Na PC jsem přestal hru L2 hrát, protože vyšla už v roce 1999 a ačkoli funguje dodnes, jak to tak bývá, prvních pár velkých updatů bylo ku prospěchu věci a hru rozvíjely. Zhruba od roku 2009 však začli tvůrci už moc kombinovat a svět L2 moc přeplácaly. Někdy méně znamená více a zde mi nekonečné přidávaní věcí, které dokonce narušovaly křehký ekosystém hry (kdo hrál, tak třeba "shadow weapons"), hru zhnusily.
Já osobně jsem originální Lineage 2 hrál minimálně 6 let, asi do roku 2010, sporadicky i později. Hra úžasná, totálně chytlavá a hlavně, když se člověk uměl začlenit, tak velice sociálně zajimavá. Ne, něvyměnil jsem za hru svůj reálný život, ale i vě hře jsem měl "kamarády" se kterými jsme hráli spolu, případně někdě při expení levelů člověk poznal někoho dalšího. A to je to, co mi u těch všech rádoby MMORPG na mobilu chybí... "chat" To co ty hry dělá zábavné a né jen mlátičkami v rozlehlém světě... Neumím si představit, že bych hrál hru bez sociální interakce 6 let...
Vím, že jsou na světě miliony mobilních hráčů... Neberu jim to, ale platforma dotykového displaye je dle mého dobrá na hry typu flappy bird, možná auta a podobné nenáročnější věci.
V sobotu na týden živě byla debata xbox vs PC.... Já zde budu papouškovat... Jsou prostě tituly, které byly stvořeny pro PC a na PC by měly zůstat.