Martin Jaroš: tvůrce motorkářů a skokanů opouští T-Mobile

Klepněte pro větší obrázek
Tuto fotku jsem dnes pořídil iPadem z naší zasedačky. Pozorné oko si všimne, že se nejedná o Roztyly.
Minimálně to tedy není ta strana přivrácená k magistrále.

…tak se dnes na svém webu rozloučil Martin Jaroš s českým T-Mobilem. Odchod nám potvrdila i tisková mluvčí operátora. Česká reklamní scéna tak přichází o strůjce několika reklamních kampaní, které postupně přešly do lidové slovesnosti, což je zřejmě to nejlepší, co se reklamě může stát.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ještě kdysi ve Vodafonu Jaroš vytvořil parohaté čivavy, do reklam českého T-Mobilu přivedl Chucka Norrise, Bolka Polívku, Petra Čecha, nebo trojici Pavlásek, Kotek, Kohák, se kterou stvořil „jinej gang“, nebo naposledy skokany a jejich slovinského trenéra Zadara Volaniče.

Jaroš ve svém článku na rozloučenou píše, že opouští práci, kterou miluje, ale touha po objevování nových krajů je silnější. Jeho novým působištěm je katarský operátor Qtel.

Diskuze (18) Další článek: Geonaute Life in 360°: přivítejte panoramatické video

Témata článku: T-Mobile, Jar, Skok, Pozorné oko, Tvůrce, OPO, Roztyly, Martin, Mobil, Motor

Určitě si přečtěte