Lidé si u ČTÚ častěji stěžují na operátory

Lidé si u ČTÚ častěji stěžují na operátory

Stížností na české operátory v prvním čtvrtletí letošního roku přibylo. Vyplývá to ze zprávy Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ). Počet stížností vzrostl o polovinu na 2 606. Lidem se nelíbilo hlavně jednostranné ukončení starších tarifů ze strany operátorů a převedení na novější tarify, které mají aktuálně v nabídce.

Ze všech stížností směřovaných na ČTÚ byla každá třetí na Telefóniku. Následuje T-Mobile s 8 % a Vodafone se 7 % stížností. Více než čtvrtinu stížností potom tvořily námitky proti vyúčtování za telekomunikační služby. Počet stížností na kvalitu poskytovaných služeb se zvýšil o polovinu na více než 600.

Témata článku: Operátoři, Kauzy, ČTÚ, Operátor

Určitě si přečtěte

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

ÚOHS naznal, že se operátoři nedomlouvají. Zpráva budí rozpaky

** Úřad, který má potírat nekalou soutěž, hledal opatrně a nic nenašel ** Závěr: operátoři v minulosti měli stejné ceny, ale kartel to nebyl ** Čtyři strany opatrné úředničiny překládáme do srozumitelného jazyka

16.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 35

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

Síťoví a virtuální operátoři na ostří nože. Obhájí si ČTÚ regulaci trhu?

** ČTÚ naznal, že na trhu je něco shnilého, síťoví operátoři ale nesouhlasí ** Naopak virtuálové tvrdí, že stav je ještě mnohem horší ** Pozadí telco byznysu v ČR není tak líbivé, jako reklamy v televizi

14.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 25

Automatické prodloužení smlouvy už se nesmí, operátoři mění podmínky

Automatické prodloužení smlouvy už se nesmí, operátoři mění podmínky

** T-Mobile jasně a srozumitelně napsal, že říct si musíte sami ** Podmínky O2 musí běžný smrtelník přečíst několikrát, než porozumí ** Vodafone podmínky zatím nezměnil, má ale ještě čas

4.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 15