Malá růžová revoluce: T-Mobile spustí průběžnou kontrolu minut a SMS

Diskuze čtenářů k článku

Vlado  |  22. 11. 2007 21:02

T-Mobile službu "Chytrý přehled" z technických důvodů odložil. Zdroj: Infolinka 4603

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
4% operator  |  23. 11. 2007 19:03

No tak nasi ruzovi hosani udelali neco co je jinde bezne a jeste za prachy to je teda gol
to kam se na ne hrabe VF s vyjadi pod kontrolou zcela gratis

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lerak  |  22. 11. 2007 16:33

Je to branže!I kdybyste stokrát měli pravdu, u T-mobilu ji n e m á t e!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zeF  |  22. 11. 2007 10:08

No tak na tuhle funkci(službu) TMO by jsem se mohl zvysoka.... Měl jsem aktivovaný můj limit (tak nějak se to jmenuje) a sms, že jsem překročil stanovený limit mi přišla až v novém účtovacím období a to jsem prosím limit překročil víc než dvakrát. A pak mi tu sms ještě TMO naúčtoval. S takovu to daleko nedotáhnou. Prostě nebrat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ToG  |  22. 11. 2007 12:05

Mám stejnou zkušenost. Chodilo to pozdě, někdy vůbec... Vlastně si nevzpomínám, že bych službu vypnul, ale nepamatuji, kdy mi došla naposledy zpráva. A to původně nastavený limit překračuji pravidelně, někdy i mnohonásobně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  22. 11. 2007 09:54

to u vas taketo veci este nefunguju? pekne netrufnem si tipnut kto stav spotreby u nas nerobi... ja som orange a cez infolinku to mame zadara, cez sms to stoji tusim 3skk, a cez web to funguje tak ze si platis 30skk mesacne a vyuzivas nejaky balik sluzby, ktoreho sucastou mas aj toto...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas1000  |  22. 11. 2007 09:05

....TMO se nas snazi opit rohlikem .... maji zavest ucotvani po vterinach a je po problemu.
Zajimalo by me, kolik vyvoj te "hyper, super aplikace" stal?
Bohuzel jinymi slovy nam chce TMO rict, ze uctovani po vterinach se nedockame jen tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mary  |  22. 11. 2007 18:40

U minutových tarifů - první minuta celá, pak účtování po vteřinách

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.f  |  22. 11. 2007 08:38

Nechápu ty vaše fanfáry, jaká raveluce? O2 i V už to dávno nabízejí jen TM to nějakej pátek trvalo..s tím naděláte ale cavyků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cmel  |  22. 11. 2007 11:11

JO, O2 to nabízí, přehled o vyčerpaných minutách u paušálu ? A kdy a kde a jak ? Asi to moc nenabízí, neb o tom nevím ! Jdu rovnou volat na jejich Zákaz. linku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
O2  |  22. 11. 2007 11:34

odešlu "ucet" na 999222 a uvidíš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 11. 2007 14:06

nebo u Simple Stav uctu na 999211

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ph  |  22. 11. 2007 16:35

On by T-Zloděj potom nemohl lidi tak bez skrupulí okrádat jak je okrádá do dneška.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  22. 11. 2007 07:57

Pane autore, jenž je rodu mužského. Pokud neumíte používat jenž/jež, dejte tam raději který/která.
Jinak služba super, nikde se ale nepíše, jestli bude zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  22. 11. 2007 08:09

ještě abychom za zjištění platili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MirekP  |  22. 11. 2007 08:31

U TMO je to docela mozny. Vlastne spis pravdepodobny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  22. 11. 2007 08:54

Volací limit nebo jak se to jmenuje teď stojí 5 Kč za každou SMS, což je pálka jak sviňa, takže bych si tak nebyl jistý tím, že to bude zdarma. Vždyť přece musí naučit zákazníky více utrácet! (A pokud nechtějí, tak jim prostě něco naúčtujem, no co už.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 22. 11. 2007 09:51

Díky za echo, no snad se zase tolik nestalo
Další podrobnosti zjišťujeme, jakmile bude něco nového, dáme vědět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Loky  |  22. 11. 2007 11:31

Moc se netěšte. Testování probůhá již dlouho a pořád se spuštění odkládá. Jinak dle zjištěných informací, bude se platit, ale oficiální ceník není znám. Je tedy možné že se bude platit pouze odchozí sms.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  22. 11. 2007 10:34

"Díky službě Moje přečerpané jednotky dostanete informaci o vyčerpání tarifního kreditu pomocí textové zprávy SMS.
Tato služba není na SIM kartě automaticky aktivní, ale můžete si ji kdykoliv zdarma aktivovat. Příchozí SMS jsou také zdarma."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.detlef  |  22. 11. 2007 02:21

to musel být velký problém vykoumat jak vytvořit tuto službu co?
že se zavádí až dnes po zhruba deseti letech (či více) kdy je zde t-mobile(paegas) a poskytuje gsm služby

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  22. 11. 2007 08:30

možná spíš popřemýšlej, proč tuto službu TM nenabídl dříve a to z důvodu, proč dávat info přehled kolik jsem provolal. Z pohledu financí nic moc. Bez kontroly utratíš více (tedy většina lidí).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wt  |  22. 11. 2007 11:15

Osobně si myslim, že ne. Většina lidí má rodinný rozpočet, nad který nemůže jít (za předpokladu, že se nechce zadlužit). První fa je možná vysoká, potom už se raději krotí, když neví, jestli můžou ještě volat do limitu, který mají ve svém rozpočtu vyčleněný na tel. To je dle mého názoru jedním z důvodů, proč je u VF nejvyšší útrata na jedné sim (průměrně) - prostě se nebojí utrácet: vidim, že mám utraceno x, tak si ještě zavolám, neboť můj limit je y (y>x). Stejný to je s Vodafone live! vs. T-Zones: pokud se jednou člověk spálil a zaplatil hru u TM plus stažení (teď už tak není), už mu může kdokoli nabízet zvýhodnění na stahování jakékoli, ale dotyčný už ztratil důvěru. U VF předem kdykoli víš, kolik zaplatíš, takže se nebojíš a koupíš znovu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor