Mobil.cz právě teď změnil design

Diskuze čtenářů k článku

xratio  |  06. 09. 2002 19:32

To je nějaký reklamní server? To to upravili jen z důvodu, aby mohli ještě někam nacpat reklamu?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 09. 2002 14:48

Jen doufam, ze se timto smerem nevyda i mobilmania. Uvodni stranka mobil.cz ma totiz 293 kb a to je vazne lahudka natahovat pres GPRS. Jedna stranka za skoro 10 Kc.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lahvoň  |  04. 09. 2002 19:40

:o) Od toho jsou textove verze serveru :o)

Ac na mobilnim pripojeni finance setrit nepotrebuji (nikdo mi data nefakturuje), tak cas to usetri spolehlive. A ten je k nezaplaceni.

proto mam take mezi favorites:
 - http://text.mobil.cz
 - http://www.mobilmania.cz/text/
 - ... a podobne. :)
Je to prakticke.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 09. 2002 22:04

Textove verze pochopitelne znam a pouzivam. Problem je v tom, ze neco v textove verzi proste neni nebo po kliknuti na odkaz dojde stejne k presmerovani na grafickou verzi.

Docela bych uvital moznost za urcity primereny mesicni poplatek se prihlasit k verzi bez reklam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  04. 09. 2002 06:25

Mají sice nový design, ale stejně jsou jejich stránky nějaké buclaté-4.9. mají asi 360KB!!! Není nad textovou verzi mobilmanie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marshal  |  04. 09. 2002 08:56

No jo to je tak, když má někdo pomalé připojení k internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
josef  |  04. 09. 2002 10:52

nebo PDA a GPRS
(kazdy nema internet v praci!!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zipiik  |  04. 09. 2002 14:18
Marshal  |  04. 09. 2002 14:52

No zrovna sem si říkal, že mobil.cz bude taky mít text verzi stránek(dík za ušetření času) což tedy řeší problém s GPRS a opět nám to padá na pomalé připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pedro  |  04. 09. 2002 19:05

Tak jenom srovnání: úvodní strana dnešní MM: 120KB, dnešní Mobil: 360KB, tak mi to ukazuje Opera a je to vč. obrázků.


Jinak děkuji už nevím komu za adresu textové verze mobil.cz. Ovšem mobil.cz čtu jen velmi zřídka.


A když už snášíme kritiku na mobil.cz, sneseme něco i na MM: kdy už konečně nastavíte trvalou platnost cookie (či jak to máte řešeno) u diskusí tam, kde se vybírá "jako v poznámkovém bloku/jako ve Wordu", abych každý druhý den to nemusel celé měnit, ale měl to natrvalo? Ona totiž Opera neumí tu defaultní verzi jako ve Wordu a tak je to dost k vzteku..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr K.  |  05. 09. 2002 03:21

Souhlasím, jsou buclaté a tak strašně pomalé že to je i jeden z hlavních důvodů proč Mobil.cz čtu spíše vyjímečně.

Jedu sice přes ISDN ale taky to není žádná sláva, troufnu si klidně tvrdit že Mobil.cz jsou nejpomalejší ze všech stránek které jsem kdy vůbec navštívil. Než se něco otevře tak si můžu v klidu zakouřit , takže i kdybych pominul cenu za připojení tak alespoň časově je to dost nepříjemné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  03. 09. 2002 22:35

Boys form Mobil.cz will have to improve it much more, 'cause it is very ugly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Lorenc  |  04. 09. 2002 07:55

D'accord, mon ami

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 09. 2002 10:53


¿Que pasa aqui, hombres?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seth  |  04. 09. 2002 09:50

Když už se tady stále rejpete v číze a někdo napiše něco v anglině tak aspoň:

Boys FROM, neee Boys FORM.                      LOOOOOOOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike  |  03. 09. 2002 21:54

Neco mi na tom zatracene pripomina Mobilmanii. Teda jenom ten design mi pripomina Mobilmanii. Mike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SH  |  04. 09. 2002 09:19

To je první co mě napadlo, že je to takovej průměr původního designu a designu Mobilmanie

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
DESTTY  |  03. 09. 2002 19:38

Ten článek je spíš jako výsměch, že nejde skoro o žádnou změnu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 09. 2002 20:14

Ne, článek jsme nemysleli ironicky (teď jsem se na něj znovu podíval a uvědomil si, že tak mohl být pochopen).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Polách  |  03. 09. 2002 20:37

No vzhledem k tomu, že na starší design použijete širší stránku a na nový design užší stránku, byť ty designy vypadají lépe přesně v opačných poměrech (starý design vypadal lépe v nižším rozlišení a nový vypadá lépe od rozlišení 1024x768 a výše), tak to vážně jako výsměch trošku vypadá... ale jen názor, ne flame

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Lutonský  |  03. 09. 2002 20:47

Ne, fakt to tak nebylo. Zatímco nový design jsem ožíral s ohledem na co nejmenší obrázky na webu, starší obrázek jsem dostal od kolegy z nějakého obskurního prohlížeče roztažený na celou plochu. Asi to ještě upravím a nechám tam jen nový.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aeon  |  03. 09. 2002 17:33

Na mobilmanii se nechyta. A prave ted tam doslo k nejake chybe. Pravy sloupec je prazdny a obrazky zykryvaji napisy clanku... Prestal jsem je cist v lete protoze updatovali vsechny clanky cca 1x tydne!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa Kocman  |  03. 09. 2002 18:13

Nechcete nám říct i ve kterém létě to bylo? Letos, loni i předloni jsme zcela jistě vydávali několik článků deně, několik desítek týdně. Nemáte na mysli třeba léto 1997? Pokud myslíte updatem článků jejich úpravu po vydání, tak to je potom možné - s výjimkou odůvodněných případů opravdu nepotřebujeme dělat úpravy (update) v článcích vůbec .

Rosťa Kocman, Mobil.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Danz  |  03. 09. 2002 18:35

Letos, loni i předloni jsme zcela jistě vydávali několik článků deně, několik desítek týdně.

Copak to asi je, ta dena?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Polách  |  03. 09. 2002 20:38

Ach jo, Vy jste spatnej 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  03. 09. 2002 21:31

Typický pro mobil.cz v každé větě padesát chyb!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Polách  |  03. 09. 2002 22:56

Ale no tak, Karle, zkus se překonat, na chvíli zapomenout na svý komplexy a naučit se česky. Mobil.cz má myslím poměrně schopné korektory a neříkám, že sem tam nějaká ta chybka může uniknout, ale dovolím si tvrdit, že jich je minimum a pokud jich Ty vidíš v každé větě padesát, měl by ses možná vrátit do druhé nebo do třetí třídy, kde se děti učí základy pravopisu. Jistě Ti to prospěje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  03. 09. 2002 23:27

Milý tvrdý zastánče Mobil serveru, neříkej co mam a co nemam. Je to neslušné. To že třeba neumim číst na to hned tak někdo nepřijde, ale když někomu začneš říkat co má a co nemá dělat tak myslim, že je to horší. Ja ale číst umim, neměj strach. A pokud si přečteš pozorně články tak tam dost chyb je. Třeba dvě slova synonyma (autor se nejspíš rozhodoval mezi dvěmi vhodnými slovy a korektura zapomněla jedno ze slov vymáznout apod.) pokud tam nějaká korektura, což silně pochybuju, Mobil server nemá zrovna tolik peněz, aby si to mohl dovolit :o). A udělej pro mě něco ty zastánče mobilu, navážej se do někoho jiného, jestli ti stará nedala za to já nemůžu. Měj se a čau.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sikyhama  |  04. 09. 2002 00:10

On to neni jen tak nejaky zastance mobilu, on to je oooooooooo sam velky oooooo zdenek polach, zakladatel BonusWebu, oooooo velky director rozvoje a kdesi cosi.... nechtel bych s nim jednat jako obchodni partner :/ Pubertak jeden

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdeněk Polách  |  04. 09. 2002 07:23

Navážet jsi se začal ty, milý Karle. A vzhledem k tomu, že naprosto neopodstatněně, neboť Mobil.cz korektora má (přesněji jednu korektorku a jednoho korektora, kteří se střídají), nemůžeš se divit, že se za to do Tebe budu navážet. Myslím ovšem, že mé argumenty jsou věcnější a objektivnější než Tvoje nesmyslné výroky týkající se padesáti chyb v jedné větě či finanční situace Mobil.cz, o které víš s prominutím prd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mauro  |  04. 09. 2002 07:41

Tak to je LOL. Kdyz uz pises neco o cestine, tak tve spojeni "dvěmi vhodnými slovy" povazuju za velkou ostudu. FUJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
brw  |  04. 09. 2002 10:05

Karle! Tys to trefil! ;))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  04. 09. 2002 10:13

Co si treba najit v mluvnici, kam patri carky? Zkratka zacit u sebe a nastudovat interpunkci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan Kvasnica  |  04. 09. 2002 07:22

"svý komplexy"
"měl by ses"
Pokud jich je vic, tak se omlouvam, ale je jeste brzo rano.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
czbird  |  05. 09. 2002 10:50

Co mas proti "mel by ses" ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa Kocman  |  04. 09. 2002 11:01

Ale Karlíku, najdi alespoň jednu větu na Mobil.cz nebo v mém příspěvku na libovolném diskusním fóru na internetu, kde bude poloviční množství chyb (25) a do té doby si své pubertální bláboly nech pro sebe...

Samozřejmě, na Mobil.cz můžeš najít spoustu chyb - naštěstí jsme se už zbavili některých externistů, kteří místo práce chatovali a sekali jednu chybu za druhou...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aeon  |  04. 09. 2002 09:26

Bylo to prave toto leto, červen a červenec jste toho vydavali oproti mobilmanii skutecne mnohem mene. Tyden se nedelo vubec nic a pak vzdy asi deset novych clanku najednou, pak zase tyden nic. Takze to jsem mel na mysli. Takze informace ktere jsem si na mobilmanii cetl kazdy den se v upravene podobe objevili po tydnu na mobil.cz a uz jsem nemel o cem cist.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa Kocman  |  04. 09. 2002 09:56

Nemáte pravdu. Právě toto léto - a to vám nepochybně potvrdí i kolegové z MobilManie, jsme v některých dnech vydávali až několikanásobně více článku než vycházelo právě zde (nepočítám Bleskovky, které lze srovnat s našimi aktualitami). U nás najdete každý den nejméně pět článků; během dne přidáváme agenturní zpravodajství a novinky od operátorů. Standard MobilManie jsou tři až čtyři články denně, ale toto léto jsem jich zde občas viděl dva až tři. Samozřejmě MobilMania vydává články i o víkendu - to my neděláme. Nechápu, jak čtete Mobil.cz, protože to co popisujete není možné (ani v případě použití opravdu obskurního browseru se vám to nepovede).

Troufnu si také tvrdit - a dá se to porovnat - že počet novinek, které se objevily dříve u nás než na MobilManii, byl větší, než v obráceném směru (a doufám že nejste tak naivní, abyste předpokládal, že Mobil.cz nebo MobilMania bude vždy první, protože každý server má jiné čtenáře a jiné priority v novinkách).

A jen tak pro vaši informaci - od 1. 7. do 31. 8. u nás vyšlo 345 článků, což dělá průměr 5,56 na den (včetně víkendů a státních svátků, kdy nevycházíme).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 09. 2002 10:23

Když vynásobíme počet lidí v redakci MM a Mobil.cz počtem článků, je patrné, kdo je produktivnější  Nic ve zlým Rosťo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa Kocman  |  04. 09. 2002 10:48

Snažil jsem se jenom čtenáři, kterému internet funguje tak divně, že se mu nové články na Mobil.cz objevují jenom jednou týdně (a to ještě ne všechny) vysvětlit, že se plete a že jich u nás najde víc. Máš pravdu, je nás na to víc lidí, tak to na absolutním počtu článků musí být vidět.  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ds  |  04. 09. 2002 14:31

Jenomže polovina těch vašich žvástů se nedá číst) nebo dá, ale je to utrpení. Na opravdu slušný článek narazí člověk jen náhodou. No a u ostatních se dá dovědět více v diskusích - mimochodem - diskuse jsou jen u článků, kde se vám to hodí. Tam, kde se dá očekávat kritika (vaše) pro jistotu ani diskuse není.... Stal se z vás trochu bulvár (tak jako z celé iDnes bohužel). Nový design s tím nic nenadělá...

Jo a navíc se neúčastníte diskusí a nereagujete na podněty... tím je váš web mrtvý (na rozdíl od MM)....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Zikmund  |  05. 09. 2002 00:47

No, nerad bych rejpal, ale nejméně pět článků denně na mobil.cz rozhodně nebývá. Viděl bych to na nejméně tři a zpravidla pět (když teda nepočítáme výpadek při povodních, protože tam je jaksi jasné, že když je server mimo, takže asi nic nevyjde )... Výroková logika má něco do sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
strongmen  |  07. 09. 2002 12:26

Teda ten pravopis na Vašem serveru dostává pořádně na frak: cituji Váš článek:

VČERA 15:56 – Sobota a neděle: Mobil.cz tento výkend přinese rozsáhlou přílohu o tom, co vše se změní po přečíslování telefonních stanic.  

Pokud to není na první pohled zřejmé, jedná se o slovo v.kend.....

strongmen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rado  |  05. 09. 2002 09:33

Sory, ale čtu denně Mobil.cz i Mánii a četnost článků je minimálně stejná, někdy má navrch Mobil, někdy Mánie, ale říct, že mobil je neaktuální je kravina. Právě naopak, já tíhnu k Mobilu.

 

P.S.. Jsem nestranný novinář píšící pro www.hc-vitkovice.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
aeon  |  04. 09. 2002 09:35

A jeste jednu vec pane kocmane. Prave jsem se tam byl znovu poivat a nektere napisy clanku skutecne prekryvaji!!! Muj pocitac je urcite v poradku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosťa Kocman  |  04. 09. 2002 09:46

O překrývání se s vámi nepřu, to je možné. Naši grafici v těchto dnech samozřejmě takové problémy dolaďují, protože jinak než na základě reakcí čtenářů není možné vyzkoušet všechny varianty zobrazení a chování různých prohlížečů při různém rozlišení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zverz  |  04. 09. 2002 08:19

hehe, ty si pravdepodobne čítal www.mobil.sk  Tí sa v tomto roku nejak zvrhli, asi to majú úplne v paži

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
halem  |  03. 09. 2002 16:14

MM je lepčejšia

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 09. 2002 16:01

No změna je spíše kosmetická: nahoře se dozvíme že je úterý, 3. září 2002,  svátek že má Bronislav a zítra Jindřiška  Prostředni články jsou dány do tabulky vedle sebe, změněna velikost fontu a barev pozadi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 09. 2002 16:33

No a tady se zase dozvime o jednom debilkovi, co si tady hraje na me ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Prdola  |  03. 09. 2002 16:37

Jestli pak ty si nehrajes na nej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  03. 09. 2002 16:45

Ze jste se ale premnozili. Nechteli byste si najit nejaky vlastni nick?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  04. 09. 2002 07:23

Ne ja opravdu nemam tu potrebu, spis vy dva nebo kolik vas je si neco najdete. Timto apeluji na zmenu diskuznich for, kde je videt aspon cast IP adresy popripade prihlasovani uzivatelu, aby nedoslo k zamene. Co ty na to Marku? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 09. 2002 08:56

Marek nemá s MobilManií mnoho spoelčného, snad jen to, že občas něco napíše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  04. 09. 2002 09:35

V tom pripade: Co Ty na to Petre? ... vazne by to uz chtelo nejak resit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
baryj  |  04. 09. 2002 15:05

Asi už ano - mně některé příspěvky připadají jak výkřiky ze tmy - není mne vidět a tak plácám a plácám ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Broža  |  04. 09. 2002 21:09

Autentizace diskutujících je řešením, nicméně bude čtenáře obtěžovat a pak by třeba nepsali příspěvky ti, kteří mají co říct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  05. 09. 2002 08:01

Petre vzdyt v tom nevidim problem, kdo by se chtel registrovat, tak by se registroval. A kdo ne, tak by mohl pouzivat jakejkoliv nezaregistrovanej nick. Nemyslis? ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  05. 09. 2002 08:04

Petre, nesouhlasim, ti kteri opravdu maji co rict se jiste za sve nazory dokazi postavit celou svou osobnosti, ne? A IMHO by to eliminovalo nejen vydavani se za nekoho jineho (kradeze nicku), ale mozna i ty pubertacke vykriky do tmy (resp. ze tmy ) typu "Jsi blbec, Osral (Errortel, T-debile) je nejlepci (nejhorsi) !!!!!!!!!!!!" a podobne blaboly bez jakehokoli prinosneho obsahu ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Budai  |  05. 09. 2002 12:43

Koukam, ze tady to probirate a ja marne cekam na tvuj a Tomasovo nazor tady.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor