Majitelé Sony Smartwatch 2 upozorňují na displej vyskakující z rámu

Majitelé Sony Smartwatch 2 upozorňují na displej vyskakující z rámu

Před několika dny se v Evropě začala prodávat druhá generace Sony Smartwach 2 (recenze zde). První majitelé chytrých hodinek na vývojářském fóru XDA upozornili na konstrukční vadu, kvůli které nedrží dobře displejová část v hliníkovém rámu ciferníku a má tendenci z něj vypadávat. Dokládají to fotografiemi, které ukazují na viditelný problém v konstrukci. Plastový modul displeje je do kovového rámečku vlepován a u některých kusů se displej z ciferníku po několika dnech uvolňuje.

Klepněte pro větší obrázek
Displejová část viditelně vystupuje z rámečku (foto via Xperiablog.net)

Na funkci hodinek se vada nijak neprojeví, může pouze dojít k uvolnění mechanického kruhového tlačítka, kterým se hodinky zapínají. Během několikadenního testování se u našeho vzorku Smartwatch 2 popisovaná vada neobjevila, není však vyloučeno, že redakce které hodinky dostanou po nás, už se s podobným problémem mohou setkat. Pokud vaše chytré hodinky vykazují uvedenou vadu, obraťte se s reklamací na prodejce.

Klepněte pro větší obrázek
Na okraji je dobře patrné lepidlo, které má držet displej v rámečku (foto via Xperiablog.net)

Témata článku: Sony, Příslušenství, Kauzy

17 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Jan Tůma 20. 10. 2013 19:18:50
    Koukam, ze s vyskakujicim displejem ma Sony stale problemy... Majitele...
  • Arčr 18. 10. 2013 23:01:04
    Teda Sony, Sony, taková kakanost.
  • Rover623 18. 10. 2013 22:21:40
    Hodinky od Sony (Sony Ericssonu) měly vždy nějaký problém, měl jsem...
Určitě si přečtěte

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

Dnes | Pospíšil Aleš | 36


komerční sdělení

Komerční sdělení