Mobilní divize LG si také ve druhém čtvrtletí aktuálního roku udržela trend vyšších tržeb, které utržila i v předchozím kvartálu. Mezikvartálně jde o mírný tříprocentní pokles na 3,12 bilionu korejských wonů (54,7 mld. korun), meziročně však o výrazný růst o 34,5 %. LG Mobile vytvořila za duben až červen provozní zisk 61 miliard wonů (1,1 mld. korun), což ji řadí ze všech čtyř divizí LG Electronics na poslední místo.
Tržby a provozní zisk v uplynulém čtvrtletí podle divizí (zdroj: LG)
Zoufat si ale mobilní divize určitě nemusí, ve sledovaném období se jí podařilo prodat 12,1 milionu smartphonů, což je zatím nejvíc v celé historii firmy. Meziročně jde o velký nárůst 112 %, proti předchozímu čtvrtletí je to zhruba o 17 % více. LG zmiňuje zejména prodeje smartphonů L-Series II a F-Series. V ČR se prodávají jen modely první jmenované linie. Mírný mezikvartální pokles tržeb způsobila zejména slabá poptávka po produktech LG v domovské Koreji, kde firma nenabídla odpovídající model jako konkurenci pro Samsung Galaxy S4.
Vývoj tržeb mobilní divize LG v posledních pěti kvartálech v bil. wonů (zdroj: LG)
V příštím čtvrtroce firma očekává pokračující zájem o LTE smartphony, ale také zintenzivnění konkurence v tomto segmentu. LG chce posílit svou značku v mobilním byznysu uvedením nového prémiového modelu LG G2. K premiéře dojde příští týden v New Yorku. Střední a nižší třídu pokryje LG modely L-Series II a F-Series.