Mám paušál u Vodafonu a vůbec nemám problém s výše popisovanými problémy.
ad1) paušál jsem si zvolil podle toho, kolik zhruba měsíčně provolám, pokud neprovolám, volné minuty se mi převedou do dalšího období. Nejnižší paušál je v současné době 119 Kč, což provolá snad téměř každý.
ad2) kolik mám provoláno vím naprosto přesně, díky chytrému přehledu v internetové samoobsluze. Navíc v rámci služby Po svém mám každý měsíc podrobné vyúčtování, kde vidím všechny hovory (komu, doba trvání) a všechny sms.
ad3) téměř vše vysvětleno v bodě 2. Pokud mám strach, abych neprovolal moc, nastavím si flexiLimit nebo flexiStrop.
ad4) žádnou smlouvu jsem nepodepsal, jediné čím jsem byl vázán, byla vratná záloha, kterou jsem bez problémů dostal po 6 měsících zpět.
Takže, pokud je majitel paušálu nespokojen, tak jen proto, že jeho operátor neposkytuje tyhle služby a nebo je to trotl, co si to neumí ohlídat