco tak mám přímý telefon a e-mail na člověka který má plné kompetence ke všemu...U normálního operátora nemá nikdo kompetence k ničemu, všechno trvá tři roky a neustále nějaké problémy - tady jsem si to jednou nastavil, vše bez problémů, chodí mi fixní částka a jenom měním variabilní symbol.Myslím, že i operátoři by udělali líp, kdyby zrušili call centra, zrušili prodejny a místo cvičených opic na telefonu najali normální lidi s mozkem a každýmu by nechali spravovat X zákazníků, u kterých by řešil vše. A člověk by měl kontakt prostě na svýho zaměstnance operátora a věděl by, že když něco, tak mu může zavolat například 9-17 po-pá a pohoda :).Navíc těch lidí by ani nebylo potřeba tolik, protože operátoři mají sice 3 - 6 milionů aktivních SIM, ale rozhodně 6 milionů SIM nepatří 6 milionům lidem, ale často otec má na smlouvě celou rodinu atd., takže se jedná s jedním člověkem o několika SIM. A kdyby jeden zaměstnanec měl pod sebou třeba 1500 SIM, tak to krásně bude zvládat a po čase si i hodně zákazníků bude pamatovat z hlavy jenom je uslyší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
23. 04. 2015 20:18

Virtuálové jsou pěkně drazí, VoIP je více než 2x levnější (nepočítám množstevní slevy).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor