Máte připojení od O2? Vaše e-maily se mohou ztrácet (oživeno)

Diskuze čtenářů k článku

Nespokojený uživatel IVM  |  16. 10. 2011 21:19

Může to mít něco polečného s tím že mi od soboty 15.10. 2011 vůbec nefunguje "Internet v mobilu"?
V pátek mi byla stržena platba na další týden, prohlížel jsem nějaký web (maximálně 35MB dat) a od soboty je rychlost udržována na asi 14 kbps. Rychlost, že ani web stránku bez obrázků nejde pořádně načíst.
I když změním parametry připojení, více než dvouvteřinovou špičku vyššího výkonu nedosáhnu, a rychlost je ihned viditelně zregulována, pravděpodobně napříč všemi používanými protokoly.
P.S. V pondělí rozhodně vyjadřuji nespokojenost vypnutím telefonu (kdo to neví, tak v 17 hodin a nejméně na hodinu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nespokojený uživatel IVM  |  17. 10. 2011 10:07

Dnes, v pondělí, již omezován nejsem. Nevím co si mám myslet, lokální porucha řízení rychlosti?Prevence - informační embargo - při demonstracích po celém světě, či příprava na zakáku Merkelové na nefunkční Internet až bude vyhlašovat pád eura...??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nespokojený uživatel IVM  |  17. 10. 2011 19:47

Jen pro úplnost, dnes před 20 příjdu, zapnu a jsem opět omezen maximální rychlostí 14 kbps. Má to být omezování využívání Internetu mimo špičku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JKL  |  15. 10. 2011 17:16

Řešení jsou dvě:
1) Pro domácí a neznalé uživatele: používat WEB rozhraní
2) Pro firmy a IT pokročilé uživatele: Používat jiný SMTP server než O2, doporučil bych SMTP poskytovatele e-mailu (např. Google u Gmailu) ALE MUSI BYT s podporou SSL/TLS a zapnout si ji v klientovi. Pak je spojení šifrované a žádný proxy server O2 nemůže rvát do hlavičky svoje záznamy
Dnes už snad každý SMTP server podporuje i SSL/TLS a tak myslím, že zvlášť firmy by to naopak postihnout nemělo vůbec, protože ty používají externí SMTP a SSL/TLS mají zapnuté vždy implicitně. A pokud ne, tak to jejich admini spraví během chvilky
Problém bude hlavně u domácích uživatelů, kteří žádné adminy nemají a sami jsou rádi, když ví, kde má PC "čudlík" na zapnutí a tím končí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 10. 2011 06:44

predevsim je pekne blbej napad pouzivat tyhle spamlisty jako seznam k odminuti emailu. Protoze se tam pravidelne objevuji nejen cesti provideri, ale naposled T-M v Nemecku atd. atd.
Spravce serveru, ktery to ma takhle nastaveny je pitomec, to, ze je IP ve spamlistu ma zvysit skore emailu pri posuzovani zda je to spam, ale udelat to jako "IP ve spamlistu, email je spam" je fakticky tupe a extra nehezky to vypovida o danem spravci.
Nez jsem mel ADSL mel jsem UPC a tam jsem resil to same...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
digiking  |  13. 10. 2011 19:21

Viz můj příspěvek o pár dnů dříve. http://forum.zive.cz/viewtopic.php...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TechBull  |  13. 10. 2011 15:46

"Tohoto konkrétního spamera jsme okamžitě zablokovali a zprávu o blokaci jsme ihned odeslali společnosti Spamhause" tak toto je lez jak vez, jiz 2 mesice O2 zadame o vyreseni tohoto problemu a vysledek nulovy. Kontaktoval jsem Spamhuas a odpovedi bylo ze nemohou vyradit pouze rozsah adress z listu a ze se o napravu musi postarta O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  13. 10. 2011 11:01

vyzkouseno a me teda email jede bez problemu,odesilani i prijem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  13. 10. 2011 12:45

Při psaní toho to příspěvku jste prováděl nebo neprováděl samohanu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
13. 10. 2011 10:06

Podobny problem jsem resil asi 2 roky zpatky u Vodafonu, kdy z predplacenky, kde bylo nutne mit nastaveno smtp.seznam.cz chodili maily bez problemu, kdezto u pausalu s smtp.vodafonemail.cz byl problem ze moje zpravy koncili v prijemcove spamu. Resil jsem to po infolince a asi po roce, kdy jsem na to davno zapomel mi volali z VF, ze uz problem vyresili...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mutumbo  |  13. 10. 2011 10:03

Pracoval jsme u O2, resil jsem technicke potize, poruchy podobneho razu. Jak znam O2, tak to neni zadna velka porucha...proste klasicky den, kdy se neda na e-mail spolehnout. Ztracene mejly, smazane historie, neodchazejici posta...klasika kazdy den. Prechod na novy system zrusil schranky atd. Bohuzel je to sluzba zdarma, tak se k tomu tak museji zakaznici stavet, pokud nemaji placenou schranku. Jinak nechapu podnikatele, ktery funguje na nejakem FREE mejlu. Pokud podnikam a lezi mi v tom penize, tak si vezmu za blbych 100kc rocne e-mail od profesionalu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sasa  |  13. 10. 2011 10:23

Uzivatel nemusi pouzivat mail u O2, muze mit mail u jakykoliv jiny sluzby ale pokud ma internet od O2, tak odesilat muze jen od O2, kvuli blokovani cizich smtp serveru.
Jo a e-maily se neztraci - byly vraceny odesilateli s chybovym hlasenim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mutumbo  |  13. 10. 2011 10:51

myslel jsem e-maily z jinych poruch... O2 hodne kasle na sluzby, ktere jsou zdarma. Vladne tam tomu banda manazeru, kteri by meli spis prodat u Mc Donalda a mobilni sluzby nechat bokem. Pamatuju si, jak chtel nejake manik zrusit DNS servery, ze pry to stoji moc penez, vubec nevydelavaji, tak pry nejsou potreba. Nastesti se nejakej podradnej zamestnanec vyjadril, ze vlastne DNS jsou potreba, tak to nastesti nezrusili ... Ale jak jsem rikal, ten mejl neni pro ne hlavni obor podnikani, takze vlastne clovek od toho nemuze cekat zazraky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  13. 10. 2011 13:19

Mutumbo, řekni rovnou, že jsi na O2 řešil jen ucpaný haizly a ani to ti nešlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  14. 10. 2011 08:31

Jestli tys neco resil a pritom nechapes zasadni souvislosti, tak chapu, ze to negungovali, jelikoz placas strasny kraviny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor