„Mobilní stávka“ má upozornit na disfunkci ČTÚ

Diskuze čtenářů k článku

Petr T.  |  18. 07. 2011 01:22

Na Frekvenci 1 mají v přehledu zpráv tuto stávku uvedenu větou "V zemi 2 hodiny nefungovaly mobilní telefony", což je myslím docela slušný mediální kotrmelec.
Jinak pak v podrobných zprávách to už uvádějí na pravou míru a říkají, že "mobilní operátory toto chování zákazníků mrzí, ale oponují tím, že své služby každoročně snižují". Tak s tím by se myslím dalo souhlasit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zdenda  |  18. 07. 2011 10:20

Každá akce, která upozorní operátory, že nejsme ovce má smysl. Bohužel kvůli nulové propagaci byla výsledkem celé akce akorát ta desetisekundová zprávička na Frekvenci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
17. 07. 2011 18:31

Tak se účastním stávky a se mnou cca 25 lidí které jsem informoval, jen málo kdo řekl že to neudělá a každý souhlasil že je potřeba udělat alespoň tohle symbolické gesto.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 07. 2011 12:17

Swenak:souhlasim stebou uplne se všim a nebyl by špatný napad aby nás tak 1000 zavolalo na jejich linky ,aspon by pochopili že chceme slevu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lukas  |  15. 07. 2011 11:26

Sice nějakému efektu moc nevěřím, ale akci určitě podpořím. 2h bez mobilu přežiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
swenak  |  15. 07. 2011 07:35

Tak já nevím, souhlasím s tím, že se něco musí dít, pokud se nám to nelíbí, ale toto bude opravdu jen o novinařině a jak víme, jsme prostě lhostejný národ často i k sobě, takže se nstane nic do doby, než si nějaký zákonodárce nebude chtít naklonit voliče a "něco" nenavrhne (není to samé, jako prosadit). Pokud lidi v danou dobu běžně nevolají i bez prostestu, tak to pak operátor teď taky nepozná (možná leda na tom, že budou BTSky mít míň připojení, což mu je fuk). Co spíše vytočit free linky operátorů a všichni si s nima budeme chtít pokecat najednou o cenách, nebo počasí? Jakou asi tak mají kapacitu jejich linky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kamil  |  17. 07. 2011 11:07

důležitější než kolik tisíc lidí se připojí je fakt, že se aspoň něco děje a že se o tom ví - organizátorům se podařilo protlačit zprávu aspoň do rádia Impuls , které se pak ptalo operátorů
co oni na to atd..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  14. 07. 2011 23:30

Co se týče retenčních nabídek, dřív se dalo uhádat leccos, ale nyní pokud nejste zákazník s několikatisícovou útratou, drzost a sebevědomí operátorů je takové, že vám nabídnou jen běžnou standartní nabídku jako pro kohokoliv nebo nějakou směšnou slevu, jinak vás klidně odpálkují a běžte si třeba do...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pokročilý uživatel  |  14. 07. 2011 23:19

Bohužel s celou situací může něco skutečně udělat jen nadřazený a nadřízený skutečně nezávislý orgán,což odkazuje až do Bruselu.Direktivy odamtud musí respektovat i ČTÚ a operátoři,ať se jim to líbí nebo ne.Zezdola ze strany zákazníků je dosud veškerá aktivita marná a pro operátory k smíchu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
return  |  14. 07. 2011 22:39

Okrádání zákazníků operátory Je běžné ! Účtovani po "minutách" připisování mms,sms

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 07. 2011 21:56

Možná že by se našel někdo schopný sepsat to co nám vadí v anglině a hlavně v právnické mluvě. A pak by se to celé mohlo formou petice podepsat a poslat to přímo na Evropskou komisi. Když na naše operátory nechce vyrukovat ČTÚ, tak by to mohla udělat EK a může k tomu přitom vzít i podplaceného regulátora ČTÚ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 07. 2011 20:25

Ta petice je směšná. To co nefunguje primárně je trh, nikoli regulátor, regulátor vzniká až sekundárně, aby korigoval nefunkčnost trhu. Směřovat petici proti regulátorovi, je jako léčení následků nikoli příčin. Chudáci operátoři, ty nechceme poškodit, to že jsou to mrchy nenažraný co v chudší zemi mají větší zisky než v sousední o dost bohatší je signifikantní :).
Petici a kolektivní akci klidně, ale primárně na operátory, sekundárně na státní instituce, ať zjednaní nápravu.
Zároveň informování o takových akcích v mediích je spíš okrajové a uváděný článek na novinkách byl vcelku klidný, lidé si nakoneř řeknou nu což, stejnak s tím nic nenaděláme. Proč? Protože jsou operátoři významní inzerenti. Je mnohem snazší útočit na vládu, stát, občany, než na inzerenty :)) - (nejsem z ČTU).
A pokud mluvím o kolektivní akci, proč se nedohodnout v 1000-5000 lidech a jít změnit operátora najednou, jako jeden člověk, jako jedna korporace - společnost s 1000-5000 lidmi dostane klidně 50-70 procentní slevu na volání. Občané jsou slabí, protože jsou osamocení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  14. 07. 2011 20:36

Občané jsou slabí, protoze jsou lini !!! kazdej vynalozi tunu energie na nadavky a nulu na ziskani lepsi ceny blb si brble pod nos ze je to drahy, chytrej si vybojuje mluvenim a argumenty slevac.
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 07. 2011 20:44

Jsou líní, to je pravda, ale samotný člověk často houby dokáže, sám jsem zkoušel tu taktiku odejdu od vás, mám lepší nabídku, slevte mi - u O2 a houby. Tak jsem šel jinam. Změnil jsem banku, když jsem viděl kolik se platí, většina lidí je na to ale moc líná, protože je 100-200Kč měsíčně netrápí a neuvědomí si kolik to dělá za rok - pěknou věc na to doporučují autoři v knížce Šťouch - behaviorální ekonomové vyznávající liberální paternalismus :) - ta částečné řešení může podle nich spočívat v ročním vyúčtování všech poplatků, kdyby lidé viděli na konci roku či při uzavírání smlouvy kolik zaplatí na poplatcích tak by víc hledali a víc si hleděli.
Pracuju pro velkou organizaci a vidím ty slevy - tedy moje volání po kolektivní akci by mohlo být zajímavé už jen jako experiment :) Třeba by stačilo 100 lidí a hezky si obeslat operátory, že to chceme sjednotit protože sme kamarádi a přejdeme tam, kde nám dají nejlepší podmínky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  15. 07. 2011 05:15

To nemusí být nutně pravda... Vezmi si třeba člověka, kterej chce dát za paušál maximálně 250 korun ale ví že volání a SMS má u stávajícího operátora drahý. Takovej zákazník když přijde na pobočku, že chce slevu (nebo víc minut) jinak že odejde ke konkurenci, tak korát utře. Kvůli 250 korunám se pro operátora přece svět nezhroutí ne? A než aby mu dělal nějakou speciální nabídku, to ať si radši zákazník protrpí 3 týdenní převod čísla

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
\ME/  |  14. 07. 2011 19:19

Ať chcípne celej ČTU§§§§§§§§§§

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  14. 07. 2011 18:43

Hrubečka hned v nadpisu? Není správně "DYSFUNKČNÍ"...??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  14. 07. 2011 18:45

Tedy: "...má upozornit na dysfunkci ČTÚ"?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
abe  |  14. 07. 2011 18:51

Tak sorry, dopátral jsem, že lze obojí. Filipovi se tímto omlouvám za svou prvotní jazykozpyteckou pochybnost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pcwifi  |  14. 07. 2011 18:32

to je dalsi zoufaly pokus nekoho neco dokazat nebo furt ten stary ? no nudi se lidi hodne, to se musi nechat. Kristalova koule mluvi jasne : nulove zmeny at se deje co se deje,stavky,vyhruzky,vse zbytecne...nulove nadeje do budoucna, jediny kdo neco dela a budiz chvala, je EU. Skoda ze EU neskoci po krku nasemu CTU...
a stale plati : kdo si nevybojuje slevu, je u toho vul nejvetsi a pokud jen heka nad drahem, tak uz je tuplovanej
PW

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pracovnik O2  |  14. 07. 2011 18:06

Na textovky je momentalne nejlepsi www.viber.com Jakmile to bude i na Android, tak se za smsky da krasne usetrit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
UFC  |  14. 07. 2011 21:09

Nikoli...na textovky je nejlepší Whatsup Messenger, který je na iOS, Android i Symbian. Viber nějaká beta na Android už je, ale je to nic moc, i když volat s tím tedy jde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
harryor  |  16. 07. 2011 22:33

Whatsapp messenger

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
some  |  18. 07. 2011 00:45

Na textovky bych doporucil javovou aplikaci Oskarek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 17:10

Demence našich redaktorů a našich občanů nezná meze.Redaktoři,občani už nevědí co mají a hlavně neví už o čem psát,aby se nějak zviditelnili.V neděli mobil nevypnu,protože mám Vodafone Kamarádi a Vodafone Odepiš.Zeptám se kolik by mně stálo volání a SMSkování na jedno až čtyři čísla v síti ? Zaplatil bych za jedno 157,50 Kč až za čtyři čísla 256,50 Kč ještě míň ? Podle mně ne.Když bych počítal 1,00 Kč/minuta hovoru.Tak 60 minut × 1,00 Kč = 60,00 Kč × 24 hodin (den) = 1440 minut (Kč) (den) × 31 dní (červenec) = 44 640 minut (Kč).Tak,že musím napsat,že zase tak draho není,když jsem za předchozí měsíc provolal 24 hodin × 1,00 Kč = 24,00 Kč × 60 minut = 1440,00 Kč.Místo 1440,00 Kč zaplatil pouze 157,50 Kč.Ano chtěl bych nabídku co má A1 v Rakousku,bohužel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
javak810i  |  14. 07. 2011 23:26

WTF?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Linh  |  14. 07. 2011 16:47

Dělám v O2, se stávkou nesouhlasím ( z něčeho mi musí jít ta výplata,ne? ale v neděli budu na vodě, kde nebudu mít signál. Doufám, že zaměstnavatel nebude myslet, že s tu stávku podporuji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xls  |  14. 07. 2011 13:32

Já stávkuju prakticky pořád. Z tisícových částek jsme se dostali na pár desítek korun, já osobně provolám mobilem měsíčně tak 5-10 Kč. Všechno ostatní jde přes VoIP - tam je to za rozumné ceny, takže to používáme bez omezení.
V ČR máme problém, že to je bohužel zkorumpovaný a uplacený odshora dolů. Vláda, ministerstva, úřady (vč. ČTÚ), magistráty, firmy... každý je ochoten udělat všechno a okrást kohokoliv, aby si odsypal do vlastní kapsy. Takže máme nejdražší volání, dálnice, banky, hadry... a zároveň nejnižší pokrytí, silnice připomínají tankodrom, prodávané potraviny jsou humus. Já už spíš řeším, kam se přestěhovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrchol  |  14. 07. 2011 13:25

SMS (pokud se pletu opravte mě prosím) = 140 bytů -> operátor (např. T-M) si dokáže vzít 2,90kč za 1 sms. Když to přepočtu na kB, tak jeden kB vyjde na cca 21kč. Jeden MB cca 21720kč. Je to v roce 2011 vůbec možné?
Internet v mobilu 100MB - 139kč. Taky nechápu.
Aby se z asijské simky volalo do česka levněji než z česka s nějakým předraženým tarifem to je taky vrchol. Doufejme, že se to brzo změní. Jenom musíme být aktivní a nenechat si s.át na hlavu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  14. 07. 2011 13:39

Proto se vsem androidistum vyplati internetovej tarif a premluvit svoje pratele aby si zridili ucet na googlu a psali si spolu pres gtalk.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vrchol  |  14. 07. 2011 13:54

Jenže to by muselo mít okolí android / internet. Osobně bych za ten internet těch 139kč dal, ale ne za 100MB. Tohle mi příjde vyděračství. Osobně využívám internet jenom v období, kdy se rozdává zdarma... Hold už jenom proto nehodlám jakoukoli částkou sponzorovat prasata tam nahoře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nigfire  |  14. 07. 2011 14:46

Jasně, ale pokud máš pár přátel co používají android a mají datový tarif, případně používají Gtalk nebo se na něj připojují z jinýho JABBER klienta na PC, tak už se ti vyplatí i těch 139 korun za chabých 150MB. Nejen, že ušetříš ale i ta komunikace v "realným" čase je tak nějak příjemnější. Btw na androidech 2.3.x jdou neoficíální cestou zprovoznit video hovory v Gtalku takže na 3Gčku si můžeš i zavolat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
igamenir  |  14. 07. 2011 13:16

Já jen čekám, až to vyzývání k VoIP volání operátory natolik naštve, že zatlačí na ČTÚ, Společně pak zatlačí na vládu a ČTÚ dostane na starost VoIP a vše podobné, stejně jako RRTV dostala na starost webové stránky s videi. Kontrolovat a regulovat se přece musí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ViR  |  15. 07. 2011 23:28

A co si myslíte, že tak asi Asociace operátorů digitální telefonie s ČTÚ řeší? Že by hlavně VoIP a jeho nediskriminaci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jay  |  14. 07. 2011 12:34

Nechci byt mentorsky, ale disfunkce se v tomto pripade pise s mekkym "i", protoze je to recka predlozka "dis". Latinske "dys" se pouziva pouze v lekarstvi - takze napr. mozkova dysfunkce, ale disfunkce CTU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 14. 07. 2011 12:49

Zrejme mate pravdu. Nechal jsem se zmast jinym vykladem (a Wordem), ale v tomto pripade je asi opravdu spravne "i".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  14. 07. 2011 21:28

ja bych se priklanel na "Y"...protoze na CTU maji tu mozkovou :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stud  |  14. 07. 2011 12:18

Operatori si toho uz vsimli jelikoz kazdy na to vydal uz nejake vyjadreni od tiskovych mluvcich :) Ovsem neni v jejich zajmu stim neco delat samozrejme, oni jsou ti spokojeni.
Vetsi ucinek by melo zapinat a vypinat mobily v jednu chvili aby jim to zavarilo registr :) Nebo volat na nejake stejne cislo napr. operatora. Sms boombery apod. To ovsem uz zavani jednanim jako pri stavce odboraru kde by se blokovala linka pro dalsi slusne lidi :) A mozna by to jiz bylo nejak pravne postihnutelne. Nevim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  14. 07. 2011 12:38

To už zavání úmyslem poškodit operátora, minimálně u iniciátora toho by to mohlo být protiprávní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  14. 07. 2011 13:05

Ty jseš ale pokakanej Thomík strachy je to dobrej nápad stačí se podívat vedle do Rakouska a člověk by stěch našich operátorů blil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  14. 07. 2011 14:28


To víš, Karlíčku, na nás dospělé už se trestněprávní odpovědnost vztahuje
Ale když jsi takový borec, spoléhám (s inicializací protestu) na tebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  14. 07. 2011 13:43

kdyz operatori protest bagatelizuji (a vypnuti par tisic telefonu opravdu skoro nezaznamenaji), je treba byt radikalnejsi.
je treba, aby vsichni protestujici zavolali ve stejny cas na infolinku. ten, kdo se dovola, at se zacne vyptavat na to, jaky mu muze operator nabidnout lepsi tarif, ze se mu stavajici tarif zda moc drahy a hrozit odchodem k jinemu operatorovi. ten, kdo se nedovola, at to zkousi znova. ten, kdo se dovola a bude cekat ve fronte, at po 5 minutach zavesi a zkousi 2x znova.
toto je treba opakovat kazdy pracovni den (ti, co se dovolali a pohrozili odchodem, uz nevolaji), dokud se nedovolaji a nepohrozi odchodem vsichni protestujici.
jedine timto zpusobem operatori pociti protest.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kenny  |  14. 07. 2011 13:48

Hehe, tomu rikam plan! ;)
Kolik uz jsi na to sehnal lidi? ...kdyz s podporou medii je ochotno svuj mobil na dve hodiny vypnout 1500 lidí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xy  |  14. 07. 2011 14:52

vzhledem k tomu, ze pracovniku infolinky jsou jednotky az desitky, a clovek casto ceka, i kdyz se zrovna neprotestuje, stacilo by nekolik stovek az tisic protestujicich k tomu, aby si toho operator vsiml. (prumerna delka fronty, prumerna doba cekani, pocet nespojenych hovoru s operatorem a pokud jsou to diletanti, tak i pretizeni linky nebo site)
ja lidi neshanim, jen jsem navrhl efektivnejsi zpusob protestu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  14. 07. 2011 17:03

Akorát že než by se tam dovolali všichni, trvalo by to roky, a někteří "méně šťastní" by tím museli trávit hodiny a hodiny života.
Sorry, na to se ti všichni vykašlou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fanda  |  14. 07. 2011 12:08

Dokud lidi nebudou pouzivat vice jine alternativy napr. VoIP, Viber, Skype, tak operatory nic nedonuti slevnit.
Za sebe muzu rict, ze na volani na mobily pouzivam z 90% uz jen VoIP. A ackoliv pouzivam snad nejlevnejsiho VoIP operatora v CR, tak za rok, co ho mam jsem nemel zadny vetsi problem. Mesicne provolam zhruba 150minut.
Jsem spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarecek  |  14. 07. 2011 11:56

ja vypnu. nekde se zacit musi. treba tohle bude prave zacatek serie dalsich a dalsich protestu, ktere mohou postupne narustat. dokud budeme jenom rikat, ze tak a tak to nejde, tak se z mista nepohneme urcite. i kdyz to tady a ted nebude mit nejaky okamzity efekt, porad to zustava alespon symbolickym aktem, kterym davam najevo, ze nejsem zpracovana dojna krava. inb4: symbolickej akt, ale stejne platis apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jarecek  |  14. 07. 2011 11:58

pozn.: kazdopadne ocenuji, ze redakce mm neni koupena medialni mrtka a dlouhodobe proti tomuhle svinstvu jede, byt vetsina snahy konci u komunity mobilnich fandu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ron  |  14. 07. 2011 11:53

Pro redakci MM: Proč neuděláte rozhovor s předsedou ČTÚ,zveřejnit jeho velkou fotku na titulní straně a fotky se jmény všech členů rady s titulkem "Tohle jsou tváře lidí díky kterým voláte nejdráž v Evropě". Pak zveřejnit Dvořákův plat a plat všech členů rady ( podle rozsudku NSS má věřejnost právo vědět kolik pobírají z peněz daňových poplatníků). Ať je lidi na ulici a při nákupech poznávají a ať si užijí zaslouženou popilaritu. A ještě by to chtělo zveřejnit kolik nás ročně celý ČTÚ stojí a co za to dostáváme. Potom se na tiskovce zeptat premiéra Nečase jak to že dovolí,že díky ČTÚ voláme nejdráž v Evropě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lister  |  15. 07. 2011 01:46

Kvůli daním operátorů. Nečas a nikdo z vlády (krom populistických výkřiků) nebude chtít nic dělat a jakkoliv omezovat zisk takto ekonomicky důležitých subjektů a snížit tím jejich daňové odvody státu. Napadá někoho něco dalšího?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drice  |  14. 07. 2011 11:37

jj je to o ničem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PetrL  |  14. 07. 2011 11:23

Filipe máte to špatně. To, že někdo "olajkuje" stránku na FB neznamené, že ví o dané "stávce" a zúčastní se jí. Tady je odkaz přímo na ní...
http://www.facebook.com/event.php...
tragické je, že počet zúčastněných je skoro stejný jako těch co se nezúčastní. Ovšem nejlepší jsou komentáře tipu: "Já to vypnu a zrovna během těch dvou hodin mě někdo bude potřebovat" - většinou to píšou a takto myslí náctiletí. Lidstvo se vyvinulo i bez mobilních telefonů a služeb a pořád tu jsme. Telefon opravdu k životu nutně nepotřebujeme. Bohužel lidé jsou přesvědčeni o opaku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 14. 07. 2011 11:28

No vida, tak se nám těch 7000 smrsklo na 1500, kteří "se zúčastní"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 11:33

a z těch 1500 si pak stejně většina po zapnutí obvolá a obepíše to co promeškali během těch 2 hodin co stávkovali....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  14. 07. 2011 11:45

když napíšete třeba na ty novinky.cz aby to uveřejnili také , tak se to ujme více. Dneska tam vyšel výborný článek včetně ankety, doporučuju přečíst..
Před chvílí mi přišel od O2 email jak jsou užasní že zlevnili EU roaming, hned jsem jim odepsal, že chlubiti se cizím peřím od nich není pěkné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunter  |  14. 07. 2011 13:43

Já vždycky lidem říkám, že když je něco "urgentního a nutného", ať volají 112 (150, 155, 158, ...), ne mně. Všechno ostatní může počkat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drice  |  14. 07. 2011 11:05

však si je potom honem rádi zapnete a věřím, že tak 70% z těch co momentálně chtějí vypnout stejně nevypnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 07. 2011 10:56

take se přidám...ale chtělo by to mnohem rozsáhlejší stavku..víc lidí a mnohem delší dobu..aby ta banda blbců tam nahoře poznala , že nejsou nedotknutelní :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaja333  |  14. 07. 2011 10:56

7000 učastniku nic moc nezmuže,ale zasmal bych se kdyby ten mobil vypnulo cca 1 milion lidi to uz by se operatori museli nad sebou zamyslet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
šéfredaktor Živě.cz | 14. 07. 2011 11:08

Milión, tzn. (pro zjednodušení) 330 000 na jednoho operátora. Dvě hodiny bez volání v neděli, kdy se moc nevolá a hovor vyřídí po uplynutí těch dvou hodin? Možná to v té operátorské křivce způsobí zoubek, ale nebude větší, než když je v televizi Superstar a koukají na to dva milióny lidí...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kaja333  |  14. 07. 2011 12:52

Sice nepodstatnej zoubek al mi nemluvime o nicem jinem nez o penezich a ty jsou bohuzel vzdy tim o co tu jde,kdyby si operatori uvedomily ze s takovou jak to dnes vedou tak to dopadne tak ze z nich jednoho krasnyho dne budou jen poskytovatele internetu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lister  |  15. 07. 2011 01:40

V případě výpadku milionu lidí by si mohli operátoři udělat interní statistiku (asi velmi nepřesnou), kolik lidí u toho kterého operátora přestalo telefonovat, resp. u koho byl pomyslný zoubek největší a jak je známe, udělali by na základě svých výsledků marketingovou kampaň "U nás vypnulo telefon nejméně účastníků, máme nejspokojenější klientelu, přidejte se k nám i VY!".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  14. 07. 2011 11:10

Řekněme, že 7000 lidí se ho vypne. Z toho by měla být podle statistik operátorů skoro polovina lidí s paušálem, což operátory už vůbec nebude bolet... Ale je potřeba stále dokola upozorňovat na "výhodné" nabídky operátorů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pawe  |  14. 07. 2011 12:24

Dnešní veřejnost ,jsou ovce,které sledují převážně televizi. Pokud o této akci nebudou naše tv informovat,tak se masovosti těšit nebude. Na druhou stranu ceny naše tv moc neřeší,jelikož mají s operátory rámcové smlouvy za zcela jiných podmínek,než "obyčejní lidé" a tudíž se jich toto netýká.
Nejsem sice nikde na fc přihlášen,ale tuto akci svýma 8 mi tel číslama podpořím...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  14. 07. 2011 12:44

Žádná z TV nepůjde proti mobilnímu operátorovi, protože z nich mají obrovské zisky z reklam a sponzoringu. Do pořadů typu černé ovce bylo už mnoho námětů, stížností a upozornění na spory s mobilními operátory, ale TV proti nim jít nechtějí a vyhýbají se tomu jako čert kříži. Bohužel.
Sám se divím, že se problém předraženosti volání v ČR objevil na novinkách. Bohužel, když se pak podíváte na diskusi, tak je vidět, že veřejnost to zas tak netrápí a problém zobecní a odvedou jinam, třeba k bankovním poplatkům, kde naopak možnost výběru je, ale stejně to neřešej a dál maximálně remcaj u piva. Když jsme takhle loajální "konzervativní" (=rozumněj hloupí) ovce, tak nás budou vesele škubat dál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr  |  14. 07. 2011 19:03

To by se mělo jistě změnit s tím, že ČT nebude mít ve vysílání reklamu :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Borix  |  15. 07. 2011 06:38

Určitá naděje to je, ale netušíme, co všechno se odehrává na pozadí, takže bych výraznější změnu nečekal.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  14. 07. 2011 10:55

Souhlasím s tím, že stávka na operátory nebude mít vliv, ale vzhledem k tomu, že o tom píše stále více serverů, tak si snad zase dalších pár lidí uvědomí, za jaké ceny se volá v ČR a za jaké se volá u stejných operátorů za hranicemi a zatlačí na svého operátora, aby získali aspoň trochu výhodnější tarify.
Bohužel u nás platí, že když nezatlačíte na svého operátora, tak budete volat za dost vysoké "standardní" ceny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
REL  |  14. 07. 2011 11:14

Ja vim, za jake ceny se vola u nas a jinde a rozhodne na operatory netlacim.
Proc bych mel?
Proste volam jen minimalne a ostatnim doporucuji totez...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
welby  |  14. 07. 2011 11:33

To, že voláte minimálně neznamená, že voláte levně. Pouze operátorovi zaplatíte nižší celkovou částku. Já toho taky provolám minimálně, ale stejně se mi nelíbilo, že dám za minutu cca 6,50 Kč.
Naštěstí to teď mám díky Vodafonu a ČD vyřešené Občas se najde i dobrá nabídka, která je v podstatě pro kohokoliv.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mcm  |  14. 07. 2011 12:04

Taky volám minimálně, ale vidím to tak, že čím méně budeme volat, tím to bude dražší. Operátoři potřebují vytvářet zisky a pod určitou hranici prostě nepůjdou. U nás (s pomocí ČTÚ) se to zvrtlo špatným směrem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  14. 07. 2011 12:26

No co, volat s mobilem jen "venku" a doma místo toho volat s VoIP, tam totiž konkurence funguje. Aspoň si nevybíjím mobil a nepálím watty do hlavy (ani bezdrátový telefon tolik nezáří), i kvalita zvuku je lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
alex  |  14. 07. 2011 10:50

připojím se také, média se o situaci snad už zajímají - viz i dnešní článek na novinkách.cz včetně ankety , kde zatím 2/3 lidí není spokojeno s operátory. Myslím, že situace není dlouhodobě udržitelná, ale chce se o věci zajímat , já si např. pokaždé stěžuju na ceny kdykoli volám na infolinku operátora s nějakým problémem, kdyby to udělal každý , budou to muset nějak řešit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor