Majitelé předplacených karet se cítí diskriminováni

V e-mailové schránce mi dnes přistál další z řady průzkumů Vodafone Zoom. Tento se zabývá předplacenými kartami a měsíčními tarify z pohledu jejich uživatelů. Průzkum říká, že devět z deseti majitelů předplacených karet by uvítalo, kdyby cena hovoru byla přímo úměrná počtu minut, které daný měsíc provolají. Zatímco většina tarifních zákazníků považuje za spravedlivé, že jsou ceny tarifů nižší než u předplacených karet, podle 43 % předplacenkářů by měli všichni zákazníci dostávat stejnou cenu.

Majitelé předplacených karet

Z průzkumu Vodafone Zoom vyplývá, že předplacenkáři nejvíce oceňují transparentnost plateb. Devět z deseti z nich využívá předplacené karty, aby nemuseli platit pravidelně každý měsíc paušál, pokud provolají méně. Výdaje pod kontrolou oceňuje 85 % předplacenkářů. Ti chtějí přesně vědět, kolik provolají.

Co nejvíce vadí předplacenkářům?

  • Vyšší ceny v porovnání s paušálními tarify (63 %)
  • Nemohou získat cenově zvýhodněné telefony (57 %)
  • Pokud si nedobijí kredit, nemohou být s ostatními v kontaktu (52 %)

Tarifní zákazníci

Tarifní zákazníci jednoznačně označují za hlavní výhodu tarifu nezávislost. Přes 90 % z nich oceňuje, že mohou volat kdykoliv a nejsou přitom závislí na množství kreditu, který jim zbývá.

Co nejvíce vadí tarifním zákazníkům?

  • Pokud provolají méně, musí platit stále stejně vysoký paušál (83 %)
  • Nemají kontrolu nad tím, kolik přesně provolají (66 %)
  • Tři čtvrtiny z nich je na konci měsíce nemile překvapena výší faktury
  • Polovině tarifních zákazníku vadí, že musí podepsat smlouvu na delší dobu

Přechod k tarifu / předplacené kartě

Šest z deseti předplacenkářů všech operátorů už někdy uvažovali o přechodu na tarif. Naopak majitelé paušálních tarifů o přestupu na předplacenou kartu příliš neuvažují. Na předplacenou kartu by přešlo osm z deseti tarifních zákazníků, pokud by platili skutečně pouze za to, co provolají a zároveň by jim zůstaly výhody paušálního tarifu.

Výzkum realizoval Vodafone ve spolupráci s agenturou Data Collect v průběhu dubna a května 2008 na reprezentativním vzorku 820 zákazníků všech mobilních operátorů v ČR ve věku 20-40 let.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Ostatní, Předplacené karty, Disk, Majitel

Určitě si přečtěte

Vodafone rozsekal internet. Dílky jsou neomezené, první dva stojí po 99 Kč

Vodafone rozsekal internet. Dílky jsou neomezené, první dva stojí po 99 Kč

** Vodafone hlásá revoluci, ale jednoduché to mít nebude ** Pass jsou příplatkové balíčky pro sociální sítě, chatovací aplikace, hudbu a video ** Uživatelé budou zmatení, který provoz se kam počítá

5.  10.  2017 | Kůžel Filip, Posejpal Jan | 81

V říjnu se u Vodafonu urodilo: iPhone 8, nebo nejmenší superphone Xperia XZ1 Compact

V říjnu se u Vodafonu urodilo: iPhone 8, nebo nejmenší superphone Xperia XZ1 Compact

** Nový iPhone 8 startuje na ceně 20 977 Kč, starší modely padly o tisíce ** Další podzimní novinkou je Xperia XZ1 od Sony včetně verze Compact ** Ostatní modely šly s cenou dolů až o tisícovku, třeba Huawei P9 lite

3.  10.  2017 | Pospíšil Aleš | 5

Smart Tab N8: Konkurence spí, Vodafone podřimuje [recenze]

Smart Tab N8: Konkurence spí, Vodafone podřimuje [recenze]

** Nový tablet od Vodafonu má 10palcový displej a podporuje LTE ** Konkurenční výhodou je téměř čistý Android 7.0 Nougat ** Na jedno nabití bez problémů vydrží i celý týden

29.  9.  2017 | Měchura Milan | 27

Jak dobít kredit někomu jinému

Jak dobít kredit někomu jinému

23.  9.  2017 | Kůžel Filip | 4


komerční sdělení

Komerční sdělení