Microsoft: Pocket PC nemá budoucnost

Diskuze čtenářů k článku

Milovnik Oskara  |  19. 11. 2003 19:49

Vzdyt ji predevsim nema sam Mrchosoft a jeho sateliti, viz. kauza SCO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  19. 11. 2003 23:26

Prostě nemůžeš unést, že Bill dovede vydělat peníze. A když má peníze, tak má i budoucnost. Leda by sis nasadil rudého kulicha a šel ho do tý Ameriky znárodnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hisaak  |  19. 11. 2003 10:51

Nechapu, jak muzete spojovat prohlaseni nejakych obycejnych zamestnancu microsoftu s tim, co je oficialnim prohlasenim spolecnosti. O tom, co se bude pouzivat, v microsoftu nerozhoduji ti, kteri tomu rozumi, ale ti, kteri vedi, kolik za to bude penez.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj Hudec  |  19. 11. 2003 12:42

v microsofte maju politiku ze produkty, ktore vyvijaju /predavaju su nasadene aj v ramci spolocnosti, aby zistili ako sa pouzivaju. ak sa nepouzivaju dobre zamestnancom sa asi nebudu pouzivat dobre ani uzivatelom. a ak ste narazal na to co pouziva CTO microsoftu, tak zhruba je to o tom ako keby sef dizajnoveho oddelenia mercedesu jazdil na bmw.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
miroslav.kucera  |  19. 11. 2003 13:20

A co je na tom spatneho, ze jezdi v BMW?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Juraj Hudec  |  19. 11. 2003 13:25

za prve podporuje konkurenciu a do istej miery ukazuje ze nedoveruej svojim vlastnym vyrobkom  a akcionari ho tym padom maju velmi radi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hisaak  |  19. 11. 2003 15:44

Ne, narazel jsem na tu "sokujici" odpoved, kterou dostal nekdo na konferenci. Je to hloupost. Takove vete, ktera je v nadpisu zpravy, budu verit, az to rekne nekdo, kdo me v ms skutecnou moc.

Jinak treba i sam "velky" Bill Gates pouziva editor vi a pokud vim, tak se s tim nikdy netajil. (Pro nezasvecene dodam, ze vi nevytvoril microsoft.)
V microsoftu se obcas ani netajili tim, ze pouzivaji Apply a nebo unixove stanice. To samo o sobe totiz nemusi byt nic neuveritelneho a nepredstavitelneho.
Nepredstavitelne je, kdyz nekdo na zaklade vyroku nejakeho tluchuby z konference vyvozuje strategii firmy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  19. 11. 2003 09:19

já bych to chápal tak, že pocket pc (tedy systém pro pda bez mobilních funkcí) je dead, neboť valná většina pda bude mít dříve či později mobilní funkce v sobě a tedy bude nutná windows mobile platforma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majdan  |  19. 11. 2003 02:45

Ak tim pan zamestnanec nemal na mysli PocketPC - koniec, Windows Mobile - buducnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funcarver  |  19. 11. 2003 02:33

Ja budoucnost vidim v kombinaci smartphone a tablet PC..... Misto vsech slozek s dokumenty clovek bude nosit 1 tablet formatu A4 nebo A5, ktery mu poskytne vsechny moznosti plnohodnotneho PC v terenu a na jednoduche akce bude stacit smartphone... O PPC jsem vazne uvazoval, ale pro vetsinu lidi uz dnes nema vyznam a smartphone jejich pozadavky splni.. 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bop  |  19. 11. 2003 09:24

Ja vidim budoucnost spis v tom, co nam proste budou predhazovat. PocketPC je dobra vec, technologicky. Jenze se to asi neprodava tolik co by si prestavovali. A protoze neni zrovna jednoduchy presvedcit verejnost o tom aby kdyz to nepotrebovali prvnich x let co to existuje, k nakupu takoveho zarizeni nyni. Pro ne je jednodussi uvest jiny produkt a od zacatku verejnost masirovat reklamou. Nebo si myslite ze TabletPC, pokud bude mit takovou reklamu jako PocketPC, bude uspesnejsi?

 

Bop

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Funcarver  |  19. 11. 2003 12:55

Notebooky taky nemely nejakou vyraznou medialni masaz, na trhu jsou uz nejakou dobu a prece si je zakaznici nasli a prosadili se..... Podle me (jak jsem napsal taky jsem pda uvazoval) problem PDA je v tom, ze nabizi vic, nez bezny uzivatel vyuzije (ten pouziva jen PIM a e-maily synchronizuje, nestahuje je primo), max. nejaky slovnik.. Tohle mu splni i smartphony, ovsem s tou obrovskou vyhodou, ze nebude muset nosit 2 zarizeni - vsechno bude mit v mobilu...... A tablet? Genialni napad..ne kazdy umi psat rychle vsema 10ti, pokud opravdu vychytaji rozpoznavani pisma, jsou bezne sesity a poznamkove bloky mrtve.. Moznost neco napsat na displej, ale pak to upravovat jako normalni text je prece parada, zmeny v dokumentech, u studentu "vpisky" do skript (elektronickych), misto toho aby delali poznamky do bloku vedle (ktere potom stejne ztrati:)) ) tohle vyznamne zrychli efektivitu prace, navic odpadne nejaky nakladani s mysi a klavesnici, vsechno se zvladne jen s jednim perem v ruce.... O tablety se nebojim, ty medialni masaz nepotrebuji...tohle je presne to, co vetsina lidi potrebuje (podle me) .  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  20. 11. 2003 00:09

Pokud máte Pocketa s Bluetooth, telefon, který ho má též, tak je to ideální kombinace. Pokud bude mít T-Mobile neomezený net za 700 penízků, jak jsem někde zaslechl, tak do toho půjdu. Máte někdo praktické zkušenosti s tímto druhem spojení?

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Isis  |  20. 11. 2003 00:37

Je pravda, že MS investoval 400 miliónů do vývoje Tablet PC a dalších 70 miliónů vložil do marketingu. A tak celé šou dává smysl. Mobilní zařízení s windows xp je lákavé, ale velikost A4 a váha 1,5 kilo mi moc mobilní nepřijde. A za 65 tisíc? Ještě tak A5, ale nic takového zatím není. Ani nápad cpát do toho harddisk nechápu, když máme už dnes gigové paměťové karty a slotů může být tolik, kolik je třeba. Jen kdyby tam MS dal z těch XP-ček opravdu jen to jádro, stačila by jedna karta. Rozpoznávání písma je vychytané už dávno, ale musí to být písmo a ne čmáranice. Proto je pro řadu lepší psát na virtuální klávesnici.

Šanci prosadit se má spíše něco menšího, lehčího a levnějšího. Tedy nějaký PDA nebo komunikátor s PC-OS. Vždyť o to jde, jen o ten univerzální operační systém. Jinak ať si každý koupí variantu jakou chce a na jakou má.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor