Ta petice je směšná. To co nefunguje primárně je trh, nikoli regulátor, regulátor vzniká až sekundárně, aby korigoval nefunkčnost trhu. Směřovat petici proti regulátorovi, je jako léčení následků nikoli příčin. Chudáci operátoři, ty nechceme poškodit, to že jsou to mrchy nenažraný co v chudší zemi mají větší zisky než v sousední o dost bohatší je signifikantní :).
Petici a kolektivní akci klidně, ale primárně na operátory, sekundárně na státní instituce, ať zjednaní nápravu.
Zároveň informování o takových akcích v mediích je spíš okrajové a uváděný článek na novinkách byl vcelku klidný, lidé si nakoneř řeknou nu což, stejnak s tím nic nenaděláme. Proč? Protože jsou operátoři významní inzerenti. Je mnohem snazší útočit na vládu, stát, občany, než na inzerenty :)) - (nejsem z ČTU).
A pokud mluvím o kolektivní akci, proč se nedohodnout v 1000-5000 lidech a jít změnit operátora najednou, jako jeden člověk, jako jedna korporace - společnost s 1000-5000 lidmi dostane klidně 50-70 procentní slevu na volání. Občané jsou slabí, protože jsou osamocení.