„Mobilní stávka“ má upozornit na disfunkci ČTÚ

„Mobilní stávka“ má upozornit na disfunkci ČTÚ

Stávky jsou v módě. Facebooková stránka „Nechceme předražené mobilní volání a služby“ také jednu pořádá. Akce se jmenuje „Vypínáme mobilní telefony“ a jde o to, že její účastníci mají v neděli 17. Července v 17:00 na dvě hodiny vypnout svůj mobil. Podrobnější informace najdete na tomto blogu.

Organizátoři doplňují: Akce není pořádána s cílem poškodit operátory. Cílem je upozornit média a širokou veřejnost na situaci, ve které se ČR ocitla. Upozornit na jinde nevídané postupy regulátora – Českého telekomunikačního úřadu.“

Komentář redakce

Každý, kdo prstem ukáže na nefungující ČTÚ, má naši podporu. Fakta i odkazy máte, takže pokud je vám akce sympatická, můžete se připojit. Nicméně podle toho, co organizátoři sami píší, vlastně není vaše účast nutná. Důležitější je mediální zájem, a ten si akce svým prvoplánově líbivým zaměřením získala. Ostatně 7 000 fanoušků stránky (rozdělených mezi tři operátory) za dvě hodiny víkendového provozu nezpůsobí žádný znatelný pokles ve statistikách operátora (přihlášených účastníků akce je v době psaní článku dokonce jen 1 500).

Témata článku: Operátoři, Kauzy, Mobil, Mediální zájem

Určitě si přečtěte

Konektivita na cestách. Chceme spolehlivé LTE, ne Wi-Fi ostrůvky

Konektivita na cestách. Chceme spolehlivé LTE, ne Wi-Fi ostrůvky

** Operátoři připravují LTE pro metro včetně tunelů. ** Najednou nás dopravní podnik překvapí Wi-Fi sítí v 6 stanicích. ** Najdou se výjimky, ale jinak je to s konektivitou na cestách bída.

Dnes | Kůžel Filip, Láska Jan | 5

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115