S tímhle názorem vesměs souhlasím, to platí obecně. Nicméně stále nevidím příklad toho, co u AB nefunguje. Za druhé, to číslo v absolutních měřítkách možná nevypadá tak velké, ale je třeba si uvědomit, že se nejedná velkou banku s dlouhou historií. Založeno 2011, 2012 měli 50k účtů, za 2 roky už 300k, dnes přes 550k a stále přibývají. Ovce? AB je potom dobrý ovčák. Mé osobní zkušenosti s touto bankou (vyzkoušeno 5 bank) jsou jen pozitivní. Smlouva na 2 stránky, ceník služeb na stránku, nic není třeba tisknout (sláva, zachraňme lesy), téměř vše vyřeším z domu - klidně i změnu příjmení nebo OP (vlastně si nevybavuji co ne), webová i mobilní aplikace funguje, úvěr dostanu bez keců za pár minut, jakýkoliv požadavek co jsem měl mi splnili neprodleně, poslouchají názory klientů (jedna má připomínka byla k jedné funkci v rámci pravidelných plateb a hele, najednou to tam je), k tomu mám vždy pocit, že jednám s lidmi co mají rádi svou práci, ne s roboty u pásu. Pokud je tohle definice jak býti ovce, jsem jí rád.
Rád bych se dozvěděl o nějakých negativech.
Co se týče MyAir - když už je tento článek o ni - taky si myslím, že by design mohl být jiný, pro mě je zbytečně "vzdušný". A obálky by se taky mohly dát upravovat. Pro mě to je ale kosmetika. Funkčnost mi vyhovuje.