Mobilním surfařům v Evropě reklama příliš nevadí. V Asii ji blokují

Mobilním surfařům v Evropě reklama příliš nevadí. V Asii ji blokují

Podle analytiků z PageFair.com vzrostla obliba mobilních blokátorů reklam meziročně o 90 %. Prohlížeč se zabudovanou technikou na odstranění reklam dnes podle studie (PDF) používá 408 milionů mobilních surfařů, což je asi pětina všech uživatelů chytrých mobilních telefonů.

Klepněte pro větší obrázek
Blokace mobilních reklam je mnohem rozšířenější v Asii než v Evropě a USA

Blokace reklam na mobilech však zatím není geograficky plošná – zatímco v Evropě, USA a Kanadě používá mobilní prohlížeč s integrovaným blokátorem pravidelně pouze 14 milionů surfařů, v takové Číně je to 159 milionů. Blokace reklam je tedy typická především na rozvíjejících se trzích – vedle Činy zejména v Indii a Indonésii.

Témata článku: Internet v mobilu, Reklama, Blok, ADB, Mobil, Surfař

Určitě si přečtěte

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

Budoucnost webové reklamy: Buď se dramaticky promění, nebo zaplatíte třeba svým procesorem

** Surfaři blokují reklamu ** Vydavatelé ale zároveň nejsou charita ** Jak z této šlamastyky ven?

1.  10.  2017 | Polesný David, Čížek Jakub | 17

T-Mobile: Pád roamingu znamená 10× spotřebu dat a trojnásobek volání

T-Mobile: Pád roamingu znamená 10× spotřebu dat a trojnásobek volání

** Roaming už není strašák, lidé přestali mobil za hranicemi vypínat ** Datový provoz narostl v porovnání s rokem 2016 desetinásobně ** T-Mobile také obsloužil o 20 % více cizinců, nejvíce Němců

2.  9.  2017 | Pospíšil Aleš | 88