Mediář: Nejvirálnější reklamy roku 2012? T-Mobile má 10 z 10

Na základě informací přímo z Googlu sestavil webzine Mediář.cz žebříček virálně šířené reklamy na YouTube za rok 2012. Asi byste hádali, že bude úspěšný T-Mobile, ale že trio Kohák - Kotek - Pavlásek obsadí celou první desítku? Na úspěchu se podílely série s motorkářským gangem, skokani ze závěru roku a starší „tablety“ z posilovny.

T-Mobile má za sebou v tomto ohledu velmi úspěšný rok. Bude ale zajímavé sledovat, jak se povede navázat. Za všemi jmenovanými kampaněmi totiž stál Martin Jaroš, který firmu v lednu opustil, nicméně jeho tým zůstává.

Pořadí virálně šířených reklam na YouTube za rok 2012

10. místo

Témata článku: , , Rok, Med, Martin Jaroš, Mobil, T - Mobil, Mobil m, T Mobil, MOBI, Motorkář