Mobility se staly nejprodávanějším časopisem o mobilech

Podle výsledků pravidelného auditu ABC ČR za březen 2006 obhájil měsíčník Mobility pozici nejprodávanějšího časopisu o mobilech. Celkový prodaný náklad činil 23 696 výtisků. Za duben dosáhne ještě vyšší mety, 26 159 prodaných výtisků.

Prvenství měsíčníku Mobility v prodejích podtrhuje výzkum Media Projekt, který staví Mobility na první místo ve čtenosti. Se 78 000 čtenáři jsou nejčtenějším časopisem o mobilních komunikacích. (Zdroj: Media Projekt – SKMO realizace Gfk Praha – Median za druhé a třetí čtvrtletí roku 2005).

„Trh mobilních časopisů se stále zahušťuje novými levnými tituly. Přesto měsíčník Mobility, který je kvalitou i cenou pozicován na samém vrcholku trhu, a cílí na nejbonitnější skupinu čtenářů a zároveň zákazníků, zůstává leaderem ve svém oboru,“ komentuje úspěch Tereza Bočková, šéfredaktorka měsíčníku Mobility.

„Od začátku roku 2006 se redakci podařilo uskutečnit několik projektů ve spolupráci se světovými výrobci mobilů, jako jsou Nokia, Sony Ericsson, Motorola nebo Samsung, a s operátorem T-Mobile, což dokazuje, že nejen čtenáři, ale všichni velcí hráči na poli mobilní komunikace považují Mobility za klíčový a objektivní titul na českém trhu,“ dodává šéfredaktorka časopisu.

Pro inzerenty je důležitý fakt, že časopisy Mobility a MobilMania od vydavatelství Computer Press oslovují téměř 60 % čtenářského trhu o mobilních technologiích v České republice.

Témata článku: Mobil, Časopis


komerční sdělení

Komerční sdělení