Bohužel jste to pochopil úplně špatně. Rozhodně jsem nepsal o schopnosti Mororoly lisovat čipy (komukoliv), ale schopnosti je sama vyvíjet a navrhovat a skládat mimořádně funkční hotové produkty. Od pradávna většinu komponenet všem výrobcům mobilů vždy někdo vyráběl na zakázku. Ale to je úplně něco jiného. Výrobce konkrétní součástky nic nevyvíjí, jen vyrábí na zakázku požadovanou součástku.Apple rozhodně mnoho matiček vyrobil, není to zase tak dávno, co měl vlastní továrny na všechny své produkty (převážně PC). Jenže bysnys plán velí, nechat si výrobu i kompletaci zadat u externího dodavatele, neboť je to velmi výhodné. Externí dodavatel ale nevymyslí iPhone ani nic jiného. Apple s iPhone 5 dokonce ukázal, že i centrální procesor si navrhl sám a jen si jej nechá lisovat jinde, kde to umějí a jsou na to vybavení.Takže o tomto moje úvaha ale VŮBEC NEBYLA.Ohledně nákupu Motoroly Googlem už prošla světem celá vlna úvah. Závěry jsou už dnes víceméně známy. Goolge se přehmátl, vtšina patentů, které v Motorole ještě zůstaly, jsou mu bohužel k nepotřebě a ve většině případů neřeší problémy Google v této oblasti.Psal jsem o tom, že Motorola neumí prodat své produkty, kromě jiného také proto, že neumí už léta vyrobit masovku, která by byla žádána a k tomu ještě zisková na výrobu.Vlastní hodnocení, že je nějaký telefon DĚLO, je v obchodě naprosto bezpředmětný argument a víceméně je to pro byznys velmi málo použitelný nástroj.Jako housky na krámě a s potřebným ziskem prodáte jenom to, co má dlouhodobý punc vyjímečnosti. A to nevytvoříte ze dne na den, ani k tomu nepomůže výsledek v benchmarku. Edge-to-Edge display opravdu téměř nic neprodá. Většina lidí ani neví, co to je a k čemu to je, ale především netuší, proč by to měli chtít.Zato všichni vědí, co je to iPhone a kdo je to Samsung. A nezbývá už téměř nic dalšího, co by ještě 95% klientů při koupi svých telefonů zajímalo.My tady, co se zajímáme o ty HW a SW vychytávky jsme naprosto okrajová klientela, která žádné firmě žádný skutečný obrat neudělá.Motorola by musela prodat v ČR několik desítek tisíc modelů zásadního modelu, aby se jí vůbec rentovalo řešit a spravovat například češtinu, podporovat prodej masivní reklamou a td. Bohužel je ráda, že prodá sotva několik set, těm několika málo skutečným fanouškům. Internetem prošla čísla, že nějaký ten produkt Apple už má v ČR na 250 000 lidí. To je úplně jiné číslo. Nemluvě o tom, že není snad čtvrtrok, kdy by nebylo hlášeno otevření nějakého nového českého "AppStore" obchodu.Je fuk, co Samsung nedokázal ohledně displeje, počítá se jen to, co prodal a kolik na tom vydělal. Nic víc.