Mobilní internet přes CDMA už využívá více než 90 tisíc zákazníků

Diskuze čtenářů k článku

Libor  |  23. 10. 2006 19:42

No měl sem CDMA dva roky a hned jak sem ho zrušil, žije se mi líp. Každej měsíc to bylo pomalejší a pomalejší, tím pádem dražší a dražší, s tím jejich FUPem neustále tunili ten jejichn neomezenej internet k dokonalosti, až se to člověk bál zapnout, copak zase vymysleli přes noc za nový omezení. A že to bylo mobilní? Na co? Když sem s tim za ty dva roky vyšel dvakrát akorát před barák a to sem musel jít vždycky několikrát, abych si natahnul prodlužovák (ta baterka tam byla skutečně jen na ozdobu, nebo jako přepěťová ochrana), vynes ven přídavnou anténu, pak zařízení a kabeláž a pak už sem frčel na noťasovi, zabalenej do kabelů a to teda pouze v případě, když sem měl štěstí, že se mi nehnul káblik a neztratil sem spojení.
Jen jednou sem si chtěl zazálohovat emailovou schránku na seznamu, protože už přetejkala. No její stažení mi trvalo 14 dní. Dostal sem se do půlky a vzdal sem to. Pak sem počkal asi tři měsíce, pořídil si za o malinko vyší cenu něco jiného, schránku sem stahnul za 6 hodin. Sem tam nějakej ten filmík teď stahnu než si dám večerní koupel (s CDMA mi to trvalo zhruba 3-4 dny)Takže teď, co nepoužívám CDMA už jsem vysmátej. A hlavně se mi zas vrátili všechny ty nervy, o který sem přišel při používání CDMA.
Jestli sem svým vyprávěním někoho pobavil, tak se omlouvám. Nebylo to mým úmyslem. Jen sem se chtěl podělit o své opravdu reálné a každodení zkušenosti s CDMA.

Docela lituju těch 90000 lidí. No nic.
Tak se mějte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Neboztik Pepan  |  23. 10. 2006 19:53

Vis co znamena slovo mobilni internet? Asi ne co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  23. 10. 2006 20:24

Víš, jsou dva druhy lidí. A hádej kam patří Libor. Prostě mu vadilo, že nemá před barákem vanu, aby si sosnul nějakej film. Ale alespoň opravdu pobavil. Až potkám před nejakým barákem chlapíka ve vaně, zamotaného do prodlužovaček, tak to bude Libor a sosá nějakej biják. Kdyby měl sprcháč, tak by mu to třeba vyhovovalo. Ale už vím, kde ho nepotkám, protože ten borec má WIFInu a vanu doma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jack borec ©  |  23. 10. 2006 21:37

Karel ty jsi hňup až to bolí!! měl jsem taky to jejich super internetové spojení, to si ještě chcal do plínek. Reklama byla na neomezené internetové připojení!!! A za pár měsíců zjistili, že na to nemají a začali to drbat a omezovat!!! k tomu porušovat podepsané smlouvy a ještě vyhrožovat zákazníkům!! při odstoupení od smlouvy!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  23. 10. 2006 22:44

Teda já koukám, co sem leze za lidi. Můžeš mě říct, jak jsi poznal, kdy jsem chcal do plínek? Asi budeš fakt borec. A k tomu co jsi napsal: Nikdo nemůže za to, jaká jsi socka a bereš si to na smlouvu. Plať v hotovosti a máš po problému. Potom kecej jak chceš. Ale aby tě nebolela ta dutá palice.....tak já jdu vyměnit plíny.....borče

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrei  |  23. 10. 2006 22:23

hele a muzes mi rict na co sis ten mobilni internet porizoval kdyz tady ted nadavas na to, ze si s tim 2 krat vysel pred barak.
zajimavy, mam ho doma skoro 4 roky, od te doby co je na trhu a zadne problemy

FUP ano to ma naprosto kazdy poskytovatel internetu, mozna to nepise, ale kazdy to ma, jelikoz ten kdo by to nemel, tak by mu nezvladala sit, ano i O2 ma naprosto neomezene pripojeni pres ADSL ve verzi Extreme, tam uz zadne FUP neni.

Litujes tech 90 tis. lidi ? a proc jako ? ono kdyby jim to nefungovalo tak by to nejspise zrusili, takze si myslim, ze chyba byla na jine strane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Alex  |  23. 10. 2006 23:51

No jo, to je tak, když si někdo pořídí CDMA na tahání filmů a jiných giga-souborů a pak se diví... Na tohle to prostě fakt není. Líto nám může být leda těch, kteří jinou možnost nemají. S tou schránkou na Seznamu jsem to taky moc nepochopil, já když jsem stahoval ISO Win Vista (2,5 GB), bylo během jednoho dne pohodlně doma. Když on tahal 14 dnů e-maily, tak to byla asi pošta všech uživatelů Seznamu, ne?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bagr  |  24. 10. 2006 01:54

byl jsem na tom stejně, těch nervů... kdyby se mi definitivně neodporoučwel modem a nebyl už po záruce, asi by mě ani nenapadlo, že jinde to může fungovat líp, tak jsem byl zpracovanej. teď mám 4G na půl roku zadarmo a když kokukám na TV, nemám tam jen "mrtvolku" jako dřív, ale fakt pohyblivý obrázky!!! Doufám, že to vydrží... A CDMA - kdo si to neprožil od začátku, asi to fakt nemůže pochopit. zařekl jsem se, že s eurotelem už nikdy, i kdyby se to jmenovalo třeba H2SO4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  24. 10. 2006 06:47

Tak mi teda pověz, jak to mám provýst. Bydlím na kraji světa, telefonní linka 500 metrů daleko, tu nikdo nepřipojí. celej den na cestách. GPRS? DOvedu si představit jak s tím stahuju maily s několikamegovejma přílohama. 4G je jen ve velkých městech, WIFI? každejch Dvacet minut u jinýho poskytovatele. Ono když ti noťas běží celej den v autě, a doma na tom jedou děti internet, tak je ten blbej eurotel asi nej?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nolty  |  24. 10. 2006 07:02

zkus si půjčit combo kartu na 4g internet, třeba zjistíš, že 4g+edge je u tm dobrá varianta. ale s velkým sosáním na edge nepočítej - brouzdání+maily

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  23. 10. 2006 12:06

... ale zřejmě se pohybuju stále v oblastech, které Errortel jaksi nepovažuje za důležité... Jeseníky, Šumava, Krkonoše - ani ťuk, natož signál CDMA... Doma mně je to jaksi na hov..., milý Errortele, tam mám za pár šupů 3 Mbit Wi-Fi...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  23. 10. 2006 13:42

Plně s Tebou souhlasím...jsi fakt divnej. Tak snad aby se někdo z O2 přijel osobně omluvit, že "já sám král I." a ředitel fifmy "Pupek světa s.r.o." nemá Net. To, že se to muže hodit i někomu jinému, jsi jaksi v nebral v úvahu. I kdybys měl 30mega linku, tak stejně zůstaneš hloupej...tak co. Vyndej si slámu z bot kocoure a potom něco plácej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Marný  |  23. 10. 2006 18:16

To je zajímavý, že lidi, kterým chybí logické argumenty, dokážou akorát urážet... Máš ve svém slepičím mozečku ještě nějaká moudra?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  23. 10. 2006 19:34

Tak teda sorry Tomáši, ale myslím, že jsi jasně dokázal, kdo má slepičí mozek. Jaké chceš ještě logické argumenty? Tak teda nám "hloupejm" řekni, proč to má 90 000 lidí. Asi proto, že jim to nefunguje. Ale jednomu to nevyhovuje, tak aby O2 to snad zrušila. Prostě jsi trouba a tady s tím nic nenaděláme. Jenom trouba nepochopí, že to je služba pro víc lidí než pro jednoho. Prostě ber články jako informaci a neunavuj. Jo a urážet jde jen někdo, kdo má mozek. A s Tvou dutou hlavou se Tě to opravdu netýká. Ty to nepochopíš, ani kdybys to zaplatil. Beru to tak, že si tady zadarmo mácháš hubu a tím končím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mario...  |  24. 10. 2006 09:27

Myslím Karle, že by ses měl trochu krotit... Na MM se uživatelům nenadává, tak si to nech a navštěvuj jiné stránky, pokud se Ti to nelíbí. Tomáše neznáš, tak jej nesuď.
Mně v článku pobavilo "Neustále optimalizujeme síť...". Mám spíš pocit, že ET CDMA postavil, začal jej nabízet zákazníkům a od té doby na něj nešáhl. Myslím si to jen kvůli tomu, že před rokem jsem servoval rychlostí 25 - 40KB, nyní je to 0,5 - 3KB... Takže s tou optimalizací jsou trošku vedle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  24. 10. 2006 12:25

No, já si myslím, že jsem se na to, kdo tady píše svoje bláboly krotil až dost. A nakonec jak to tak čtu, začal si někdo jiný. Já jsem se tady jenom chtěl dozvědět, jaké má s tím kdo zkušenosti a mezi tím se dozvídám, že jednomu to nechodí. Vím, že podle jednoho se to posoudit nedá. Já měl připojení telefonem od O2 a musím říct, že po měsících reklamací jsem to vzdal. Když to v jednom kuse vypadávalo a 3G většinou nebylo, tak jsem se chtěl kouknout na to, jak lidem chodí CDMA. A tady se dočteš, že to nechodí tam kde si pán přál a že jinému to nechodilo před barákem ve vaně. Takže uznej, že jsem volil mírné výrazy. Jedině kde jsem se něco dočetl, bylo teď cos napsal ty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  23. 10. 2006 14:24

Asi je to celé divné, u nás na vysočině v malé vesničce mezi kopci mi to šlape tak, že mám Mp3 do 20 vteřin doma. A na www.rychlost.cz mi píšou 1500kbps. A to jsme taky tak docela díra po granátě. Ale zase máte na horách jiné výhody, třeba německé turisty, sníh, a perfektní automobilovou přístupnost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  23. 10. 2006 14:41

a máš tam signál od jiného operátora? pokud ano, tak neváhej a přestup.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ready  |  23. 10. 2006 15:29

To mi pověz proč by měl přestupovat? Co jiného mu nabídnou ostatní mobilní operátoři za datové přenosy? GPRS? To si myslím, že by tam mohli poskytnout... EDGE asi sotva o ostaních technologiích ani nemluvě... Napiš, co bys doporučil ať se poučíme a rozšíříme si obzory. Předem díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
John Jigsaw  |  23. 10. 2006 15:38

Máš recht Rudlo, Ať se projeví, pan chytrej, co lepšího nabídne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jojo  |  23. 10. 2006 15:55

o to právě jde, že nic lepšího mu nenabídnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor