Motorola odpočítává Droid Razr, nová žiletka vypadá báječně

Diskuze čtenářů k článku

peet88  |  20. 10. 2011 00:34

pisete tady o samsungu sII..taky se mi libi.. hlavne v bile edici ale bohuzel korejci to neumi vyladit,takze asi pujdu do tyhle motoroly..pouzivam galaxy s na 2.3 a taky se mi kousne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  19. 10. 2011 10:31

DESIGN KATASTROFA!!! Tohle ma nest jmeno povedeneho Razr-designu??? Schvalne jsem se mrkl na video, jestli me zrak trochu neklame pri pohledu na 2D (tj. produktove fotky), ale nezklamal. Velke zklamani z teto ubohe designerske... prace (tohle slovo se mi ani nechce psat, protoze pod pojmem "prace" si predstavuji neco jineho)... jdu si spravit chut pohledem na Xperii Arc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peet88  |  19. 10. 2011 00:13

no konecne motorola zapracovala na designu libi se mi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RadekC  |  18. 10. 2011 18:38

vzdyt tam zadnej odpocet neni :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  18. 10. 2011 11:42

je krasna, ale nikdy si ji nekoupim kvuli androidu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LivingLegend  |  18. 10. 2011 11:49

Je krasna ale nikdy si ji unas nekoupis (oficialne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  18. 10. 2011 11:56

Copak Android, ale to LTE....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
scarab  |  18. 10. 2011 12:51

Co LTE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
odstraneno18865  |  18. 10. 2011 13:01

Správně se zde v ČR ptáš, co LTE...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  18. 10. 2011 13:16

LTE v ČR bude!!! Ale my už tu nebudem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scarab  |  18. 10. 2011 13:28

A to vadi? Tak pofici majitel iba na 3G a casom mozno aj na LTE.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tru3  |  18. 10. 2011 14:18

tak tak :) do ted to nikomu nevadilo nebude to vadit dal :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 10. 2011 12:35

jj, znám pár lidí, co by rádi zpět komunismus či do jeskyně mlátit holkiiiii kyjem
smiř se s tím, lidi chtějí neomezený a funkčně plný Android....proto taky vládne smartphonům, to, že je OS zdarma, roli vůbec nehraje....zastaralý model Windows+Office končí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
...  |  18. 10. 2011 12:43

co to meles o windows+office? jen mi android nevyhovuje, to je vse

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
landscape  |  18. 10. 2011 12:45

To nic. To je místní postavička "oslík" a mocinky miluje android

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 10. 2011 13:06

"windows+office" je strategie Microsoftu....to je hlavní byznys Microsoftu
můžu se zeptat, v čem Android nevyhovuje? Měl jsi ho alespoň týden? Co ti tam chybí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazeasch  |  18. 10. 2011 14:28

Co Androidu chybí? "Kulervoucí" svižnost, aplikace optimalizované pro tablet, pořádně udělaný market, neomylná stabilita, přísná pravidla pro aplikace, ... je toho dost co by se mělo zlepšit Doufám že se většina toho změní po příchodu ICS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 10. 2011 17:21

např tohle a tisíc dalších chyb v iOS....
computerworld.cz/software/ios-5-uvolnen-uzivatele-hlasi-velke-problemy-s-aktualizaci-43967
proč chceš nemožné...btw, na SGSII nic takového nepozuruji, zřejmě lžeš...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazeasch  |  19. 10. 2011 08:53

Neříkej že lžu. Díky. Mám SGT10.1 a všechno co jsem popsal jsou reálné potíže. Co se týče té svižnosti tak je to možná problém Androidu 3.1, ale prostě tam je. Není to sice nic dramatického ale občas prostě trochu znejistí a trhne se. Aplikace optimalizované pro tablet jsou problém které řeším dnes a denně. Je jich prostě málo a v kombinaci s "odfláknutým" marketem je to docela blbý. Opravdu mi uniká, proč nejsou schopní udělat tak primitivní věc, jako je možnost vyfiltrovat si pouze telefonní nebo tabletové aplikace. Stejně tak je celkem na nic, jak mají všichni v oblibě tvrdit že všechno co je pro Android 2.x pojede i na 3.x. není to pravda. Už jsem narazil na spoustu aplikací co se prostě odmítá spustit i když market tvrdí že jsou kompatibilní. Stabilita zase souvisí se zmíněnými nedostatečnými požadavky na kvalitu aplikací ze strany googlu a s tím že se do marketu dostane kdejakej bordel. Samotnej systém sice nepadá, ale když se sypou aplikace tak to o platformě taky něco vypovídá. Vůbec mě nezajímá že nějaká platforma má taky svoje problémy. To není žádná omluva. Nevím proč by měly být moje požadavky nemožné. Kupoval jsem tablet abych při banálních činnostech odstranil faktor nespolehlivosti a nepohodlnosti. To se sice do jisté míry podařilo ale pořád jsou v tom mezery. Co jsem měl možnost nějakej čas používat iPad, tak těmahle "dětskýma chorobama" opravdu netrpí. A mimochodem, to co jsi linkoval není nic moc argument. Problém kterej článek popisuje byl způsoben přetížením serverů a stačí akci zopakovat pozděj, což ví snad naprosto všichni krom computerwoldu a krom fór se to dá vyhrabat i na stránkách applu podle kódu chyby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 10. 2011 10:28

1) demokracie má spoustu problémů
2) ale radši demokracii, než diktát
3) jsi moc náročný - nebudou dělat zařízení pro maximální geeky....navíc se vše neustále zlepšuje
4) já totiž tvé problémy nemám - SGS2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazeasch  |  19. 10. 2011 10:58

1+2) lepší funkční diktát než nefunkční demokracie
3) nevím proč jsem náročný když chci aby věc za 14k fungovala tak jak výrobce (resp dodavatel OS) tvrdí.
4) nedivím se, jednak jsi hodně zaslepený a zadruhé SGS2 je telefon a tam by byla dost hamba aby to alespoň nějak nefungovalo po těch letech. Mimo to ti odpadají problémy s aplikacema protože naprostá větčina jich je v marketu právě pro telefony.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 10. 2011 12:08

1) ok, potom bych velmi rád, abys byl odeved do ústavu či ti vzít právo volit
2) vítej v realitě
3) můžeš být konkrétní, nebo jen kecáš? jaké mám s SGS2 problémy? ty to asi víš lépe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kazeasch  |  19. 10. 2011 12:52

1) bavím se o SW ne o politice
3) Neříkám že ti něco nefunguje. Přečti si to pořádně. Ale i z tvých dřívějších příspěvků mám pocit že i kdyby ti nešel telefon ani zapnout tak bys to stejně nepřiznal. Jinak kolega SGS2 má a dnes už dvakrát nadával že se kousnul. Takže určitě dokonalej není (pochopitelně to nejspíš způsobila aplikace ale to se zase vracíme k těm nedostatečným pravidlům pro publikaci aplikací na marketu)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  19. 10. 2011 17:10

dneska mi nešel zapnout, bo jsem to moc podvoltoval, tak se tam něco poto, rozumbrado

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
raf  |  18. 10. 2011 12:56

Souhlasim, je nadherna. Skoda, ze nema lepsi OS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 10. 2011 13:07

těžko může mít něco, co neexistuje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
raf  |  18. 10. 2011 13:16

Samozrejme, mate pravdu. Jako vzdycky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  18. 10. 2011 13:35

WM 6.5 je mnohem lepší a o opaku mě nepřesvědčíš
android používám cca rok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirka  |  18. 10. 2011 13:57

WM 6.5??? dobrej vtip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
borix  |  18. 10. 2011 14:41

Pokud pominu podporu, protože WM je prakticky mrtvej, a doinstaluju do něj třeba SPB MS, přístroj by měl stejný HW parametry jako dnešní androidy, co je na androidu lepší?
WM se daly přizpůsobit tak snadno, že se o tom, žádnému andriďákovi ani nesnilo. Podotýkám ale, že to nebyl můj nejoblíbenější OS - měl jsem raději UIQ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JeCh  |  18. 10. 2011 14:56

Měl jsem WM s SPB skoro rok, naštěstí už mam 3 měsíce Android. WM je příšernej balast, neskutečně pomalej, má naprosto nepřehledný nastavení a ovládání, multitasking v podstatě nefunkční, půlka věcí dělaná pro ovládání prstem, druhá půlka pro stylus. Dostupnost programů zoufalá (s výjimkou navigací), stabilita příšerná, tvrdý resety byly na denním pořádku. No a možnosti přizpůsobení se s Androidem vůbec nedají porovnávat, Android můžu kompletně překopat, vyměnit launcher, dialer, správce SMS, v podstatě všechny komponenty systému.
Porovnávat WM 6.5 s Androidem 2.x je jako porovnávat trabanta s mercedesem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
raf  |  18. 10. 2011 17:28

Presne tak. Ovsem Mercedes je v tomto pripade WM, zatimco android je zanovni Trabant s nejistou budoucnosti. Nevydrzel jsem u Androidu ani ctvrt roku a to jsem ho neustale omlouval a doufal, ze se to spravi. Mam radeji hracky, ktere delaji, to co ja chci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 10. 2011 14:04

jistě, pro tebe, pro většinu populace na planetě ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shirako  |  18. 10. 2011 14:14

A proto je víc jak 50% smartphone, který se prodaj s androidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
anywherehome  |  18. 10. 2011 17:24

lepší než zůstat na mrtvole Symbianu
lepší mít všechno, ale pomalejší, než nic....a kdo má prachy, pomalý to nemá, SGS2
takže dobře tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tru3  |  18. 10. 2011 14:20

rekni mi lepsi os :D lepsi neni...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
puk  |  18. 10. 2011 15:19

co treba ios, ma svoje mouchy ale odladěnost příkladnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mitoush  |  18. 10. 2011 15:26

upřednostňuješ odladěnost nad omezenost? Mám androida s eofiko romkou a nemůžu si na stabilitu stěžovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hovno  |  18. 10. 2011 15:40

nj NEOFIKO romkou..ja nemam čas ani chut se s*at s nejakejma rootama aby mi foun chodil.když si koupím mb za 13K tak fočekavam vyladěnost....jo upřednostunuju omezenost nad vyladenosi..btw...včem je ten ios tak omezenej ? SD ? bluetooth ?? ja nevim pořad dokolečka veci co vetšin lidí neřeší ( ty co nekradou )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hovno  |  18. 10. 2011 15:46

*vyladěnost nad omezenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mitoush  |  18. 10. 2011 15:54

Jenže to nemusí být jen povinost se vrtat v telefonu... Pro některé jako sem já je to radost si s něma hrát a upravovat je. Nebudu ti vysvětlovat v čem je iphone horší, protože to zase budou argumentace ''ovce stylu'', že to tam nepotřebuje, nemusí to tam být a podobně, ale myslím, že telefon za 20 000 by měl mít funkce jako telefon za 10 000 a k tomu ještě něco navíc. Jen sem zatím nepřišel na to co má iphone navíc krom toho, že mu toho hodně chybí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hovno  |  18. 10. 2011 16:18

pro tebe to jsu zasadni funkce pro mně ne ...nevim oc ma droid víc než ios...bluetooth sharing, sd card ? hrabani se ve složkach telefonu....to je vše k ničemu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mitoush  |  18. 10. 2011 16:22

tak jak jsem psal... argumentace ''ovce stylu''

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  18. 10. 2011 22:41

Třeba... Nebo taky flash, ne kvůlli banerům, ale kvůli stránkám co jsou ve flashi ze kterrých potřebuju rychlé info, ale na iphonu ho nedostanu Nebo streamování videa bez nutnosti dalších aplikací, ale to bych kecal kdybych řekl, že vim, že to iPhone neumí (jen logická doměnka) .
Každopádně co chci říct, je to, že někdo chce styl jako je například iPhone, kterého má už tolik lidí, např.: Jsem teď na dovolené ve Vietnamu a dovoluji si říct, že ho má tady tak 70% lidí, ale pozor, jen kvůli domnělému stylu, na funkčnost mají obyčejné NON-OS mobily Nicméně každý iPhone je furt to samé, že už to takový styl není...
Nebo chce "stylový" styl jako je Android, který je ve vícero SP, tudíž si můžeš vybrat i jak tvůj SP bude vypadat jako například tahle krásná Motorola (i když teda ne u nás ) a stejně tak jaké bude mít prostředí, čili ještě větší originalita...
Já mám třeba Xperia x10 Mini Pro (root) a se žádným zasekáváním nebo nestabilitou problém nemám Ale na druhou stranu chápu, že někdo nemá rád, když si musí něco upravovat a chce to mít všechno tip top už z výroby (mimochodem měl jsem iphone 4 v ruce pár dní a že by to byl nějaký rychlík oproti mé Xperii, se říct nedá)... Ale logicky: Dávat dvakrát tolik za "vyladěný" telefon, nebo si udělat chvilku času na Root telefonu? Pro mě je jasný Root, a to i u mé nové Xperie Ray
Jen aby bylo jasno, neříkám, že iPhone je špatný telefon, například já bych IPS display taky uvítal, jako jednu z věcí iPhonu nebo krásný i když méně odolný materiál!! A stejně tak neříkám, že Android je nejlepší OS pod sluncem... Zkrátka pro mě je třeba originalita nejvíce důležitá, originalita a jedinečnost = styl... Iphone mi připadá, že už má snad každý = NO styl a v neposlední řadě, k vyladěnosti mi Root bohatě pomůže
Jenom tady ovečkově argumentuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desidero  |  18. 10. 2011 16:26

Myslím, že ta "nevyladěnost" Androidu je už jen v hlavách lidí kteří něco takového viděli kdysi dávno, když byl tento OS v plenkách nebo to okoukali z příspěvků diskutujících iPhonistů, pro které je cokoliv jiného zmetek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bkf.1  |  19. 10. 2011 12:40

Presne tak... pripomina mi to nazor "Oskar ma nejhorsi pokryti", ktery take byl hodne casto slyset z ust univerzalnich hlupaku, kteri "pouzivaji" radeji nazory ostatnich, nez aby si vytvorili svuj nazor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor