Lidé si u ČTÚ častěji stěžují na operátory

Lidé si u ČTÚ častěji stěžují na operátory

Stížností na české operátory v prvním čtvrtletí letošního roku přibylo. Vyplývá to ze zprávy Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ). Počet stížností vzrostl o polovinu na 2 606. Lidem se nelíbilo hlavně jednostranné ukončení starších tarifů ze strany operátorů a převedení na novější tarify, které mají aktuálně v nabídce.

Ze všech stížností směřovaných na ČTÚ byla každá třetí na Telefóniku. Následuje T-Mobile s 8 % a Vodafone se 7 % stížností. Více než čtvrtinu stížností potom tvořily námitky proti vyúčtování za telekomunikační služby. Počet stížností na kvalitu poskytovaných služeb se zvýšil o polovinu na více než 600.

Témata článku: Operátoři, ČTÚ, Kauzy, Operátor

11 komentářů

Nejnovější komentáře

  • pcwifi 20. 5. 2014 7:55:20
    prt platne stiznosti kdyz CTU nereaguje, uz mesic maj tu moji na stole a...
  • Jirka1or 19. 5. 2014 21:34:50
    Lidé si u ČTÚ častěji stěžují na...
  • GymmiCZ 19. 5. 2014 19:53:28
    Od Eurotelu jsem odešel k Oskarovi a nyní jsem u Tesco Mobile a myslím si,...
Určitě si přečtěte

Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

Po třech letech platí „bič na operátory“. Čtěte, v čem si spotřebitelé polepšili

** Znát svá práva se vyplatí, kdo je nezná, toho operátoři náležitě podojí ** Od nekalých praktik je mají odradit pokuty počítané z ročního obratu ** Největší změnou je právo odstoupit od smlouvy, když ji operátor změní

4.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 27

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115


komerční sdělení

Komerční sdělení